Opleiding dronten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lolaa_jvd
Berichten: 7
Geregistreerd: 28-02-18

Opleiding dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-18 14:51

Hoii, ik zit in 2 havo en mij lijkt de opleiding in Dronten heel leuk. Ik wil later graag of de sport in of een eigen springstal. Ik wik zegmaar wel genoeg geld hebben voor ook kinderen bijv.
Wie van jullie wilt erheen of zit erop? Wat vinden jullie er van en wat raden jullie aan?
Ik zag dat feline (marleyhoi) er ook op zat.
Ik wil dan graag mijn paardje bij paardenplaats stallen maar heb ik in de tijd van mijn opleiding nog wel genoeg tijd voor mijn paardje?
En is campus leuk? Ik hoorde van mensen dat je niet zelf mag koken klopt dat?
Groetjes x

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 14:55

Opleiding in de paarden, als ik het goed begrijp? Denk er maar eens 2x overna.
In het meest gunstige geval eindig je ergens als veredelde stalhulp, of je moet het geluk hebben dat er een paardenbedrijf in jouw familie zit?
Zonder een flinke klap geld en wat geluk is het lastig om er goed van te kunnen leven.
Baangarantie na een dergelijke opleiding is helaas erg weinig. Al snap ik zeker dat dit een droom van ieder paardenmeisje is! Ook van mij, vroeger.. :D

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70520
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Opleiding dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 17:29

Dit topic kan ik niet verplaatsen omdat de topicstarter te weinig posts heeft voor School, studie en werk vandaar dat hier een slotje op komt.
Zodra er genoeg posts zijn geplaatst kun je een topic openen op School, studie en werk.