Odette_ schreef:Hoi! Mag ik mij hier ook melden? Ik woon sinds kort in Wagenborgen, ben helemaal nieuw in het noorden (mijn vriend komt hier wel vandaan) dus nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk!
Wat leuk Odette! Ik woon in Finsterwolde

Moderators: Firelight, EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx
Caily schreef:Spannend Cemlys! Wie weet straks eens samen rijden met onze Tinkers? Ik heb oa nog een afstand van 30km open staan, mijn bijrijder ook trouwens, dan komen we wel tot bij jou
Dwyne schreef:@Caily, ik reed ook veel op het Balloerveld en de bossen rondom schoonloo zijn ook erg bekend.
Hier nog steeds niet op buitenrit geweest door alle verbouwingen en poosje slechte gezondheid van mezelf maar was wel van plan deze zomer/voorjaar de regio eens te gaan ontdekken! Ik zit aan de kant van winschoten richting Oude Pekela, maar ik ga net zo makkelijk met een trailer op pad. Maar eerst het rijden maar weer eens oppakken de komende tijd.
Ik wil ook rond mei dekken nu nog druk hengsten aan het uitzoeken.
@Cemlys ik ken er maar 1 met een tinker dus dan weet ik het al en jij hebt t vast ook goed![]()
Ben benieuwd hoe je tink terug komt van Bootcamp!
Odette_ schreef:Leuk Mira, waar woon jij nu nog?![]()
Van Cemlys heb ik al ontdekt dat ze dichtbij woont, wie weet wandel ik binnenkort (onbewust) eens langs, moet de wegen echt nog leren kennen hier, maar het huidige weer nodigt wel uit tot lekker lange wandelingen!
Iemand nog tips vanuit Wagenborgen voor mooie rondjes? Wij zitten nu even zonder trekhaak helaas, maar hopelijk binnen bepaalde tijd weer een auto met trekhaak en dan zijn we via de N33 zo op mooie plekjes had ik al gezien
Odette_ schreef:Leuk Mira, waar woon jij nu nog?![]()
Van Cemlys heb ik al ontdekt dat ze dichtbij woont, wie weet wandel ik binnenkort (onbewust) eens langs, moet de wegen echt nog leren kennen hier, maar het huidige weer nodigt wel uit tot lekker lange wandelingen!
Iemand nog tips vanuit Wagenborgen voor mooie rondjes? Wij zitten nu even zonder trekhaak helaas, maar hopelijk binnen bepaalde tijd weer een auto met trekhaak en dan zijn we via de N33 zo op mooie plekjes had ik al gezien
Cemlys schreef:Odette_ schreef:Leuk Mira, waar woon jij nu nog?![]()
Dat bosje langs de n33 bij siddeburen (aan de wagenborgenkant) is wel mooi, om even dichtbij wat te noemen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker