Hengstenkeuze Pablo hit x R-Marius x Concorde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Eef_Bam

Berichten: 4072
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 10:40

Een beetje een wilde suggestie, maar wel bijpassend bij je wensen. Heb Palousa San Sebastian gebruikt omdat ik een allrounder met een leuk kleurtje wilde fokken (zwart panterbonte hengst , 50% kans op doorgeven). Hengst heeft zowel 1.30 gesprongen als lichte tour gelopen. In beide vlakken geen topper. Maar mijn veulen uit mijn eventingmerrie is wel goed gelukt, goed stoer en stabiel karakter ook. Hengst is homozygoot zwart, dus krijg je altijd een zwarte of bruine uit met jouw merrie, al dan niet met stippen. Hengst is 1.72 en mijn veulen ook erg groot. Groter dan het veulen uit een moeder van 1.75 momenteel.


Afbeelding

En zo'n stippenkontje is gewoon leuk toch :D .


Eef_Bam

Berichten: 4072
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 18:59

Hommage schreef:
Eef_bam bedankt voor je input! Leuk veulen hoor! Hoe is hij nu? Ik ga mij eens verder verdiepen in Palousa San Sebastian.
Peru scen tao vond ik eerder ook altijd erg gaaf, maar zag net dat hij een paar jaar geleden al verkocht is -O-


Ze is van juni vorig jaar, dus nu een 9 maanden oude naarling :Y) . Beetje uit verhouding maar wel een mooi dier dat steeds meer doorkleurt, voorhand was zwart bij de geboorte. Paard op de achtergrond is 1.68 dus een flinke meid.


Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joesje en 7 bezoekers