Hengst voor United x Gribaldi STER PROK merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Hengst voor United x Gribaldi STER PROK merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 19:46

Heb je ook een goede standfoto? en een linkje naar de verdere afstamming?

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Hengst voor United x Gribaldi STER PROK merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 10:56

Wat meer bloed,schoudervrijheid en power..

Een hengst die power en een goede galop door kan vererven is zonder twijfel Everdale..toch denk ik dat hij geen bloed gaat toevoegen en wellicht ook niet het gewenste achterbeen gebruik.Ik zit in mijn hoofd met Ferro bloed aangezien die de galop en de power kan verbeteren.Maar in dat geval is Metall een betere keuze denk ik..fokt wat luxere paarden door met 3 goede gangen,alleen kan hij ze wel wat ril geven.

Ik denk er nog even wat meer over na..

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:49

Mischien in 2014 weer? ik ken de nafok van Andretti niet...

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Hengst voor United x Gribaldi STER PROK merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 19:02

Als je het zou durven ivbm lijnenteelt en jonge hengst zou ik de hengst Franklin die net ggk is ook aanraden. Het is zowiezo duidelijk dat Ferro bloed het goed doet bij de combinatie United/Gribaldi en dat is bij deze hengst wel verankerd in zijn pedigree.Ook vindt ik dat deze 3 heel goede gangen en een goed lichaamsgebruik heeft en denk ik dat ie jouw merrie in alles kan verbeteren.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers