Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
chamion schreef:Welkom in het topic. Heb je eigen paard/pony? Ik woon grens gemeente Harderwijk/ Ermelo.
Ik organiseer soms (bord)spelletje dag en dat is nu nog makkelijk nu ik de kantine op mijn werk daarvoor mag gebruiken. Ik moet nog even plannen wanneer de volgende is. Waarschijnlijk eind mei ergens. Meestal voor al mensen die ik ken, maar je bent welkom om aan te sluiten (wij kennen elkaar allemaal via mijn werk en 1 iemand ken buiten mijn werk om en die neemt soms ook vrienden mee)
Sure_lee schreef:Ik denk dat het nog wel even duurt voordat we ons ergens anders gaan settelen. Misschien ook wel nooit. We beginnen op de Dominicaanse republiek en daarna zien we wel.
Ah ja dan is Nunspeet wel een mooie uitvalsbasis!
Amado7 schreef:Ik heb weleens meegepraat in dit topic toch?Ik lees in ieder geval trouw mee
Ik bedacht me net dat we misschien in de zomer wel een keer een chille relaxe kleine fotomeeting kunnen doen, dan pak ik mijn camera onder het stof vandaan en Wilddreams wil ook wel foto's schieten
Amado7 schreef:Ik heb weleens meegepraat in dit topic toch?Ik lees in ieder geval trouw mee
Ik bedacht me net dat we misschien in de zomer wel een keer een chille relaxe kleine fotomeeting kunnen doen, dan pak ik mijn camera onder het stof vandaan en Wilddreams wil ook wel foto's schieten
chamion schreef:Mee op de menwagen naar boshuis 3. Als ik dit soort foto's op de mobiel kan maken, dan wil ik niet weten wat eruit kom met een goed toestel![]()
[ [url=m/GV6EOU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TIECWe.jpg]Afbeelding[/url] ]
@ Monchou, als je vitanime P wilt snuiven mag je wel mee op de menwagen. Zeker als het mooier weer wordt ben ik altijd op zoek naar mensen die mee willen als groom, gewoon in geval van nood. Niet dat er tot nu toe wat gebeurt is. Ik kan in galop meters lang achter mij kijken om te kijken hoe het gaat met buitenritten die ik moet voorrijden. Pony kent en de weg en weet dat ze in het midden moet blijven. En ho is ook echt ho
Zal ik anders eens een spelletjes dag organiseren voor iedereen hier? Eventueel met een buitenrit erbij?
Of met aansluitend een BBQ? Of alleen een BBQ? Nu ik de kantine mag lenen heb ik lekker veel ruimte
Sure_lee schreef:Mijn paarden staan op een prachtige plek. Direct aan het bos maar niet de Veluwe.
Het heet Nature horse paradise in Zeewolde. Ik heb zelf direct aan de Veluwe niet iets geschikts kunnen vinden toen ik het zocht. Mijn paarden staan hier nu bijna 4 jaar en ik ben erg tevreden. Er staan ook meerdere jonkies.
Chibi2 schreef:Hi
Waarschijnlijk gaan binnenkort naar Harderwijk verhuizen. Dat betekent dat ik ook huisvesting voor mijn paardjes moet vinden.
Weten jullie goede pensionplekken in omgeving van Harderwijk?
Ik heb 2 paarden:
Een volbloed merrie van 9 jaar en een jaarlingmerrie. Ze zouden ergens samen naartoe, maar de jaarling zou evt ook ergens anders mogen (opfok)
Ik zou graag op een plek, waar je makkelijk de Veluwe op kan rijden.
In geval van een paddock paradise, wel een plek die geschikt is voor een paard dat snel schraal wordt.
Als jullie leuke stalling of opfok plekken weten, hoor ik het graag.
Alvast bedankt
ynskek schreef:Chibi2 schreef:Hi
Waarschijnlijk gaan binnenkort naar Harderwijk verhuizen. Dat betekent dat ik ook huisvesting voor mijn paardjes moet vinden.
Weten jullie goede pensionplekken in omgeving van Harderwijk?
Ik heb 2 paarden:
Een volbloed merrie van 9 jaar en een jaarlingmerrie. Ze zouden ergens samen naartoe, maar de jaarling zou evt ook ergens anders mogen (opfok)
Ik zou graag op een plek, waar je makkelijk de Veluwe op kan rijden.
In geval van een paddock paradise, wel een plek die geschikt is voor een paard dat snel schraal wordt.
Als jullie leuke stalling of opfok plekken weten, hoor ik het graag.
Alvast bedankt
Welk budget heb je per paard? Dat kan nog al verschil maken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers