Mijn ervaring met SF Stables

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:09

Nagini schreef:
SFstables geeft toe fout te hebben gehandeld, dat ze het anders hadden moeten aanpakken maar ook dat ze dit nooit met opzet hebben gedaan en verder ook nooit problemen of klachten hebben gehad.. waarom wordt hier niet nagekeken? Welke stal maakt NOOIT fouten?

Misschien lees ik verkeerd, maar ik zie nergens dat ze toegeven dat ze fout hebben gehandeld. Alleen dat ze op een nogal gebrekkige manier het verhaal proberen recht te praten. Denk dat dat een gedeelte van 't probleem is...

Zonder opzet? Beetje dom om een paard ' per ongeluk ' aan een kennis te geven en er verder het totale zicht op te verliezen terwijl er afspraken over waren gemaakt, waardoor iemand anders een paar duizend euro moet betalen om het weer recht te kunnen zetten. Da's imo uberhaupt wel meer dan een foutje dat is goed te maken door je excuses(?) aan te bieden op een internetforum.
Mensen die zulke foutjes (kunnen) maken verdienen geen handelsstal.
Als KLM morgen 10 vliegtuigen laat neerstorten kunnen dat ook wel foutjes zonder opzet zijn, maar dan staat er toch een grote groep gedupeerden aan de deur daar voor schadeclaims ed. hoor. Dat een fout van dit formaat zonder opzet geweest zou zijn (wat ik twijfelachtig vind) rechtvaardigt de gebrekkige manier van handelen imo niet echt.

Daarnaast, zelfs als goede kennis moet je toch kunnen inzien dat hun verhaal idd niet helemaal consistent is.. Fleur heeft, lijkt me, willen voorkomen dat haar paard in de handel terecht kwam vanwege allerlei doemscenario's en is zodoende bij SFstables uitgekomen En wat is er gebeurd, omdat bepaalde mensen zich niet aan hun afspraak hebben weten te houden (per ongeluk of niet)? Juist, alle doemscenario's zijn uitgekomen. En dat kun je Fleur dan niet echt verwijten imo...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-06-10 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt


krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:10

Nagini schreef:
Ik vind het jammer dat de verhoudingen in dit topic zo scheef zijn getrokken.
Op een of andere manier weten jullie allemaal 100% zeker dat wat Fleur verteld waar is en SFstables verhaal is sowieso niet waar. Ze krijgen geeneens de mogelijkheid om dingen recht te zetten.. nee nee alles is per direct niet waar, onjuist, verzonnen of rammelt. Dat vind ik jammer. Want de helft van de bokkers is volgens mij nog nooit daadwerkelijk in aanmerking gekomen met desbetreffende stal.

Nu ben ik vast ook een onbetrouwbare bron omdat ik zelf veel bij SFstables kom.. maar goed dat geld hetzelfde voor alle overige kennissen die hier in dit topic reageren aan Raja's kant. Ik denk dat dit sowieso een onvermoeibaar welles nietus topic wordt..

SFstables geeft toe fout te hebben gehandeld, dat ze het anders hadden moeten aanpakken maar ook dat ze dit nooit met opzet hebben gedaan en verder ook nooit problemen of klachten hebben gehad.. waarom wordt hier niet nagekeken? Welke stal maakt NOOIT fouten?

Hier wordt zelfs vergeleken met dat van Alberto Stegerman. Dat is hier toch helemaal niet aan de orde? Dit is één geval, wat fout is gegaan, wat ook is toegegeven, waar niet voor wordt open gestaan.. en opeens gebeuren hier dezelfde soort praktijken? En dat weten we dan ook gelijk zonder daar te zijn geweest.

Ik ben het met jullie eens dat een handelsstal dit soort dingen niet zo zou moeten afhandelen, ik snap dat sommige mensen verschillende ''verkooptechnieken'' niet aanspreekt. Maar dit maakt een stal nog niet verschrikkelijk, dierenbeulen, geen hart voor paarden en al het andere smerige wat ik hier voorbij heb zien komen.

Bokt is goed in ''overdrijven'' en dat is hier weer heel goed te lezen. Haast niemand hier in het topic is daadwerkelijk hier geweest, dus je kan niet bepalen of iemand harteloos is en slecht voor zijn of haar paarden. Stuur anders gerust de DB erop af, zoals hier al geopperd werd.. die heeft hier niets te klagen.


Ach ik zal ze eens testen ergens in de komende weken, maanden, eens kijken wat ze melden, geloof me maar, wij weten voortaan waar we op moeten letten :D

Geld is lelijk en zeker in deze tijden...

Iemand die zich plots opwerpt voor een stal geloof ik bij voorbaat al niet, bespaar je vooral de moeite :Z

IndezzW
Berichten: 273
Geregistreerd: 06-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:10

Nagini schreef:
Ach wat leuk, je noemt me letterlijk bij mijn vakterm. Dankje.

Dit vind ik echt de meest nutteloze discussie en die ga ik ook niet me je aan wie wel of niet slimmer is.
Het ging mij er meer om dat je nogal denigrerend sprak of zij het woord wel of niet konden.

Nee ik ben niet SFstables, maar het is nog altijd een openbaar forum. Als ik wil reageren, reageer ik, dan hoef jij mij niet op mijn plek te zetten.

Mocht je nog iets persoonlijks tegen mij te vertellen hebben mag dat via de PB, daar gaat dit topic niet over, ''tante''.


Helaas noem jij me niet bij mijn vakterm. Maar dat geeft niet hoor. Ik ben gelukkig nog lang geen tante.

Dressuur L2 + nog niet gestart :)
Springen B+1
SGW B
All of the moments that already passed, we'll try to go back and make them last, all of the things we want eachother to be, we never will be, we never will be.

Horseware
Berichten: 5425
Geregistreerd: 06-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:11

Wat ik niet begrijp is het volgende:
Fleur heeft het paard bij jullie gebracht waarbij zij duidelijk maakte dat ze niet mocht worden doorverkocht. Op een gegeven moment bleek dat het paard niet bij jullie kon blijven en hebben jullie haar weggegeven aan een boertje.
Als jullie het paard toch gratis weg gingen geven, waarom hebben jullie dan niet eerst Fleur gebeld met de mededeling dat het paard door omstandigheden toch niet bij jullie kon blijven en dat zij mocht kiezen om haar of zelf op te halen, of te accepteren dat jullie een andere eigenaar voor haar zouden zoeken?

Timo Z1+19 RIP ❤️
Jonito RIP ❤️
Ovacionado de Indalo

Nagini
Berichten: 11279
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: Mijn ervaring met SF Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:16

@Krackertje, wat ga je testen dan?
Ja goed, uiteraard word ik niet gelooft.. ik ben niet van de juiste kant natuurlijk. (Buiten het feit dat ik al in enkele topics mijn verhaal heb gedaan en ik eigenlijk had besloten me hier gewoon niet mee te bemoeien).

Mensen geloven slechts wat ze willen geloven.

Het toegeven van de fout is toch echt via de telefoon gebeurd.

@Menino; stonden die afspraken op papier dan?
Nee...
Wie heeft er dan gelijk? Wie spreekt dan de waarheid?
Jij zegt Fleur, ik zeg misschien wel frank, piet zegt weer fleur, jantje zegt weer Frank..

Niemand weet het dus zeker.. behalve de twee die er betrokken bij zijn geraakt. En die hadden dit dus ook gewoon moeten uitpraten zonder deze hele rompslomp er bij te halen.

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

eagle19

Berichten: 9
Geregistreerd: 16-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:17

Horseware schreef:
Wat ik niet begrijp is het volgende:
Fleur heeft het paard bij jullie gebracht waarbij zij duidelijk maakte dat ze niet mocht worden doorverkocht. Op een gegeven moment bleek dat het paard niet bij jullie kon blijven en hebben jullie haar weggegeven aan een boertje.
Als jullie het paard toch gratis weg gingen geven, waarom hebben jullie dan niet eerst Fleur gebeld met de mededeling dat het paard door omstandigheden toch niet bij jullie kon blijven en dat zij mocht kiezen om haar of zelf op te halen, of te accepteren dat jullie een andere eigenaar voor haar zouden zoeken?


Zou het niet handig zijn om het topic goed door te lezen.
We hebben Fleur het paard terug willen verkopen maar dat kon niet wegens de verzekering of we haar wilde vasthouden tot ze iemand anders had,
en ze moest ook nog even wachten op de verzekering.
Maar hoe weten we dat ze daadwerkelijk het paard terug heeft gekocht.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Mananeh

Berichten: 339
Geregistreerd: 01-10-05
Woonplaats: Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:18

@ SFstabels
:? rare bekenden hebben jullie, die achter je rug om een afgekeurd paard doorverkopen. OF je bent heel naïef (lijkt me niet als handelsstal) OF je bent hiervan op de hoogte OF het is geen bekende (en dan vraag je om moeilijkheden).

Overigens vreemd verhaal dat je als bedrijf een paard zomaar weggeeft. Je bent geen Sinterklaas. Je vraagt op z'n minst slachtprijs al is het maar om te voorkomen dat iemand met een gratis paard alsnog slachtprijs gaat halen bij het slachthuis. Lijkt me ook niet te verantwoorden in de boeken: paard kopen voor 800,- en dan binnen zeer korte tijd weggeven. Wordt mijn accountant in ieder geval NIET vrolijk van _-:( .

En tenslotte het verhaal "oplichting" verzekering.
Ten eerste waren jullie blijkbaar op de hoogte van blessure en het feit dat er uitgekeerd zou worden. Dus als jullie vervolgens 800,- betalen, kan je niet achteraf gillen "oplichting" en naar een ander wijzen. Als bedrijf hou je je dan toch bezig met ietwat duistere praktijken.
Ten tweede lijkt het me handig om eerst eens eea na te kijken mbt verzekeringen. Bij mijn verzekering bijvoorbeeld kan ik bij afkeuren van mijn paarden het dier 'terug kopen'. Hoeft dan niet naar de slacht (cq afgemaakt worden) en mag zelfs als weidemaatje verkocht worden. Zolang het dier maar niet ingezet gaat worden voor het rijden cq sport.
(En ga nu niet zeggen dat het dier als top-fokmerrie gekocht is, want 800,- is dan een lachtertje. Zo naïef is geen enkele verkoper. }:0 )

ZELFS al zou jullie kant van het verhaal de waarheid zijn......dan geeft bovenstaande wel aan dat een weldenkend mens niet graag zaken met jullie zou willen doen. Het getuigt niet van profesionaliteit en kennis van zaken.

Ik weet het zeker, denk ik

krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:19

Nagini schreef:
Ja dat klopt. En Fleur is hierna ook gebeld. Dat zij het geduld of weet ik wat niet kon opbrengen tot Frank het geregeld had is uiteindelijk haar eigen fout. Dan had ze ook nooit dat geld hoeven betalen.

Paard is overigens weggegeven. Niet doorverkocht. Als jij een paard in goed vertrouwen als fokmerrie ergens op het land laat zetten kun jij niet weten wat er gebeurd of wel. Als iemand weet ik waar nu met mijn paard 1.20 springt kan ik daar toch ook niets aan doen? Ik was er immers niet bij. Wil nog niet zeggen dat ik wil dat dit gebeurt.


Gekocht voor 800 euro door een handelstal, dat bedrag zal in de boeken staan en dan weggegeven? sinds wanneer doen handelstallen dat????????

Ook leuk, in goed vetrouwen terwijl er een afspraak zou zijn met de (vorige) eigenaresse, daar gaat de stal al lekker mis, geloof me, ik weet waar ik het over heb, de stal mag een sterke jurist in de armen nemen en hopen dat ze een eind komt, en dat zeker na jouw berichten.

Nogmaals, TS alles opslaan en doe er je ding mee, er staat genoeg leuks hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:20

Nagini schreef:
@Krackertje, wat ga je testen dan?
Ja goed, uiteraard word ik niet gelooft.. ik ben niet van de juiste kant natuurlijk. (Buiten het feit dat ik al in enkele topics mijn verhaal heb gedaan en ik eigenlijk had besloten me hier gewoon niet mee te bemoeien).

Mensen geloven slechts wat ze willen geloven.

Het toegeven van de fout is toch echt via de telefoon gebeurd.

@Menino; stonden die afspraken op papier dan?
Nee...
Wie heeft er dan gelijk? Wie spreekt dan de waarheid?
Jij zegt Fleur, ik zeg misschien wel frank, piet zegt weer fleur, jantje zegt weer Frank..

Niemand weet het dus zeker.. behalve de twee die er betrokken bij zijn geraakt. En die hadden dit dus ook gewoon moeten uitpraten zonder deze hele rompslomp er bij te halen.


Ze zeggen zelf toch die afspraken gemaakt te hebben, maar ze niet nagekomen te zijn omdat de merrie inmiddels in hun eigendom was? ...
Daar basseer ik me op.
Ik probeer -om te voorkomen dat het een welles nietus spelletje wordt- me iig even zo min mogelijk te basseren op de informatie van Fleur iig, aangezien dat volgens sommigen toch niet waar is :roll: ...

En nu ze zelf aan 't woord komen komt de aap alsnog uit de mouw..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-06-10 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Horseware
Berichten: 5425
Geregistreerd: 06-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:21

sfstables schreef:
Horseware schreef:
Wat ik niet begrijp is het volgende:
Fleur heeft het paard bij jullie gebracht waarbij zij duidelijk maakte dat ze niet mocht worden doorverkocht. Op een gegeven moment bleek dat het paard niet bij jullie kon blijven en hebben jullie haar weggegeven aan een boertje.
Als jullie het paard toch gratis weg gingen geven, waarom hebben jullie dan niet eerst Fleur gebeld met de mededeling dat het paard door omstandigheden toch niet bij jullie kon blijven en dat zij mocht kiezen om haar of zelf op te halen, of te accepteren dat jullie een andere eigenaar voor haar zouden zoeken?


Zou het niet handig zijn om het topic goed door te lezen.
We hebben Fleur het paard terug willen verkopen maar dat kon niet wegens de verzekering of we haar wilde vasthouden tot ze iemand anders had,
en ze moest ook nog even wachten op de verzekering.
Maar hoe weten we dat ze daadwerkelijk het paard terug heeft gekocht.


Door alleen deze reactie weet ik al genoeg. Ik stel een simpele, eerlijke vraag zonder verwijten te maken en krijg direct zo'n sneer. Als jullie dat bij klanten ook doen hebben jullie deze slechte reclame niet eens nodig om ten onder te gaan.

Timo Z1+19 RIP ❤️
Jonito RIP ❤️
Ovacionado de Indalo

krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:22

Nagini schreef:
@Krackertje, wat ga je testen dan?
Ja goed, uiteraard word ik niet gelooft.. ik ben niet van de juiste kant natuurlijk. (Buiten het feit dat ik al in enkele topics mijn verhaal heb gedaan en ik eigenlijk had besloten me hier gewoon niet mee te bemoeien).

Mensen geloven slechts wat ze willen geloven.

Het toegeven van de fout is toch echt via de telefoon gebeurd.

@Menino; stonden die afspraken op papier dan?
Nee...
Wie heeft er dan gelijk? Wie spreekt dan de waarheid?
Jij zegt Fleur, ik zeg misschien wel frank, piet zegt weer fleur, jantje zegt weer Frank..

Niemand weet het dus zeker.. behalve de twee die er betrokken bij zijn geraakt. En die hadden dit dus ook gewoon moeten uitpraten zonder deze hele rompslomp er bij te halen.


Ik/wij zullen de stal testen op geloofwaardigheid, eerlijkheid etc..

Edit, wij zullen tegen die tijd onze bevindingen doorgeven aan boktbeheer..........
Laatst bijgewerkt door krackertje op 18-06-10 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Nagini
Berichten: 11279
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:24

krackertje schreef:
Gekocht voor 800 euro door een handelstal, dat bedrag zal in de boeken staan en dan weggegeven? sinds wanneer doen handelstallen dat????????

Ook leuk, in goed vetrouwen terwijl er een afspraak zou zijn met de (vorige) eigenaresse, daar gaat de stal al lekker mis, geloof me, ik weet waar ik het over heb, de stal mag een sterke jurist in de armen nemen en hopen dat ze een eind komt, en dat zeker na jouw berichten.

Nogmaals, TS alles opslaan en doe er je ding mee, er staat genoeg leuks hier.


Wat wil je nu doen? Mij bang maken? Ik herhaal niets anders dan voorgaande berichten. Ik vertel hier echt niets nieuws.
En wat wil die jurist doen dan? Er stond toch niets op papier? Hoe gaat hij dat bewijzen?
Sorry hoor, maar ga maar iemand anders proberen te intimideren.

Elk ding wat er nu gezegt word, word door jullie in het nadeel gebruikt.

@Krackertje; en jij/wij zijn van de DB?

(De vorige post is inmiddels een sneer.. terwijl dat op bokt wel in 1000-en topics staat en dan is er opeens niets aan de hand).

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

IndezzW
Berichten: 273
Geregistreerd: 06-12-05

Re: Mijn ervaring met SF Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:29

Maareee aangezien jullie er steeds overheen praten.
Waar is nou het hele TELANDRA IS WEER GOEDGEKEURD VOOR DE SPORT verhaal gebleven?

Dressuur L2 + nog niet gestart :)
Springen B+1
SGW B
All of the moments that already passed, we'll try to go back and make them last, all of the things we want eachother to be, we never will be, we never will be.

krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:32

Nagini schreef:
krackertje schreef:
Gekocht voor 800 euro door een handelstal, dat bedrag zal in de boeken staan en dan weggegeven? sinds wanneer doen handelstallen dat????????

Ook leuk, in goed vetrouwen terwijl er een afspraak zou zijn met de (vorige) eigenaresse, daar gaat de stal al lekker mis, geloof me, ik weet waar ik het over heb, de stal mag een sterke jurist in de armen nemen en hopen dat ze een eind komt, en dat zeker na jouw berichten.

Nogmaals, TS alles opslaan en doe er je ding mee, er staat genoeg leuks hier.


Wat wil je nu doen? Mij bang maken? Ik herhaal niets anders dan voorgaande berichten. Ik vertel hier echt niets nieuws.
En wat wil die jurist doen dan? Er stond toch niets op papier? Hoe gaat hij dat bewijzen?
Sorry hoor, maar ga maar iemand anders proberen te intimideren.

Elk ding wat er nu gezegt word, word door jullie in het nadeel gebruikt.

@Krackertje; en jij/wij zijn van de DB?

(De vorige post is inmiddels een sneer.. terwijl dat op bokt wel in 1000-en topics staat en dan is er opeens niets aan de hand).


Nagini, ben jij SFstables, zoniet dan maak ik jou toch zeker al niet bang, sterker nog...niemand hoeft van mij bang te zijn hoor!

Ik heb me gewoon wat verdiept in wetgeving en heb daar het 1 en ander in opgedaan, m.i. heeft TS genoeg aan datgene wat ze heeft en datgene wat er hier doodleuk gebracht wordt.

TS heeft in ieder geval al geen nadeel van datgene wat er hier gebracht wordt, pak er het wetboek maar eens langs en de nodige jurisprudentie
:D

Wie wij/jij zijn, is een vraag en nog geen weet ;)
Laatst bijgewerkt door krackertje op 18-06-10 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Horseware
Berichten: 5425
Geregistreerd: 06-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:33

IndezzW schreef:
Maareee aangezien jullie er steeds overheen praten.
Waar is nou het hele TELANDRA IS WEER GOEDGEKEURD VOOR DE SPORT verhaal gebleven?


Als dat zo zou zijn, dat ze goedgekeurd was, zou een handelsstal haar heus niet gratis weggeven aan een kennis/boertje (sowieso geloof ik niet dat handelsstallen gratis paarden weggeven, maar dat terzijde).
Het verhaal van SFstables rammelt aan alle kanten.

Timo Z1+19 RIP ❤️
Jonito RIP ❤️
Ovacionado de Indalo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:33

In het profiel van Nagini staat overigens wel de website van SFstables bij 'website' .
Maar ze zei zelf ookal dat ze er vaak over de vloer kwam.

IndezzW
Berichten: 273
Geregistreerd: 06-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:35

sfstables schreef:
Erg jammer dat het zo moet gaan.
Ik probeer hier redelijk te zijn en zo vriendelijk mogelijk mijn verhaal te doen.
Het zou wel zonde zijn dat ik mijn bedrijf door leugens de grond in zou willen werken en daarvoor een paard niet terug te willen geven aan Fleur.
Wat heeft dat voor meer waarde aan ons bedrijf?
Hoe lang wil je dan blijven bestaan?
Wij doen dit al zo lang en omdat wij hier een grote buren ruzie hebben gehad zijn hun hier begonnen te schrijven dat wij alleen maar slachtpaarden verkopen.
We zijn de zwaar berucht bla bla bla.
Toen kwam Fleur in een keer met ons conflict en nu lijkt het net of we super slecht zijn.

Hierbij zou ik iedereen willen uitnodigen een kijkje bij ons te nemen, zodat jullie kunnen zien waar en hoe wij met ons dieren wonen.

Stuur een PB voor adres en afspraak.


1: Hoe jij met je dieren woont, levert geen bewijs over hoe je ze verhandelt en hoe rot ze van binnen zijn. Er is ook nooit gezegd dat je T ergens tekort in hebt gedaan.
2: Dat dit niet het eerste slechte verhaal over jullie is, hebben jullie zelf in de hand. Wel raar hè? Hoe zou dat nou komen?? }:0
3: Je kon het paard niet teruggeven aan Fleur, aangezien er meerdere handelaars tussen zaten, waarbij de volgende steeds meer geld had betaald, dus dat was een dure grap geworden.

Dressuur L2 + nog niet gestart :)
Springen B+1
SGW B
All of the moments that already passed, we'll try to go back and make them last, all of the things we want eachother to be, we never will be, we never will be.

Nagini
Berichten: 11279
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:36

Nee ik ben SFstables niet.

Ik wens je verder veel succes met je/jullie controles, mogelijk zullen we elkaar de hand dan nog schudden en kunnen we je dan laten zien dat SFstables werkelijk niet zo'n slechte stal is als hier beschreven wordt.

@Menino, ja dat klopt :)
'Mijn' paard staat daar. Je kunt haar ook zien in mijn profiel.

@IndezzW, waarom reageer jij zo ontzettend fel? Hebben ze jou persoonlijk wat aangedaan? Of zit je in dit topic omdat je het gewoon wel gezellig vind omdat je nog niet kan slapen?

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:39

Ts heeft iets ondernomen met een handelstal, dat is civiel recht en daartegenover een bedrijf, ik ben stiekum benieuwd wat een rechter vindt van dit verhaal...
Laatst bijgewerkt door krackertje op 18-06-10 23:44, in het totaal 2 keer bewerkt

eagle19

Berichten: 9
Geregistreerd: 16-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:40

Jammer erg jammer dat jullie ons niet kennen dan zouden jullie je schamen en zien hoeveel liefde wij hebben voor onze paarden.
En waar kan je lezen dat Telandra goedgekeurd is voor de sport.

Het was trouwens geen sneer naar jouw horseware maar het is wel vervelend dat als er een topic geopend wordt er niet goed gelezen wordt.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Sjeempie

Berichten: 2184
Geregistreerd: 03-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:42

Nagini schreef:
Ja dat klopt. En Fleur is hierna ook gebeld. Dat zij het geduld of weet ik wat niet kon opbrengen tot Frank het geregeld had is uiteindelijk haar eigen fout. Dan had ze ook nooit dat geld hoeven betalen.


IndezzW schreef:
Tot Frank wat geregeld had?
Waar was T dan heengegaan?

Nagini schreef:
Weet ik veel, degene die d'r op sporthorses had aangeboden?
Hij had daar contact mee het verhaal uitgelegd en bijna rond dat ie het paard gewoon terug kreeg om 'n aan fleur terug te geven.

deze snap ik ook niet helemaal. dit paard is zo te horen van handelaar naar handelaar gegaan. sfstables zou eerst naar eigen zeggen 800 euro voor T hebben betaald en vervolgens is dit paard dus in de handel terecht gekomen waar handelaar x daar een bepaald bedrag voor T heeft betaald maar vervolgens wel WEG WIL GEVEN. of wilde frank er dan na die zogezegde 800 euro nog een 2750 bovenop betalen om hem vervolgens aan fleur terug te geven??? klinkt logisch. echt waar :D

Horseware
Berichten: 5425
Geregistreerd: 06-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:42

sfstables schreef:
Jammer erg jammer dat jullie ons niet kennen dan zouden jullie je schamen en zien hoeveel liefde wij hebben voor onze paarden.
En waar kan je lezen dat Telandra goedgekeurd is voor de sport.

Het was trouwens geen sneer naar jouw horseware maar het is wel vervelend dat als er een topic geopend wordt er niet goed gelezen wordt.


Ik lees het verhaal prima hoor, maar kan nergens zien waarom het paard niet gewoon aan Fleur werd teruggegeven als ze toch gratis weggegeven werd.

Timo Z1+19 RIP ❤️
Jonito RIP ❤️
Ovacionado de Indalo

krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:43

Nagini schreef:
Nee ik ben SFstables niet.

Ik wens je verder veel succes met je/jullie controles, mogelijk zullen we elkaar de hand dan nog schudden en kunnen we je dan laten zien dat SFstables werkelijk niet zo'n slechte stal is als hier beschreven wordt.

@Menino, ja dat klopt :)
'Mijn' paard staat daar. Je kunt haar ook zien in mijn profiel.

@IndezzW, waarom reageer jij zo ontzettend fel? Hebben ze jou persoonlijk wat aangedaan? Of zit je in dit topic omdat je het gewoon wel gezellig vind omdat je nog niet kan slapen?


Oke, dan heeft dit verder met jou niets van doen, handen schudden, ach als jij dat leuk vindt gebeurd dat misschien wel, of dat de stal slecht of goed is, zullen we dan wel bezien..
Laatst bijgewerkt door krackertje op 18-06-10 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

IndezzW
Berichten: 273
Geregistreerd: 06-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:44

Ik reageer zo fel omdat Fleur een hele goede vriendin van mij is en ik 1 van de eerste (al dan niet) de eerste was, die zijn helemaal hyperventilerend, huilend en in paniek opbelde, nadat zij erop geattendeerd was dat T op marktplaats stond.

Daarnaast reageer ik fel, omdat jullie zeggen dat Fleur liegt.

1 van jullie liegt, dat is zeker.

Even aan de hand van een voorbeeldje (op een schaal van 0 tot 1)
Fleurs betrouwbaarheid: aantaal dezelfde verhalen/totaal aantaal verhalen is 1/1=1

SF's betrouwbaarheid: aantal dezelfde verhalen/totaal aantal verhalen is 0/oneindig= 0

Is het zo dan misschien duidelijk? Zoals ik al zei, je komt geloofwaardiger over als je 1 verhaal vertelt

En mag ik dan ook vragen waarom jij zo fel reageert? En waarom zit jij in dit topic? Kan je ook nog niet slapen soms?

Dressuur L2 + nog niet gestart :)
Springen B+1
SGW B
All of the moments that already passed, we'll try to go back and make them last, all of the things we want eachother to be, we never will be, we never will be.

IndezzW
Berichten: 273
Geregistreerd: 06-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:46

sfstables schreef:
Jammer erg jammer dat jullie ons niet kennen dan zouden jullie je schamen en zien hoeveel liefde wij hebben voor onze paarden.
En waar kan je lezen dat Telandra goedgekeurd is voor de sport.

Het was trouwens geen sneer naar jouw horseware maar het is wel vervelend dat als er een topic geopend wordt er niet goed gelezen wordt.


Waar ik dat KON lezen bedoel je?
Dat kon ik lezen op pagina 2 van dit topic, geschreven door KWPN19, jouw schaduwaccount. Maar na meerdere tegenargumenten heb je de berichten onder die naam snel verwijderd. Maar gelukkig ben ik niet de enige die het heeft gelezen.

Dressuur L2 + nog niet gestart :)
Springen B+1
SGW B
All of the moments that already passed, we'll try to go back and make them last, all of the things we want eachother to be, we never will be, we never will be.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, kusjemariska, Suzysuze en 5 bezoekers