tekst op trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lynn_Nikita

Berichten: 25456
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

tekst op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-16 20:14

Nadat mijn trailer opgeknapt is en mijn puppy paard nu meer km's op de trailer gaat maken wil ik graag een sticker tekst op mijn trailerklep.

Ik ben er alleen nog niet uit of het poëetisch wordt of een waarschuwing voor te dicht erop Rijdend verkeer ( vorige week tijdens onze eerste rit was er ineens flink paniek omdat ik rustig op een rotonde reed en een idioot in vrachtwagen zo dicht erop zat dan mijn paard ontzettend schrok en paniek schoot waardoor ik naast de weg ben gaan staan zodat de vrachtwagen langs kon zodat de rust terugkeerde. Helaas is mijn nieuwe binnenwand nu beschadigd maar mijn paard had gelukkig niks)

Wie heeft ideeën?
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 24-09-16 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Rex_Rolfo

Berichten: 5379
Geregistreerd: 27-07-13

Re: tekst op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 20:16

Grote sticker dat je chemisch afval of explosieven vervoert (of explosief chemisch afval }> ), dan houden ze wel afstand ~~}>

WendyLotte

Berichten: 1138
Geregistreerd: 01-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 20:21


Ibbel

Berichten: 49112
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 20:23

Zorg er in ieder geval voor dat de tekst van minimaal 30 meter afstand leesbaar is, anders gaan mensen dichter achterop rijden om 'm te lezen. En dat is vermoedelijk niet wat je wilt :+

Dat geldt ook voor zo'n fotosticker. Mensen gaan dan juist dichterbij rijden omdat ze in eerste instantie niet snappen wat ze zien.

Een tekst als: ANGSTIG PAARD AFSTAND HOUDEN werkt overigens prima (ook al is je paard niet per se vreselijk bang) om auto's op afstand te houden.

Lynn_Nikita

Berichten: 25456
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: tekst op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-16 20:26

Was aan het denken om groot. Hou aub afstand L-paard en dan de L als in lesauto. Mag zoiets wel?

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Re: tekst op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 20:30

Paard dekt alles, behalve schade :+ moet het wel een hengst zijn natuurlijk.
Maar ik zou gewoon iets doen als AFSTAND HOUDEN AUB of zo.

Lynn_Nikita

Berichten: 25456
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: tekst op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-16 20:32

Hij is net geruind dus bovenstaande niet van toepassing ( al vergeet hij dat zelf en dekt de macho wel nog)

Horsesandme

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Op de rug van mijn Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 20:32

Afbeelding


Die op de achterklep :')

Ik heb gewoon een rood bordje met Let op Paardenvervoer!
Maar had laatst ook een debiel achter me op de rotonde die zo dicht op me ging rijden dat ik hem niet eens meer zag in mijn spiegels en toen ging toeteren en lawaai ging maken. Gelukkig is mijn paard geen stresskip op de trailer. Maar werd er zelf wel heel zenuwachtig en gefrustreerd van en kon echt niet aan de kant. Uiteindelijk haalde hij in en stak ie zijn middelvinger op. Ik heb de mijne ook op gestoken haha :+

Lynn_Nikita

Berichten: 25456
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-16 20:46

Horsesandme schreef:
[ [url=m/1jl876.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die op de achterklep :')

Ik heb gewoon een rood bordje met Let op Paardenvervoer!
Maar had laatst ook een debiel achter me op de rotonde die zo dicht op me ging rijden dat ik hem niet eens meer zag in mijn spiegels en toen ging toeteren en lawaai ging maken. Gelukkig is mijn paard geen stresskip op de trailer. Maar werd er zelf wel heel zenuwachtig en gefrustreerd van en kon echt niet aan de kant. Uiteindelijk haalde hij in en stak ie zijn middelvinger op. Ik heb de mijne ook op gestoken haha :+

_/-\o_ haha


Ja de mijne had hierdoor nu al meteen een negatieve ervaring en ik probeer trailer rijden juist leuk te houden en ben al enkele weken aan voorbereiden met laden , klep dicht enz. Hoop niet dat dit tevaak gaat gebeuren aangezien hij normaal echt geen stress kip is maar vrachtauto's op de snelweg en vooral doe idioot bij de rotonde doodeng vind en dan sloopt hij de trailer. Zeiltje dicht vind hij ook spannend dus geen optie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 21:04

Ik zou het toch simpel houden met een tekst als "Let op angstig paard, afstand houden aub" of iets dergelijks. Ik denk dat je met gekke plaatjes en teksten al gauw krijgt dat mensen het zo leuk vinden dat ze foto's gaan proberen te maken of iets dergelijks. Een simpele waarschuwende tekst lijkt mij het meest effectief.

Anoniem

Re: tekst op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 21:07

Vervelend zeg.
Alleen als jou was was ik wel voor blijven rijden. Op deze manier bevestig je juist de angst van je paard. Maar is lastig en beetje kip/ei verhaal.
Je vertelt dat zeiltje al spannend vindt. Is niet stap 1 om daar eerst aan te werken tot dat die dat niet meer spannend vindt?

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 21:09

Bij Horseprint.nl kun je alles wat je wilt als sticker laten printen. Misschien heeft zij ook wel leuke ideeën.
Ik zou het ook simpel houden denk ik. Eventueel wel met een knipoog :)

Lynn_Nikita

Berichten: 25456
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-16 21:42

Het word ( tenzij er nog iemands met en briljante komt)

Hou afstand
paard schrikt

Of

Hou afstand
L paard ( nog aan uitzoeken of les auto logo mag anders vervalt deze al)

Als de vrachtwagen een andere afslag had genomen op de rotonde was hij ook weg dus verbouwd niet dat ik nu zijn angst bevestigd heb door hem voorbij te laten gaan.

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: tekst op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 22:09

Als zoiets nog eens gebeurd rij dan gewoon nog een rondje op de rotonde, ben je m ook kwijt.

KimD

Berichten: 20413
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: tekst op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 22:34

Ik wil je wel even erop attenderen dat als je erbij zet dat het paard angstig is of schrikt mensen er een sport van maken om dit te testen...

Ik zou het persoonlijk gewoon neutraal houden beneden langs de laadklep en eventueel iets hoger op de klep iets grappigs bijvoorbeeld.

Lynn_Nikita

Berichten: 25456
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 07:34

cissy schreef:
Als zoiets nog eens gebeurd rij dan gewoon nog een rondje op de rotonde, ben je m ook kwijt.



Ik was net de rotonde af aan rijden toen hij echt dicht erop kwam dan moest dan te sterk weer insturen naar Links en redde dat niet meer. Had ook verwacht /gehoopt dat hij meer afstand zou nemen na de reactie van het paard. Net na rotonde was en parkeerhaven waar ik langzaam op ben gaan rijden en meteen weer ingevoegd heb toen hij voorbij was. Vermoed dat het bij veel chauffeurs ook onwetendheid is en denken dat ik niet wil doorrijden

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: tekst op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 12:52

Ik verplaats je topic van Paardenpraat naar Transport, Afspraken en overige. Daar staat hij wat beter op zijn plek :)

Anoniem

Re: tekst op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 15:52

Nog gelukt met het oefen met het afdicht zeiltje?

Lynn_Nikita

Berichten: 25456
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: tekst op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 16:43

Vandaag niet omdat de camera geïnstalleerd werd. Gister wel geoefend,loopt er nu zo in. Ik laad namelijk alleen. Ik kan de stand en klep sluiten en zeiltje dichtmaken maar hij vind het fijner als het open is.

_Ezra

Berichten: 188
Geregistreerd: 27-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:46

Ik zou gaan voor een kort maar krachtige "afstand houden". Hoe meer gekkigheid erbij, hoe minder serieus het er uit ziet en hoe minder serieus mensen het nemen.