Mijn ervaring met SF Stables

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 00:49

IndezzW schreef:
sfstables schreef:
Jammer erg jammer dat jullie ons niet kennen dan zouden jullie je schamen en zien hoeveel liefde wij hebben voor onze paarden.
En waar kan je lezen dat Telandra goedgekeurd is voor de sport.

Het was trouwens geen sneer naar jouw horseware maar het is wel vervelend dat als er een topic geopend wordt er niet goed gelezen wordt.


Waar ik dat KON lezen bedoel je?
Dat kon ik lezen op pagina 2 van dit topic, geschreven door KWPN19, jouw schaduwaccount. Maar na meerdere tegenargumenten heb je de berichten onder die naam snel verwijderd. Maar gelukkig ben ik niet de enige die het heeft gelezen.


Ik volg dit topic ook al van begin af aan, mij was ook al opgevallen dat er berichten verwijdert waren door boktbeheer, dat hebben ze lekker voor elkaar maar gelukkig hebben er dus meerderen met mij die berichten gelezen

KWPN19, leuk zogenaamd schaduwaccount waar bokt blijkbaar geen grip op heeft?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: Mijn ervaring met SF Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 00:57

Hier wederom een slotje, discussie is niet heel productief. Morgen meer nieuws van deze kant, eerst slapen na een vermoeiend (maar leuk) dagje CHIO.

Edit: Reactie komt wat later, vandaag nog een dag CHIO en dit topic bevat erg veel leeswerk, gaat nu niet lukken.

Edit2: En dit slotje wordt definitief. De nieuwe reacties nog eens doorgelezen en het blijft allemaal hangen in over en weer moddergooien zonder dat er nieuwe feiten naar boven komen. Beide partijen hebben hun verhaal kunnen doen, als andere mensen ervaringen uit de eerste (!) hand hebben met deze of een andere stal dan staat het ze vrij om daar een nieuw topic over te openen.