Ik was er ook..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Ik was er ook..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 13:56

Zaterdagmorgen kreeg ik een pb'tje van Lia: Of we zin hadden om eerst even langs hun te komen, omdat zij niet mee kon naar de meeting.
Even overlegdmet Wendy1, en we zijn om half 2 vertrokken. Dank zij de duidelijke routebeschrijving van Albert zijn we maar 1x verkeerd gereden Schijnheilig
In Hoog-Soeren aangekomen in de enige tussenwoning van Hoog-Soeren Tong uitsteken (verschrikkelijk leuk huis---> TIP ga eens naar het toilet) werden we onthaald met koffie, thee en chocoladetaart Vork
We hebben uitgebreid kennis gemaakt met Daisy en Genki, en ook met Kyra heb ik nog even geknuffeld. Albert was hooi aan het lossen, dus die kwam wat later, toen we net de honden uit zouden laten, aanlopen.
We hebbeneen klein uurtje over de hei gewandeld, echt schitterend!!
Ware het niet dat de honden aan de lijn moesten blijven ivm de everzwijnen, Balou nogal trok en ik onderuit ging Tong uitsteken Ik heb ook nog even geskied achter Balou aan
Daarna ging Albert even douchen en daarna gingen we naar het bowlingcentrum. Lia ging naar bed, want die moest 's nachts werken
We waren een beetje laat, want alle bokkers stonden al op de bowlingbaan. Er was er nog eentje vrij, en die hebben wij met z'n 3en ingepikt.
Laat ik zeggen dat vooral gootgooien en bijna onderuit gaan me erg goed afging. Lips are sealed Albert en Wendy deden het beter.
Daarna gingen we barbeknoeien. Het vlees zag er goed uit, de tafels waren gedekt en het was erg gezellig.
Jammer genoeg praat je altijd met minder mensen dan je van plan was, ook door de tafelindeling.
Ik heb in ieder geval een hele gezellige avond gehad.
Albert en Lia, bedankt voor jullie gastvrijheid, het was super
En alle andere DVTérs, tot meeting nummer 4

Vergeet ik nog helemaal te zeggen dat ik van Tony en Yootha een CDrom met de 2e Harry Pottergame heb gekregen. Daar ben ik heel blij mee en ik ga hem vanavond installeren. Als jullie me niet meer op bokt zien ben ik aan het zwerkballen of zo

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 14:14

Haha, Billy op de bezemsteel, zie het helemaal voor me...is je paard daar trouwens blij mee, als je hem inruilt voor de Nimbus 2000? Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 14:38

Gaaf verslag Billy! Zo te horen, van alle bokkers, was de avond heel geslaagd! Da's mooi

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 16:16

Ik ben zwaar jaloers van al die verslagen... Heb gister de hele dag zitten jammeren dat ik ook zo graag had willen gaan... *snif*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 17:26

Helaas moest ik werken maar ik heb toch nog even bij kunnen kletsen met Ineke en Wendy.
Het was echt ontzettend mooi op de hei, een mooie rode zonsondergang.
Toen we weer thuis waren ging Albert nog even onder de douche en daarna vertrokken ze en ging ik naar bed Dromen
De nachtdienst was erg rustig, 1 vechtpartijtje in Nunspeet maar Kyra hoefde niet eens uit de auto Scheve mond
Ik vond het jammer dat ik er niet bij was, volgende keer beter.
(volgende keer bij Marije met of zonder sterretjes????)

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 18:05

Leuk verslag Ineke Lachen ! Volgens mij zetten jullie hier allemaal leuke verslagen en foto´s neer, om de "thuisblijvers" jaloers te maken Huilen !!

Nee hoor, ik vind het echt leuk allemaal, zijn we er toch "een beetje bij" geweest Knipoog !

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 19:35

Het was echt hartstikke gezellig!

Nog wel kunnen lachen om de eerste klaarkomende chocomelk ooit he ien Haha!
Die chocomelk was dus zo zuur,dat het gist was geworden jakkie bah.

Het was hartstikke leuk bij Albert en Lia,hierbij wil ik ze nog een keer bedanken voor de lekker taart en koffie,en de mooie wandeling hei(heb wel spierpijn in mijn kuiten)

En Albert we hadden het niet eens slecht gedaan emt bowlen he Cool

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 23:46

Die Chocomel was een verhaal apart, gelukkig was ik niet bespoten, want ik was net aan het gooien Haha!
Albert ging als galante ridder het flesje omruilen, nadat hij ook nog geproefd had dat het echt niet drinkbaar was. Gelukkig was ik daar te verstandig voor, en heb het niet aangeraakt Knipoog
Kon je een beetje wakker blijven Lia? Lijkt me toch wel lastig in je eentje in de auto Gaaaap

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:52

Lia, de planning is inderdaad volgende keer bij Marije zonder sterretjes...Haha! Exacte datum is nog niet bekend, maar is nadat de paarden het land op zijn...

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 01:47

Ja dit was zeker wel voor herhaling vatbaar maar de volgende keer wel zonder digis of een verbod om mij te fotograferen!!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 01:52

Ik vond het wel jammer dat ik Billy en nog wat anderen nauwelijks gesproken heb maar het was echt heel erg gezellig.

Jammer dat je moest werken Lia maar die heide-wandeling klinkt ook heel gezellig!