Ook mijn verslagje dan maar :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Ook mijn verslagje dan maar :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 23:40

Dan ook maar mijn verslagje Haha! .....
Ben niet zo goed in verslagjes typen maar vooruit dan maar weer .....Haha!
Zaterdag heb ik maar ff besloten dat annet (faithfull) zondag met me mee moest *LOL* omdat ik anders niet kon ... gelukkig wou ze mee Haha! Lovers en melanie (een meisje van stal ) ging ook nog mee
Zondag hadden we om half 8 bij mij afgesproken omdat we om 8.47 (zoiets) de trein moesten halen en we ook nog een kaartje moesten kopen Haha! om kwart voor 8 zijn we thuis weg gegaan op naar harderwijk!! vanaf daar zouden we verder reizen ... kaartje gekocht Lachen en nog even op de trein gewacht *duh Tong uitsteken* en toen ingestapt Haha! ... bij putten stapte er 2 nogal "vreemde" enge mannetjes in die er nog all bezopen uit zagen en die onverstaanbaar praten het enige wat we er uit op konden maken was "meisjes " "mooi" en nog iets Scheve mond wij vonden het eigeluk toch wel eng haha... dus deden we net of we uit moesten stappen en gingen snel beneden zitten *LOL*8owjah en ergens onder weg kwam er nog een gast kangs Haha! en zei ik tegen hem YOH!! MAN :p hahah mel lach daar om toen steeds dubbel *LOL* haha * .... bij amersfoort heb ik noor (berdientje ) gebeld om te vragen waar hun waren hun waren al in amsterdam ongeveer Haha! ... na een tijdje kwamen we in utrecht centraal aan ... zijn we heel snel de trein in gegaan en zijn we helemaal achter in gaan zitten waar het lekker rustig was Lachen mijn beltegoed was op dus vroeg ik anet of ik met haar foon noor ff mocht bellen omdat we in de zelfde trein hoorde te zitten Haha! maar op het moment dat anet haar telefoon ging pakken ging mijne al af en rara wie was het noor!! *LOL* haha... ik ben toen richting haar gaan lopen en zij richting mij ergens halver wegen kwamen we elkaar tegen !! Haha! .. toen zijn we ff terug naar anet gegaan om te zeggen dat we elkaar gevonden hadden (door de enge poortjes hehe ) maar noor zei dat het bij hun veeel voller was dus hadden we besloten de rest op te gaan halen om daar maar te gaan zitten dus noor en ik weer terug om hun te gaan halen Haha!
weer door de enge poortjes ... toen dus ff ilona (jurga) roy (sypheron Verwardhoe schrijf je dat *LOL* ) , obelix met vriendin en de vriendin van noor gemeet en met zijn alle "weeer!" terug naar waar anet en melanie zaten *LOL* en weer!! door de enge poortjes ... de mensen die dara zaten keken wel erg raar omdat we zo vaak langs kwamen maar jah!!
toen zijn we dus met zijn alle daar gaan zitten incl . het BOKT bord (en later bokt NEB bord Tong uitsteken ) was wel gezellie toen kwam de "kaartjesman " de kaartjes controleren en vroeg hij of we kippen voer moesten ofzo iest iniedergeval doordat we zo veel aan het kletsen waren "wie ?? wij Schijnheilig " haha was wel lollig en noortjes zei ook nog tegen man met een karretje die langs kwam (met eten te koop ) HOi!! hehe ... dus die man keek heel raar om Verward
Nouw toen ze we dus ook nog uitgestapt in Den bosch en hebben we de roltrap gezocht met noors bokt bord !! Haha! na ff zoeken zagen we eva , joanne en nog 1 d8 ik Verward toen hebben we nog even gewacht en toen kwam er nog iemand aan waarvan ik de naam ook niet meer weet *wie helpt me ff * En toen zijn we naar de brabant hallen gelopen ... onder weg kwamen we ook nog langs een speel tuin waar we eigeluk wouden gaan spelen maar dat hebben we toch maar niet gedaan Knipoog
uit eindelijk kwamen we bij de brabant halen aan ... maar toen zagen we assie op een "fries " Knipoog ( wie zei dat nouw ook al weer *LOL* ) en zij zei dat we de andere kant weer op moesten om bij de ingang te komen dus wij daar weer heen Lachen
Kaartjes gekocht sommige voor 13 *LOL* he eef Knipoog en toen naar binnen gegaan .... We hebben toen eerst een beetje rond gelopen en spulletjes gekeken (half) en daarna zijn we naar de stamboek stands gegaan en hebben en hebben we nimberrrr , jantina , dorine en lottel gemeet Haha! en ook nog erug!! leuke fotos gemaakt oa .. van kim en van lottel met HET bokt bord *LOL*
Daarna zijn we met een groepje (ethelate, faithfull, berdientje ,joanne 2 niet bokkers en ik ) naar nog wat stands en een paar shows weesten kijken onder andere het appalooza stamboek wat een schatjes zeg Lovers hehe.. *heeeebbbe*
Daarna nog wat rond gelopen en toen heeft dappere noor bij het new forest stamboek naar linda gevraag Haha!
Toen zijn we nog ff naar de stallen .... gegaan daar hebben we linda & magpie gemeet en er ook nog fotos van gemaakt ook had linda ons nog wat andere bokkers laten zien oa benneton geloof ik *LOL*
daarna nog ff fotos van kim en lottel Lachen en van de "fries" voor de koets Haha! daarna hebben we de show van linda gekeken en die vond ik erg mooi Lachen en we hebben er ook nog fotos van gemaakt ook hebben we toen nog jessia (obsession) nathalie en deem gespot op de tribuneen daar ook nog ff fotos van gemaakt Haha! .... Toen heb ik nog even buiten gepint en daarna inkoopjes gedaan een bruinachtig/beige halster , een blauw halster een regen boog bitstukje,longeerlijn ,halstertouw met zon keting eraan lekker kleurig Party!! noor heeft ook al die regenboog dingen gekocht Haha! voor dien alleen had zij ook een halster maar die had ik al (Owja!! ik had ook nog een ambandje gekocht waar alleen de naam iets verkerd op stond maar boeien!! *LOL* en een emmer slobber ). we hebben maaike ook nog gezien (die herkende ik ngo van de bbq *LOL* )
We hadden er nog belooft om naar hun show te koem kijken maar we zouden eerst ff en patatje eten ... maar we waren de tijd een beetje vergetenomdat we ook aan het klooien waren (he noor zon klodde mayo op je wang Tong uitsteken ) en we hebben ook nog veel debiele fotos gemaakt *LOL* whaha!!!
Volgens mij ben ik de helft nu al vergeten! en is alles niet helemaal op volgorde maar goed!! *LOL*
Na het eten hebben we nog 1 rondje gelopen en daarna zijn we rixhting trein vertrokken Lachen .... onderweg hadden we erg veel lol onder andere kreeg ik met dank aan de vriendin van noor slobber in me neus hehe maar daarna belande zij half in de bosjes Extreme duivel
gna gna !! ook hebben we 2 nieuwe namen voor toscar namelijk POSTcar Tong uitsteken en poepkar *LOL* heheh .....
na een tijdje waren we eindeluk Tong uitsteken op het station aan gekomen Haha! en hebben we afscheid genomen van eef Verdrietig en joanne ...!!
Daarna zijn noor+vriendin , faitfull , een vriendin en ik Haha! in de trein gestapt .
daar hebben we nog fotos van elkaar en onze gekochte spullen gemaakt en van andere mensen in de trein *LOL*
Na een tijdje lol maken waren we jammer genoeg al weer op utrecht Verdrietig en dat betekende af scheid nemen van noor Verdrietig en vriendin ... Noor had nog even fotos gemaakt van ons toen we uit de trein waren gestapt en ik nog van hun in de trein (van buiten af gemaakt Haha! )
Toen reed hun trein weer weg *helaas* Wij moesten nog een half uur w8en op onze trein ... dus hadden we ff een broodje gekocht Lachen Vingers aflikken
Eindeluk kwam onze trein aan Haha! en konden we verder op weg naar huis ... en raad is wie er ook in die trein zaten Misselijk .... ja je raad het al die enge gasten waar we met de heen weg ook al bij zaten ( bijnamen zijn *LOL* stonie malonie en afro man Verward hoe schrijf je dat *LOL* ) alleen waren ze nu ook nog bier aan het drinke Scheve mond we vonden het stiekem toch een beetje eng maar zijn toch heeel dapper gewoon daar blijven zitten Haha! gelukkig zijn we veilig in harderwijk aan gekomen waar de papa van anet al klaar stond met de auto en toen zijn we naar huis gereden Lachen
Ik vond het een onwijs leuke dag maar ben wel erg moe Gaaaap en heb ook weer wat meer mensen gemeet waar ik de helft al niet meer van weet *LOL* dus wie helpt me even Haha!
Nouw dit was dus mijn (met de helft ) vergeten verslagje Lachen
Kusjes brenda Party!! ennuh NOOR waar blijven je fotos !!! Tong uitsteken Haha!
Laatst bijgewerkt door Chatelaine op 18-11-02 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:44

Het was druk vandaag he *LOL*

Volgend jaar weer, dan op een apart tijdstip een boktmeeting!! Dan lopen niemand elkaar mis *LOL*

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 16:18

je bent vergeten dat je bij mijn me haren uit me kop hebt getrokken om me op de foto te krijgen Boos!
en dat ik hele leuke foto's van jouw heb gemaakt Extreme duivel

Was echt een gezellige dag!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 16:23

whaha nou ik heb een geweldige dag gehad! Mijn foto's komen vanmiddag, ben er nu mee bezig!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 23:17

JOuw haren uit je hoofd getrokken Schijnheilig waneer dan ?? !! *LOL*
Grrrrrrr...... nie chanteren hoor Tong uitsteken want wij hebben de LIP foto:P