Hoelang hond alleen thuis?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xcarlijnxx
Berichten: 1
Geregistreerd: 02-11-18

Hoelang hond alleen thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-18 22:24

Hey,
Ik zit er weer over te denken om het idee ‘een hond in huis’ weer eens voor te leggen aan mijn ouders. Ik ben weer eens met een heel uitgebreid document bezig.
Maar ik had even een vraag; hoe lang vinden jullie dat een hond alleen thuis kan zijn? Ik weet dat het verschilt per hond, maar ongeveer? Ik bedoel, ik heb het wel uitgezocht, maar het is zo moeilijk om een beetje een gemiddelde te krijgen. Dus wat vinden jullie?
En hebben jullie nog tips wat je voor een hond moet hebben en regelen als hij alleen thuis is? Ik heb al wel dingen uitgezocht en alles maar misschien heeft iemand van jullie nog een goed idee :)
x xcarlijnxx <3

Goof

Berichten: 28784
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 22:25

Hier zijn echt al zoveel topics over en alle topics verlopen hetzelfde. De meningen verschillen namelijk nogal.
Gebruik de zoekfunctie even.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 22:26

Zo min mogelijk is mijn mening.
Mijn hond kan gemakkelijk 8/10 uit alleen zijn. Maar omdat hij het kan betekent het nog niet dat het dan maar de 'norm' is.
Echt bij geen enkel andere oplossing zou zoiets voorkomen, anders niet.
Vind persoonlijk 4/4,5 uur wel de max eigenlijk. Als in structureel zegmaar.

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Hoelang hond alleen thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 22:34

Mijn hond maak je echt niet blij met structureel een paar uur per dag alleen thuis zijn maar het ras staat daar ook wel bekend om (Shih Tzu, gezelschapshondje).
Hij kan het wel hoor, doet het ook braaf maar hij vindt het echt niet leuk.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Hoelang hond alleen thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 22:38

Dit topic hoort op beestenboel maar omdat de topicstarter te weinig berichten hiervoor heeft kan ik dit topic niet verplaatsen en moet ik hier een slotje op zetten.