Iemand naar veiling 8 maart?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dees

Berichten: 18857
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 09:14

[naam verwijderd] gaat ook....
Blauwe jas, donker blauwe broek, lichtbruine trui, halflang peper-en-zout-haar los, bolle toet, kort en compact gebouwd, stevige pootjes, zit op d'r handen, en lege beurs.....

Et tu, Antoinette?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Dees

Berichten: 18857
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 20:24

Weehhhh...ik heb niemand gespot....

Maar ik heb wel een leuke middag gehad!
Mijn favos: de nummer 1 van Metall...8.200 euro aan charme, schoon aan de haak MET hengstenhals... Lekker beest!
De nr 17, Elcaro ruin, leek mij een feestje om te mogen rijden... 8.600 euro...helaas, heb maar niet meegeboden...

Echt moeilijk had ik het met nummer 21, De merrie twenter uit Lancet x elite van Kennedy (uit de Utopia-lijn). Die dreigde te blijven hangen op een 2100 euro...ik keek mijn vriend eens aan, en we dachten hetzelfde...zoiets van "dat mag niet, dan gaat die mee naar Friesland"...uiteindelijk is die op 3500 euro afgeslagen, maar dat vind ik bepaald niet duur, beest had het model van een Ferrari, wat een luxe diertje...kwijl....

De nummer 24 van Numero Uno was ook niet duur, 2600 euro, maar goed, die was nog geen jaar oud. Wat een klein draakje in spe, die had wel zijn eigen mening over de gang van zaken...lol!
Ik vond het onverklaarbaar dat er op de een na laatste zo weinig werd geboden, dat was een lekker los dier, (Matterhorn x Iron), maar ja, vale vos... Die had bij mij op stal niet misstaan, die kon lopen EN springen.

ik vond de 10 euro entree PER PERSOON overigens schandalig duur...dat is even 45 piek om eventueel een paard te mogen kopen...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Dees

Berichten: 18857
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 09:55

Sjoerd heft een heel prachtige, opvallende schimmelkleur - bruinschimmel en vliegenschimmel tegelijk. Prachtig velletje.
Lekker bewegend paard, erg luxe. Echt een damespaardje, want hij was heel rank gebouwd. Niet echt een "hengst". Hij mocht wat mij betreft wat meer body hebben.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers