Wie woont er in Maasbommel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xmarliez

Berichten: 4092
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 21:32

Wat leuk, een topic met mensen uit de buurt!
Ik woon in Wamel :) ben benieuwd van welke vereniging jullie lid zijn? Wie weet komen we elkaar eens tegen?
Ik ben lid van de Vierheemskinderen in Beneden-Leeuwen. En ik woon aan de van Heemstraweg in Wamel (bij die rijbak met die spiegelwand voor de mensen die regelmatig over de nieuweweg naar Maasbommel rijden hihi).

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.


xmarliez

Berichten: 4092
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 16:20

Selka schreef:
Hee! Ik rijd iedere dag langs jouw huis. Leuk jonkie? heb je staan. Die donkere.

Als je het tegen mij hebt, ik heb 2 jonkies :D alle 2 donkere haha! Ze zijn echt super schattig <3

De Vierheemskinderen is trouwens echt een aanrader Ghostattack, nog geen € 100,- per jaar en je hoeft niet perse vrijwilligerswerk te doen :) alleen als je graag wilt mag je altijd mee helpen maar niemand is verplicht. Bij de meeste verenigingen is dat wel en anders moet je extra betalen. En je hebt een binnenbaan met spiegelwand van 20 meter :)

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

xmarliez

Berichten: 4092
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 21:01

Selka schreef:
Ja sorry bedoelde jou inderdaad. Ga er altijd best snel langs maar volgens mij heeft die ik bedoel 2 witte voeten achter. Leuk stel ook die shetten :D

Ik heb 2 (zwarte en 1 heel donkerbruine) veulens met beide 4 witte benen, de een wat hoger dan de ander, 1 donkere vos (8 jaar) met ook 4 witte benen maar die achterste zijn hoger dan de voorste, en 1 donkerbruine (9 jaar) en die heeft geen wit hihi :) :D en dan de shetten bende van ellende inderdaad haha!

Afbeelding
(hier waren ze er net, en nog klein :') )

@Ghostattack, ik vind het mega goedkoop haha! Maar 35 euro is wel heeeel goedkoop zeg! In Druten betaal je iets van 125 euro per jaar en dan verplichte vrijwilligersdiensten.. En zo ken ik er nog wel meer in de buurt die iets duurder of misschien iets goedkoper zijn maar waar je verplicht moet helpen.

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

xmarliez

Berichten: 4092
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 21:44

Grappig, sommige zijn helemaal weg van de linkse en sommige weer van de rechtse (ik ben weer helemaal weg van de rechtse <3 hihi) Maar ze zijn allebei ontzettend lief en knap maar het zijn wel echt 2 verschillende type paarden. Ben echt benieuwd hoe ze uitgroeien!
Ben er inderdaad erg druk mee haha, en dan ook nog 37 uur werken dus een drukke bedoeling maar wel erg leuk :)

Ghostattack, ja voor alleen lidmaatschap snap ik de prijs! Dat is vaak niet zo duur inderdaad. Maar bij gebruik van de accommodatie stijgt de prijs al vaak en dan is de 4HK juist weer erg goedkoop :D
Ik was eerst lid in Velddriel, super accommodatie en maar 50 euro per jaar maar wel 6 halve dagen vrijwilligerswerk doen. Ik vind dat niet zo erg maar ben nu, net zoals jij, enorm druk met werk en de paarden en dan is het al heel fijn als er überhaupt vrije tijd is :=

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

xmarliez

Berichten: 4092
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 18:34

Zijn er mensen hier die graag buiten rijden? Ik ga bijna wekelijks naar het bos in Bergharen of de uiterwaarden in Dreumel maar samen met iemand anders rijden is wel net zo gezellig natuurlijk :)

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

xmarliez

Berichten: 4092
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 18:40

Dat is voor mij net een beetje te ver. Ik vind het gewoon lekker om een half uur/3 kwartier buiten te rijden en Bergharen is maar 10/15 minuten met de trailer en Dreumel is maar 5 minuten dus dat is allemaal goed te doen. Schaijk is dan helaas net iets te ver. Lijkt mij wel heerlijk om dicht bij een bos te staan met de paarden!

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

xmarliez

Berichten: 4092
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 19:10

Welke pont pak je dan? Megen of Alphen? Als het dan ongeveer 15 min is dan zou ik daar graag een keer (samen met jou?) gaan rijden, lijkt mij wel heel mooi daar :)

Rhenen is inderdaad ook erg mooi! Als je er bekend bent wil ik daar best een keer heen rijden! Ik durf zelf niet alleen naar zo een groot bos, bang dat ik verdwaal hahahaha

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

xmarliez

Berichten: 4092
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:25

Leuk! :)

De pont van maasbommel vind ik echt mega eng met trailer! Met de personen auto vind ik het al doodeng zo smal hahahaha! Maar ik stuur je even een PB dan kunnen we een keer een dag plannen :)

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.


xmarliez

Berichten: 4092
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:53

Nee dan pak ik de pont in Megen wel want dat scheelt bijna niets in km en die is tenminste lekker ruim :D

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

xmarliez

Berichten: 4092
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:38

Ik had het er ook nooit op hoor, met de trailer op de pont. Als ik met de paarden naar de paardentandarts in Schalkwijk ging (tegenwoordig komt hij maar gewoon naar ons haha) dan reed ik helemaal om via de A2. Maar een tijdje geleden was het enorme file op de A50 en ik werk ik Oss dus ga dagelijks via de pont en had de pont kaart bij dus ik dacht, ik rij wel via de pont dan zijn we tenminste op tijd thuis en toen had ik zoiets van, oh dit valt met wel mee! Mijn paarden zijn ook echt heel makkelijk en rustig op de trailer gelukkig :)

Ik heb jaren lang zowat dagelijks met de trailer gereden ivm ontbreken van een eigen rijbaan (ging iedere dag naar de club in Leeuwen of Velddriel) dus ik ben ook niet snel bang. En heb ook mijn CE rijbewijs dus een paardentrailer moet wel lukken haha :+

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers