Paarden vlogger wel of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Hilde_apollo
Berichten: 1
Geregistreerd: 17-12-18

Paarden vlogger wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-18 21:33

Hoihoi!

Ik ben een meisje van 17 jaar, heb een eigen paard en tot maart een tussenjaar. Ik kijk veel paarden youtubers/vloggers en krijg er altijd zoveel zin van om zelf wat te filmen en te laten zien aan andere.
Nu ben ik toch best onzeker over de reacties van andere (vooral van bekende) en wil niet meteen open en bloot mijn vlogs gaan presenteren aan iedereen die ik ken. Maar ik wil natuurlijk wel dat de vlogs bekeken gaan worden.. :j heeft iemand tips over meer bekendheid zonder je familie/vrienden ermee te betrekken?
Graag ook reactie als je het leuk zou vinden en me zou willen supporten *\o/*

Groetjesss


Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 21:41

Niet vertellen en gewoon uploaden? Geen idee hoe je het anders moet doen. Misschien zelfs leuker; hun er juist bij betrekken en je onzekerheid tackelen.

Tip: Wees vooral uniek. Ik kijk zelf geen paardenvlogs maar weet dat er veel zijn naast de reguliere ‘vlogs’ en ik vind het interssant om te bedenken waarom iemand nou een vlog kijkt of een persoon volgt.
Bedenk wat jou juist uniek maakt en hoe je vlogs pakkend kan maken. Dus de fijne balans tussen saai of juist te heftig met effecten (die heb je er ook tussen zitten en dat kan heel storend kijken). Plus, welke onderwerpen zijn interessant en uniek?

"Unable are the loved to die, for love is immortal." - Emily Dickinson

vikawiek

Berichten: 1443
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 21:43

Gewoon niet vertellen dat je dat doet? Of denk ik nu te simpel..
gewoon lekker doen! Ik heb het zelf ook een tijdje gedaan voornamelijk voor mezelf voor later.
Valt best mee hoeveel reacties je krijgt helemaal in het begin, en je kan ze ook filteren zodat je ze eerst moet beoordelen

Cartoonist found dead, details are sketchy

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 07:10



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers