Hengstenkeuze Glamourdale x Oscar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manubres

Berichten: 2766
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 19:06

Rivendell schreef:
Geen hengsten advies, maar houd wel rekening met hoge kosten bij een veulen als je pech hebt. En voordat je er wat mee kan gaan doen, ben je zo drie jaar verder. Ik denk dat qua kosten kopen misschien goedkoper is


Als je echt eerlijk bent dan pas vanaf 4 jaar dat je gaat rijden/beginnen met wedstrijden...
Dus met jaar drachtigheid erbij ben je 5 jaar verder. Maar als je het echt voor het fokken doet en per se een dier uit deze merrie wil hebben snap ik het wel.

Je zou kunnen overwegen een jaarling aan te schaffen. Die zijn vaak niet heel duur en heb je wel al twee jaar winst.

Kijk hoeft niet duur te zijn...
https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... in-te-koop
Laatst bijgewerkt door manubres op 10-06-22 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Nieuwe aanwinst!..zwarte parel Jill (Fairytale x Elite v. Voice), Olita met pensioen.Chicago HJ (V.Citango) 2011-2018 RIP Veel te vroeg moest ik je laten gaan. Ik hou vandaag meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen!


manubres

Berichten: 2766
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Hengstenkeuze Glamourdale x Oscar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 10:16

Hij is toch niet KWPN goedgekeurd of wel? Dacht NRPS en Oldenburger stamboek?

Nieuwe aanwinst!..zwarte parel Jill (Fairytale x Elite v. Voice), Olita met pensioen.Chicago HJ (V.Citango) 2011-2018 RIP Veel te vroeg moest ik je laten gaan. Ik hou vandaag meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen!

manubres

Berichten: 2766
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Hengstenkeuze Glamourdale x Oscar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 16:14


Nieuwe aanwinst!..zwarte parel Jill (Fairytale x Elite v. Voice), Olita met pensioen.Chicago HJ (V.Citango) 2011-2018 RIP Veel te vroeg moest ik je laten gaan. Ik hou vandaag meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen!


manubres

Berichten: 2766
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Hengstenkeuze Glamourdale x Oscar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 08:33


Nieuwe aanwinst!..zwarte parel Jill (Fairytale x Elite v. Voice), Olita met pensioen.Chicago HJ (V.Citango) 2011-2018 RIP Veel te vroeg moest ik je laten gaan. Ik hou vandaag meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joesje en 3 bezoekers