Verkoper trekt zich terug na mondelinge overeenkomst, wat nu

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 11:11

Enerzijds kan het niet zomaar, anderzijds ook weer wel want zie je 'recht' maar te halen. Ik zou naar ze toe gaan zodat je elkaar in de ogen kunt kijken en een echt gesprek kunt hebben over wat er nu precies speelt.

koeien op de weg...


GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:40

Shana123 schreef:
het verschil tussen op kliniek keuren of op locatie zou ons 163 euro meer kosten, daar mag je toch over onderhandelen? ze mocht het paard zelf brengen naar de kliniek, ze mocht onze trailer gebruiken, maar dat wilde mw allemaal niet. dus wie doet er nou moeilijk..

Oh hemel, ik moet zeggen dat ik als verkoper het ook zat zou worden als je daarover zou gaan zitten pushen. Haar paard staat te koop en die zou zij dan in jullie trailer moeten vervoeren... dat is echt vragen om ellende als er schade ontstaat aan trailer en/of paard tijdens de rit. Nee, zou ik ook echt geen zin in hebben en ik zou jullie ook vinden doorzeuren over die 163 euro.




Shana123 schreef:
bedankt voor je info over recht!
We zijn idd zwaar teleurgesteld in de verkoper, en willen van haar geen paard meer kopen. Het is alleen zo jammer omdat we al best lang aan het zoeken zijn, twee x gehad hebben dat een paard dat we wilden afgekeurd werd. Nu weer een superleuk paard gevonden hebben en dan dit krijgen.
Veel twijfel is er niet geweest in onze ogen, de eerste keer zei ze dat ze het moeilijk vond het paard te verkopen. de 2e keer zei ze dat ze bij ons een goed gevoel had. en toen hebben we wat onderhandeld over spullen ed. dat lijkt me ook vrij normaal. dat wij dan uiteindelijk liever zelf een zadel kopen omdat we vinden dat zij te veel geld vraagt voor haar zadel, daar ben je volgens mij vrij in. Die spullen zaten er ip niet bij.

Oh, dat is apart. Vanwaar dan dit topic met de titel ''Wat nu?''?

koeien op de weg...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnneliesWNB, herous, KikiCelinevs en 67 bezoekers