Geen instructie van buitenaf.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ayasha
Blogger

Berichten: 57911
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:54

Palmera schreef:
Naar een restaurant neem je ook niet je eigen kok mee, naar het ziekenhuis niet je eigen arts en naar de kapsalon ook geen eigen kapper. Dus ja, ik heb er wel begrip voor.

Maar op hotel kan je wel eigen eten en drinken meenemen en kussen en laken en als je een chalet ofzo huurt ook. Je huurt een verblijf, restaurant en kapsalon ga je voor de kapper en het eten, je verblijft er niet.

Ik zou op zo’n stal nooit willen staan. Ben het in België gelukkig ook nog niet veel tegen gekomen. Er zijn hier ook stallen die het doen maar ze zijn goed te vermijden. :) zorg dat je klanten krijgt door goed les te geven i.p.v. door ze half te dwingen. :+

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Ayasha
Blogger

Berichten: 57911
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:51

pateeke schreef:
Skyefate schreef:
Zeverij dus, dat 'geen vreemden op mijn erf' eigenlijk. Jouw paard staat er, jij betaalt ervoor.


Dat vind ik niet helemaal zeverij, geen vreemden op het erf. Bij ons mogen vreemden ook niet zomaar op het terrein. En dat vind ik wel logisch. De staleigenaar wil ook gewoon een oogje in het zeil kunnen houden wat er met de paarden gebeurt he.
Ik heb het meegemaakt dat de persoon bij wie mijn pony vroeger stond een paar maand na de verhuis ineens op stal stond om nog eens naar mijn pony te komen kijken. Heel vreemde situatie en totaal niet gewenst noch door mij noch door de staleigenaar. Die persoon is dan ook snel de deur gewezen (en daar ben ik zeer blij mee).

Dat is toch een heel ander verhaal dan wanneer jij iemand vraagt om les te geven. Dan ben jij er als eigenaar bij en die lesgever heeft verder niks te zoeken in de stallen. Lesgeven en waar verder. Klaar.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ccento en 56 bezoekers