Wat is m’n trailer waard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Wat is m’n trailer waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 07:04

Mijn trailer staat in stille verkoop. Nu heeft een vriendin eventueel interesse

Mijn vraag is wat is m’n trailer waard? Het gaat om een actec technoline uit 2004. Ik heb hem 2 jaar geleden gekocht.

Met een nieuwe vloer
Nieuwe neuswiel
Banden zijn goed.

Dit jaar voor Bovag keuring geweest. Daar verlichting vervangen en nog wat kleine dingetjes. Niks schokkend. Enige is dat onderaan de linker zijwand, wat rot zit. En dat deze uiteindelijk aan vervanging toe is.

We hebben er nu een plaatje voor gezet omdat we op moment trailer weinig gebruiken, en mijn paard zeer braaf is op de trailer. Het zit aan de onderkant op de hoogte van waar de laadklep bevestigd is.

Een likje verf zou de trailer ook nog kunnen gebruiken.

Wij hebben toen der tijd €2250 voor betaald.

Op Mp staat een soortgelijke trailer te koop voor €2000 waarbij de wielen aan vervanging toe zijn.

Foto’s van de trailer, toen wij hem kochten. De foto van t laden is om zeikant van de trailer


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiteraard is het wat de gek er voor geeft. Maar ik heb ook geen idee wat een nieuwe zijwand zou kosten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 07:48

Nieuwe zijwand zijn grote kosten. Daar zit veel werk in.
Wat ligt er op de vloer? Op de foto lijkt het alsof het gewoon een gladde betonplex plaat is?

Ik denk dat als je er 1500 euro voor krijgt dat een mooie prijs is. Houten trailers worden steeds minder populair omdat ze rotten.

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Re: Wat is m’n trailer waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:24

Ik heb een aantal jaar geleden mijn toen 12 jaar oude trailer (vergelijkbaar met deze) terug verkocht aan de dealer waar ik 'm gekocht heb en waar hij altijd in onderhoud heeft gestaan. Dealer gaf me er 750 euro voor.

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 13:01

Niet meer dan 1000 euro.