Ervaringen low budget paardentrailers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Purple92
Berichten: 48
Geregistreerd: 07-01-14

Ervaringen low budget paardentrailers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-18 19:51

Ik ben langzaamaan opzoek naar een paardentrailer en kwam op marktplaats ene Peter tegen onder de naam low budget paardentrailers. Heeft iemand hier ervaring mee?

Sterrenpony

Berichten: 562
Geregistreerd: 16-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 14:46

Heb jij inmiddels al zelf ervaringen met deze aanbieder?

little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Ervaringen low budget paardentrailers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 19:33

Ik heb contact met deze man gehad.

Hij had op dat moment zo niks meer staan maar ik vond het een opdringerig type aan de telefoon.

Hij begon meteen met stuur me een appje met je nummer dan app ik je als ik er weer 1 heb en moest in de tussentijd maar niks anders kopen want mijn paard zou zomaar door de bodem kunnen zakken enz enz

Heb dus inmiddels een andere trailer gekocht

Purple92
Berichten: 48
Geregistreerd: 07-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 17:07

Is er inmiddels al meer ervaring met hem? Ik zie regelmatig wat leuks voorbij komen namelijk.

Irisd
Berichten: 4
Geregistreerd: 11-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 22:09

Hallo,

Ik heb hier een trailer gekocht. We hebben meermaals gevraagd dat we wilden dat alles veilig was en vooral de bodem nog goed was. Bij thuiskomst bleek dat de vloer 18 mm was i.p.v. de gebruikelijke 24 mm. Dit was natuurlijk een grote teleurstelling. Nadat we dit deze Peter van Low Budget Trailers hebben laten weten, zei hij dat hij dit betreurde en dat hij 400 euro terug zou geven. Omdat hij werkte op basis van vertrouwen en eerlijkheid (dit heeft ie zo vaak gezegd, ook tijdens de bezichtiging). Zodra wij een foto van de vrijwaring zouden opsturen, zou hij 100 procent gelijk de 400 euro overmaken. Want hij werkte natuurlijk op basis van vertrouwen. Dus daar hoefde wij ons geen zorgen over te maken, kwam goed zei die.
Na vaak gevraagd te hebben wanneer ie het geld zou overmaken,heeft ie uiteindelijk 200 euro overgemaakt en de andere 200 zou ie later doen. Nooit gedaan natuurlijk.
We hebben er zelf een nieuwe,goede bodem in gelegd en zijn dus, samen met wat ander materiaal, veel geld kwijt terwijl we dachten de trailer gelijk te kunnen gebruiken.

Kortom het is een bedrijf wat veel balblabla verkoopt en zich niet aan de afspraken houdt.
Ons advies is, low budget trailers lekker links laten liggen en gewoon ergens anders een trailer kopen.

Succes met uw Koop

nine1987

Berichten: 8322
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Ervaringen low budget paardentrailers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 22:23

Nja wat is je budget?

Ik heb bij zuidzijde een weijer tweepaards tweedehands gekocht.. Bijna compleet nieuw opgebouwd voor 3500.-.. En er staan vaker tweedehandsen.. Goede ook..

Wij zijn iig zeer tevreden.. Ook met onze oude trailer kwamen we daar voor onderhoud.. Altijd goed bevallen..

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Ervaringen low budget paardentrailers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 22:44

Zo te horen is het niet echt zuivere koffie daar..
Ik zou inderdaad lekker naar tweedehands trailers kijken :)

Irisd
Berichten: 4
Geregistreerd: 11-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 19:24

Hallo,

even een update. Na nogmaals contact te hebben gehad met elkaar en een advocaat in de arm genomen, is het geschil over 200 euro opgelost en als nog overgemaakt. Dus uiteindelijk zijn de afspraken dan toch nagekomen.

Nluijckx
Berichten: 1
Geregistreerd: 27-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 21:03

Ik herken bovenstaande reacties niet.
Samen met een stalgenoot bij Peter van low budget paardentrailers een keurige 1.5 paardentrailer gekocht afgelopen zomer. Prijs kwaliteit verhouding is naar ons inziens top. Vier maanden na aankoop bleek de verlichting rechtsachter vervangen te moeten worden. Dezelfde week mochten we nog langs komen en werd het kosteloos gerepareerd.
Een andere stalgenoot heeft recent geleden bij hem ook een trailer gekocht en ook zij is zeer te vreden.
Al met al dus een aanrader om een betrouwbare trailer te kopen, een man die zijn vak kent.

pieterexport
Berichten: 1
Geregistreerd: 16-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:59

Ik heb vorige week een trailer gekocht en heb niks te klagen gehad. Ik ben er super blij mee en ga en zeker van genieten. Prijs kwaliteit is super.

Heel erg bedankt Peter van der Meijden van low budget paardentrailers. :)

scooby09

Berichten: 2207
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 20:03

Altijd leuk die positieve reacties van mensen met 1 post.. :D

Mijn ervaring is als het te mooi klinkt om waar te zijn...….Is het te mooi om waar te zijn.

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 20:05

pieterexport schreef:
Ik heb vorige week een trailer gekocht en heb niks te klagen gehad. Ik ben er super blij mee en ga en zeker van genieten. Prijs kwaliteit is super.

Heel erg bedankt Peter van der Meijden van low budget paardentrailers. :)


Nluijckx schreef:
Ik herken bovenstaande reacties niet.
Samen met een stalgenoot bij Peter van low budget paardentrailers een keurige 1.5 paardentrailer gekocht afgelopen zomer. Prijs kwaliteit verhouding is naar ons inziens top. Vier maanden na aankoop bleek de verlichting rechtsachter vervangen te moeten worden. Dezelfde week mochten we nog langs komen en werd het kosteloos gerepareerd.
Een andere stalgenoot heeft recent geleden bij hem ook een trailer gekocht en ook zij is zeer te vreden.
Al met al dus een aanrader om een betrouwbare trailer te kopen, een man die zijn vak kent.

Het is natuurlijk maar de vraag in hoeverre deze posts te vertrouwen zijn, aangezien dit hun enige bericht is hier op bokt, het account hebben aangemaakt op dezelfde dag van de post en niet meer online zijn geweest sindsdien. _O-

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 20:05

Mijn idee, wel heel toevallig dat allemaal nieuwe accounts goede ervaring hebben, precies ook op de dat dat het geplaatst is :') .

Ik zou deze even overslaan als ik jou was.

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 20:06

Precies :=

MaGiL

Berichten: 31
Geregistreerd: 20-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 20:10

nine1987 schreef:
Nja wat is je budget?

Ik heb bij zuidzijde een weijer tweepaards tweedehands gekocht.. Bijna compleet nieuw opgebouwd voor 3500.-.. En er staan vaker tweedehandsen.. Goede ook..

Wij zijn iig zeer tevreden.. Ook met onze oude trailer kwamen we daar voor onderhoud.. Altijd goed bevallen..


Herkenbare ervaring :)

xRoossie95

Berichten: 1373
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 12:12

Al nieuwe ervaringen? Ik zag nu ook wat staan, maar twijfel door de weinige reacties hier.
Ook heeft hij staan 'bieden' zonder begin bedrag. Dus je hebt ook 0 indicatie wat hij vindt dat de trailer moet opbrengen. Vind dat zelf ook altijd wel vervelend :')

Niqui

Berichten: 2164
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 12:41

Justme_Lisaa schreef:
Mijn idee, wel heel toevallig dat allemaal nieuwe accounts goede ervaring hebben, precies ook op de dat dat het geplaatst is :') .

Ik zou deze even overslaan als ik jou was.
Dat zou mijn idee ook zijn!

creabea

Berichten: 646
Geregistreerd: 16-03-08

Re: Ervaringen low budget paardentrailers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 13:06

Ik heb daar echt jaren geleden mijn eerste trailer gekocht. Moet je natuurlijk gelukt mee hebben,maar ik heb er echt een toptrailer aan gehad voor weinig geld (1800 euro). In 6 jaar alleen een keer banden vervangen!

jolanda20
Berichten: 1372
Geregistreerd: 28-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:55

Tot 2x toe dik een uur in de auto gezeten welke volgens hem helemaal gaaf zonder rot was.

Daar aangekomen.. helaas.. meerdere plekken rot tot geheel weggerot/zeer zacht.
Bij de eerste keer denk je nog.. pech. Op naar de volgende. Toen hij bericht stuurde dat hij een pareltje had staan nogmaals met klem gevraagd of er aandachtspunten zaten. Zou helemaal perfect zijn.

Helaas was dat niet het geval. Bodem op 4 plekken zacht en 1 zijwand helemaal doorgerot en zacht.

Man met mooie praatjes, maar niet op waarheid berust. Jammer.

Popstra
Berichten: 13731
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Ervaringen low budget paardentrailers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 10:25

Low budget.....de naam zegt het al. Goedkoop is duurkoop. Dat wil je toch niet voor je kostbare viervoeter. Kun je nog beter een fatsoenlijke huren als je geen kan kopen