Hengst voor Flemmingh x welt hit x sit this one out

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 16:24

Ik heb een hele goede Wynton gefokt uit mijn Flemmingh x Sit This One Out. Heel goede bewegings techniek, opwaarts, heel fijn voorbeen en extra achterbeen. Zonder aftekening ook nog ;) Wel vrij luxe/chique fijn.

Ik heb op stal en aantal toto's staan. Allemaal compleet verschillend, van groot tot klein, karakter ook van super lief tot zeer onbetrouwbaar :+ Enige overeenkomst is dat ze allemaal goed kunnen bewegen..

Umeo
Berichten: 2230
Geregistreerd: 16-11-06
Woonplaats: Limburg-België

Re: Hengst voor Flemmingh x welt hit x sit this one out

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 16:30

Vulina, hoe is de voorhand van de Toto's ten opzichte van de moeder? Ik heb hem in gedachten voor een merrie met een zeer sterk achterbeen. Wil enkel een schuinere schouder/meer front?

Sorry, volledig off topic

Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Re: Hengst voor Flemmingh x welt hit x sit this one out

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 21:26

Ik ken de moeders allemaal niet. Zie meestal alleen de nakomelingen. De schouder is over het algemeen mooi vrij, niet heel schuin. Een mooi front hebben ze wel allemaal, en toch ook eigenlijk best wel lengte. Soms vind ik de lendenpartij wel iets strak.

livaro

Berichten: 33
Geregistreerd: 27-12-13
Woonplaats: Meerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 20:38

[***] schreef:
Ferdaux is wel 2 x Flemmingh. Genoeg hengsten beschikbaar die dat bloed niet voeren

wij hebben een ferdeaux x flemmigh die echt héél goed kan bewegen, als je wat krack c, flemmingh etc... hebt is lendenpartij wel een aandachtspunt.