Bokkers omgeving Coevorden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
goesju

Berichten: 238
Geregistreerd: 09-07-06

Bokkers omgeving Coevorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-21 23:01

Hallo,

Aangezien mijn vriend in de buurt van Coevorden woont en ik daar steeds meer ben, vind ik het tijd om in deze omgeving nieuwe mensen te leren kennen.

Ik ben 28 jaar oud en vind het leuk om uit eten te gaan en om andere dingen te ondernemen.

Als er mensen zijn die zin en tijd hebben om wat leuks te gaan doen. Of om ook nieuwe contacten op te bouwen, hoor ik het graag!


goesju

Berichten: 238
Geregistreerd: 09-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-21 08:06

HorseChica schreef:
Hoi! Ik woon in de omgeving van geesbrug. Redelijk vlakbij coevorden dus. En ben 27 jaar


Wat leuk dat je reageert. Geesbrug is inderdaad niet zo ver weg.


goesju

Berichten: 238
Geregistreerd: 09-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-21 09:13

Hoi, welkom!

Ik kwam ook het topic 'bokkers uit de omgeving van Hoogveen' oid tegen. Ik heb getwijfeld om daar een berichtje in te plaatsen,maar dat topic ligt al vrij lang stil. Dus heb ik toch maar besloten een nieuw topic aan te maken.

goesju

Berichten: 238
Geregistreerd: 09-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-21 19:37

linoleum schreef:
Ik woon vanaf volgende week ook in Coevorden! Op dit moment nog in De Krim. Wel komende tijd nog heel druk met ons huis verbouwen.
Ik ben 31 trouwens


Gefeliciteerd met je huis! Waar ga je in Coevorden wonen?

goesju

Berichten: 238
Geregistreerd: 09-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-21 16:25

Wat leuk dat jullie allemaal reageren!

Ik zal mezelf even voorstellen:

Mijn naam is Marlies, 28 jaar en woon (nu nog) in Leiden. Ik zit in het derde jaar van de opleiding verpleegkunde. Het komende jaar loop ik stage in een psychiatrisch verpleeghuis.

Verder ben ik in het bezit van een eigen paard, die ik hopelijk t.z.t. mee kan nemen. Ik rijd met hem recreatief, we maken graag een buitenrit, springen af en toe en zijn dressuurmatig ook lekker bezig.

Mede door mijn paard, werk en opleiding kan ik helaas niet heel veel naar mijn vriend. Ik probeer nu om het weekend die kant op te gaan. Maar af en toe zit er helaas ook wel wat langer tussen.

En wie zijn jullie?

goesju

Berichten: 238
Geregistreerd: 09-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-21 08:42

Wat leuk dat jullie allemaal reageren! De Ballast, dat is de wijk waar de Jumbo zit toch? Daar kom ik wel eens.

Mijn vriend woont in Laar (DE) dus ik kom ook wel regelmatig in Emlicheim. Maar ik ga liever naar Coevorden en omgeving, vooral door de taal. Ik ben hard aan het oefenen maar echt Duits spreken lukt me nog niet.

goesju

Berichten: 238
Geregistreerd: 09-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-21 09:54

xPearl schreef:
Is er anders animo voor een app-groep? Om daar gezellig in te kletsen? :D
Ik 'mis' het wel eens om gewoon gezellig te kletsen met iemand. Mijn vriendengroep is aardig klein namelijk hahah.


Ik zou het wel leuk vinden hoor. Zal alleen niet heel actief zijn,ben op het moment erg druk met mijn studie en het maken van verhuisplannen. De plannen om te gaan samenwonen worden steeds concreter. Inmiddels zijn we druk bezig met het bouwen van stallen en ben ik op zoek naar een baan hier in de buurt. :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers