Hengst voor Ismir du Tilleul x Erik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Elisa2

Berichten: 37032
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Hengst voor Erik x Ismir du Tilleul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 12:58

Heb je een linkje naar de rest van de afstamming? ik ben benieuwd welke Erik de vader is. Een standfoto is wel fijn voor de beoordeling. Hoe staat ze op haar benen, heeft ze een correct fundament?

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Elisa2

Berichten: 37032
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Hengst voor Ismir du Tilleul x Erik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 19:15

Ik ben het met Natasja eens, ook een hengst die het front kan verbeteren (wat meer nek) zou ik aanraden.

Nu ben ik alleen een beetje in de war wat voor een hengst je zoekt, juist wel of geen kwpn hengst? wat wordt je doel met het veulen qua sport?

Ik heb hem niet gezien dus kan niet over de kwaliteit oordelen, maar ik zag dat er bij de gelderse wel een Edmundo X Vitens door is naar de 2e bezichtiging met volgens mij ook een palomino kleur. Wellicht is gelders interessant voor je wbt massa en vrijere bloedlijnen.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Elisa2

Berichten: 37032
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:49

Ayasha schreef:
:j Sinds een week beet ze naar mijn man (naar mij is ze poeslief) en vandaag beet ze Sam in zijn billen (zonder aanleiding, gewoon, omdat ze passeerde. :=)

Mijn man zei vrijdag "Wilt ge nu zeggen dat die hormonale trut mij met wat pech nog 11 maanden gaat proberen te bijten?"

Uhm... Misschien? :')

Ze wordt natuurlijk elke keer gecorrigeerd door hem. Maar vooralsnog blijft dat niet langer dan 24 uur hangen precies. :=

Hopelijk bakt ze dit vruchtje gewoon af. :j :+:


:D stiekem moet ik daar dan wel om lachen.
Gefeliciteerd met de dracht, hopelijk volgt er een voorspoedige dracht!

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers

cron