meeten in Noord-Limburg?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

meeten in Noord-Limburg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 20:48

hoi horselovers!!
ik ben op zoek naar een paardengek die bij me in de buurt woont. gewoon om es te ontmoeten als ik hem/haar beter heb leren kennen. ik woon in noordlimburg, het moet wel in de buurt van venlo zijn. ohw.. ik woon in blerick dan, dus blerick, boekend, venlo, horst, baarlo, america (ja, is een plaatsje). ik hoop dat ik reacties krijg. ik wil gewoon een internet vriendin die ik ook in het echt kan zien, kunnen jullie je daar iets bij voorstellen ik hoop het. het liefst een eigen pony zodat we misschien es samen kunne rijden maar het hoeft niet hoor!!
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 21-12-05 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch



Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 07:46

hoi heike!
is goed, hoor.
helmond is zeker dichtbij ja.
barley is mooi, ik heb de foto's op welshcob.nl gezien!! hoe groot is barley en hoe groot ben jij? ik ben 1.61 en expensive is 1.45
expensive komt volgende week dus als jij bent ook welkom hoor.
en nathalie, eindhoven is weer ietsjes wat verder weg.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 07:47

p.s. heike heb je een trailer?
want anders kun je es een keer naar mij toe komen met barley en kunnen we samen rijden. ik weet nu al dat ik daar heel veel van kan leren en het is nog leuk ook.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 17:57

ben ik ook al achter
maar wandele anders haha

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers