NRPS-hengstenkeuring

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:58

Het is vanuit emmen ongeveer een uur en drie kwartier! Ik kom uit no groningen dus mocht er iemand meewillen uit die buurt! Mocht er iemand benieuwd zijn ik ben te herkennen aan de dikke vader die meegaat Haha!

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...


gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 00:05

phoenix4ever schreef:
o misschien kom ik ook wel.


Ben wel benieuwd hoe het gezicht achter de arabier (Elton) x aktion merrie is (hehe als ik me nie vergis....) Knipoog

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 20:13

Die le matsjo kwam helemaal niet goed uit de verf omadat er een behoorlijk zware ruiter met een nogal stevig inwerkende hand op m zat! Maar tercht dat ie wint van die boy is een schattig en choque ponietje maar toch geen vaderdier?! Scheve mond
En meneer Sanders heeft al genoeg vingers in de pap daar zitten vind t prima zo.
Ik mis vlees bot en hardheid bij de ponys...

Van de rijpaarden vond ik de weltmeyer, sandreo en de jazz x cantango goed ( ze zijn ook bij het kwpn aangeboden) Knipoog

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 23:25

Anna-Jelly schreef:
Is Moran goedgekeurd?? *merrie waar ben je???? Knipoog *
En die hulk op Le Matsjo zorgde wel voor een slechte presentatie, hij werd op zich wel goed gereden, maar zo'n grote lompe vent op dat kleine ding, nee. En ik vond hem ook raar geschoren (of istie zo?)
Van de El Beauty lijn vond ik alleen Emir wat tegenvallen, de andere 2 vond ik leuk Lachen
En ik ben het niet met je eens Gabrycha, ik vind Boy veel mooier, kwa kleur, kwa lopen, enz.

En die meid op Prins Alfred kon hem ook niet echt aan :/
En ik vond het trouwens ook sneu voor dat 11 jarige meisje op die wat oudere pony bij eht springen, je zag aan haar dat ze die oxer nog hoger wou nemen en die domme omroeper zei voor haar dat het wel genoeg was Haha!


Boy is een hele mooie pony maar als ik mijn zusje daarop zet breekt tie en hij zal van die ieleige veulens geven en daar moet je van houden! Knipoog

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers