Gezocht bonte Homozygoot dekhengst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
KirstenChes

Berichten: 1154
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 16:03

Lotti is verkocht naar Italiƫ maar ze gaan wel KI nu. Diamond had vorig jaar zijn eerste dek seizoen en zijn eerste tot nu toe enige nakomeling is 2 week terug geboren ik ga straks foto's maken en deze komen vanavond op de Facebook pagina van homozygoot daimond. Vind het zelf een erg mooi veulen.

Ben benieuwd hoe de andere veulens van hem dit jaar eruit gaan zien.


Anoniem

Re: Gezocht bonte Homozygoot dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 17:28

Ik vind Diamond wel ontzettend kort, vooral zn achterhand vind ik niet helemaal correct. Als je wat lengte wilt, zou ik deze laten staan.

Colorance
Berichten: 110
Geregistreerd: 23-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 20:42


janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15861
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:08


henrie1977
Berichten: 58
Geregistreerd: 09-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 22:28

cp112 schreef:
Ik probeer mij een hengst te herinneren die ik voorheen op concours tegen kwam. Was een knabstrubber (kruising meen ik), bont, zijn naam was Dante. Heb geen idee waar hij gebleven is. Kan zo met vlug googlen ook niks vinden




dante is naar mexico vertrokken. ik kocht hem toen van de fokker. wij hebben er mee gedekt, en heb hem een paar keer gestart. heb hem toen verkocht, de vrouw die hem na mij had heeft hem heel verdienstelijk gereden en naar mexico verkocht. ik heb nu de bonte hengst HOT COLOR

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15861
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 23:49

henrie1977 schreef:
cp112 schreef:
Ik probeer mij een hengst te herinneren die ik voorheen op concours tegen kwam. Was een knabstrubber (kruising meen ik), bont, zijn naam was Dante. Heb geen idee waar hij gebleven is. Kan zo met vlug googlen ook niks vinden




dante is naar mexico vertrokken. ik kocht hem toen van de fokker. wij hebben er mee gedekt, en heb hem een paar keer gestart. heb hem toen verkocht, de vrouw die hem na mij had heeft hem heel verdienstelijk gereden en naar mexico verkocht. ik heb nu de bonte hengst HOT COLOR

Zo jammer dat die maar een half papier heeft.


Colorance
Berichten: 110
Geregistreerd: 23-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:16

Gewoon Bontfire gebruiken. Vertrouwen is goed maar garantie is beter! Hij staat ter dekking bij www.hvmstal.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers