Wie gaat er naar KNHS PaardenAllround(update: wk5)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 22:47

Ze delen het in op niveau dus je hoeft geen kastelen te springen. Je kunt ook gewoon in een groepje met beginnende springers komen hoor Dendrofleur *LOL*

Ik heb me trouwens ook opgegeven voor SGW Lielle *LOL* Kunnen we wel samen een slaapzaal zoeken Haha!
New_forest gaat trouwens ook naar SGW(pony's).
Met SGW wordt er trouwens minder rekening met springniveau gehouden, ze gaan er dan toch vanuit dat iedereen B-SGW ambities heeft Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 23:25

Ik heb nog niets gehoord, maar meestal is SGW niet zo'n probleem Haha!
Hebben jullie gebeld dat jullie het al zo snel weten Verward
En haike, het wordt mijn vierde jaar. Derde keer SGW, de eerste keer ging ik M/Z-dressuren, maar dat beviel niet zo Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 23:58

De lessen zijn gescheiden en eigenlijk de hele kampen wel een beetje *LOL* Sgw-ers hebben 's avonds soms een lezing/clinic, dat varieert per jaar en SGW-ers gaan een dag trainen, meestal bij Alice Naber. Verder wordt er een 'bekende' instructie uitgenodigd, afgelopen jaar was dat Chantal megchelenbrink.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:01

Pony's allround is meestal groter dan SGW pony's en paarden bij elkaar *LOL* Er gaan niet zoveel mensen SGW-en hoor...meestal rond de twaalf paarden en vijftien-twintig pony's. Dan blijven er dus nog een stal of veertig/vijftig over voor allrounders Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers