Achteruitrijcamera trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Plantje15
Berichten: 129
Geregistreerd: 29-04-20

Achteruitrijcamera trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-21 01:14

Al even de zoekfunctie gebruikt maar ik kom vooral terecht bij topics waarbij de achteruitrijcamera wordt gebruikt om in de trailer te kijken. Ik ben echt op zoek naar een achteruitrijcamera voor de trailer.

Trailerman deed een voorstel voor een camera rond de 450 euro (inclusief plaatsing) maar laat ons ook de vrijheid om zelf eentje te kopen die hij dan installeert.

Zou ik een goedkoper model vinden die een aanvaardbare kwaliteit biedt of eerder het voorstel van de trailerman volgen?


Brainless

Berichten: 29720
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Re: Achteruitrijcamera trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 03:41

Je kunt dezelfde kopen voor achterop de trailer (wel op letten dat hij waterdicht is).

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

wendy1987

Berichten: 6910
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Achteruitrijcamera trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 09:03

Je kan toch gewoon eenzelfde kopen als die ook in de trailer gebruikt wordt en die dan achter aansluiten? Dat moet geen probleem geven als die maar waterdicht is idd

Plantje15
Berichten: 129
Geregistreerd: 29-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-21 10:41

Klopt, maar ik ben dus op zoek naar ervaringen van mensen die een achteruitrijcamera effectief gebruiken als achteruitrijcamera en niet als binnen camera :-)

Die van de trailer leverancier heb ik alle vertrouwen in dat de kwaliteit goed gaat zijn, maar ik zie heel veel goedkopere modellen op internet, vandaar graag ervaringen uit eerste hand!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 bezoekers