nieuw trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

nieuw trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-18 19:04

De tittel zegt het al maar hier komt mijn vraag.

Ik heb even een vraag want zie door de bomen het bos even niet meer.
En aan gezien ik nagatieve evaringen heb met en bepaalden dieler wil ik daar echt geen nieuwe trailer kopen.
En aan gezien me huidige trailer kapot is en we eentje met zadelkamer willen.
Maar ik ben dus op zoek naar nieuw trailer we hebben de tijd.
Maar weet iemand een goede dieler die betrouwebaar is enzo.
Maakt niet echt uit waar die zit liefst wel in buurt van utrecht of zuid-holland.
Maar echt geen 2 paards en lieft die zo lang mogelijk mee gaat dus ook echt geen hout. Wij onderhouden hem heel goed. Alleen heb hem nu 3 jaaar ongveer 2e hands gekocht toen. Maar nu echt kapot een gezien ik redelijk hoge trailer nodig heb. Kan mij paard dus ook niet in allen trailer omdat ze anders echt der hoofd stoot. Dus moet ook hoog genoeg zijn voor der maar iemand goede evaringen met een bepaald bedrijf.

Heb hele slecht evaringen met van der horst uit montfoort dus liever daar niet.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0


xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-18 19:22

Tarico schreef:
Ik zou naar Zuidzijde in Goudriaan gaan. Daar staan zowel nieuwe als tweedehandstrailers.
http://www.zuidzijdegoudriaan.nl



Dankje zaten we ook aan denken om daar tekijken. Maar weet niet echt wat te vertouwenen. Want me huidige trailer was ook 2e hands en werd aan geboden als goede trailer enzo. En is 8 weken geleden nog 2 weken weg geweest. Om na gekeken teworden en toen werd er beweerd door die noemen waar we dus nooit meer heen gaan. Dat die volledig in orden was en niets aan rotten was. Maar dat die waarschijnlijk wel aan het doen. Plus dat die al aardig kapot is en je mag toch verwachten van een dealer dat die goed na gekeken word en dat je daar op kan vertouwen. En aan gezien we heb elke week gebruiken soms 2/3 keer in de week moet gewoon goed zijn. En ook voor het onderhout goed zijn.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-18 19:34

Tarico schreef:
Dat heb ik vaker gehoord over vd Horst. Mijn trailer komt daar ook vandaan maar ik heb een nieuwe gekocht dus ik durfde de gok wel te nemen.
Trailer staat nu in onderhoud bij Zuidzijde, ik vind het een eerlijk en betrouwbaar bedrijf!



dankje ja ik later ook zo wel hier als op stal. Plus nu zelf evaring er mee dus weet ook waar nooit meer na toe ga.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-18 19:34

xMalibu schreef:
Zuidzijde is echt een aanrader! Super vriendelijke, meedenkende en betrouwbare mensen!



dankje we zullen eens gaan kijken denk ik binnenkort.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-18 19:36

Flurk schreef:
xxpaaardje schreef:
De tittel zegt het al maar hier komt mijn vraag.

Ik heb even een vraag want zie door de bomen het bos even niet meer.
En aan gezien ik nagatieve evaringen heb met en bepaalden dieler wil ik daar echt geen nieuwe trailer kopen.
En aan gezien me huidige trailer kapot is en we eentje met zadelkamer willen.
Maar ik ben dus op zoek naar nieuw trailer we hebben de tijd.
Maar weet iemand een goede dieler die betrouwebaar is enzo.
Maakt niet echt uit waar die zit liefst wel in buurt van utrecht of zuid-holland.
Maar echt geen 2 paards en lieft die zo lang mogelijk mee gaat dus ook echt geen hout. Wij onderhouden hem heel goed. Alleen heb hem nu 3 jaaar ongveer 2e hands gekocht toen. Maar nu echt kapot een gezien ik redelijk hoge trailer nodig heb. Kan mij paard dus ook niet in allen trailer omdat ze anders echt der hoofd stoot. Dus moet ook hoog genoeg zijn voor der maar iemand goede evaringen met een bepaald bedrijf.

Heb hele slecht evaringen met van der horst uit montfoort dus liever daar niet.

Voskamp is heel betrouwbaar zit in Eerbeek maar kan trailer ook bij je komen brengen
Fijne service



oo oke zal eens kijken ja afstand maakt niet uit. We halen hem ook wel zelf anders op dus dat zal het probleem niet zijn. maar bedankt voor het mee denken zal eens kijken.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-18 15:53

Karreman schreef:
Ook ik heb veel slechte verhalen over vd Horst gehoord, Mag ook wel eens gezegd worden.
Zondags wassen ze hun zonden weg om op maandag weer met frisse moed te beginnen. Alleen ze zijn wel dealer van een bijzonder goed merk (I W )


die trailers die je bij hun kunt kopen kan je zelfs bij anderen ook nieuwe halen. Ze maken zelfs reken fouten. Ook wel eens gehoort en dan draaien ze daar nog verlies op ook. Was wel in voordeel van die persoon die rekenfout. Maar toch als je goede dealer bent hoort dat niet. En ook zeker niet wat met mijn trailer gebeurd is. Vind altijd leuk nieuw trailer maar niet zo snel al pas 3 jaar in mijn bezit. dat vind ik nog niet super lang.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-18 15:55

ogidni schreef:
Zuidzijde Goudriaan is echt een aanrader. Super fijn bedrijf!

Ik heb nog geen slecht woord over ze gehoord.


ja ik ook niet ken ook mensen in mijn omgeving die hun trailer daar van daan hebben. Maar vind ook altijd wel weer eng naar dit om ergens zomaar heen tegaan. Want wil graag het goed doen voor me paardje en zeker omdat ze zo vaak mee moet in de week. Wil ik geen rotzooi kopen. Enzo dus dan vind ik eng om zo maar ergens heen tegaan.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-18 21:19

ogidni schreef:
Zuidzijde Goudriaan is echt een aanrader. Super fijn bedrijf!

Ik heb nog geen slecht woord over ze gehoord.


ja ik ook niet ken ook mensen in mijn omgeving die hun trailer daar van daan hebben. Maar vind ook altijd wel weer eng naar dit om ergens zomaar heen tegaan. Want wil graag het goed doen voor me paardje en zeker omdat ze zo vaak mee moet in de week. Wil ik geen rotzooi kopen. Enzo dus dan vind ik eng om zo maar ergens heen tegaan.[/quote]

Ik heb ze de eerste keer gewoon een berichtje gestuurd via de mail. Daar werd ook heel netjes en vlot op gereageerd. Het zijn mensen die zelf ook in de paarden zitten en dat kan je aan alles merken. 2 jaar terug mijn trailer helemaal op laten knappen door hun, alles gaat in overleg en voor een redelijke prijs.[/quote]


Ja dat hadden wij niet met van der horst wij hadden ons trailer daar gebracht. En gezegt als wat moet gebeurden graag in overleg. Totaal niet we moesten er zelf achter aan blijven bellen wanneer die nou gedaan werd. En toen kwamen we hem halen en allenmaal dingen gedaan zonder overleg.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-18 21:20

cissy schreef:
Bij Zuidzijde bijten ze echt niet hoor! Ga langs voor een vrijblijvende kennismaking dan wordt je gewoon vriendelijk te woord gestaan met een lekker bakkie koffie.



Ben ik ook niet bang voor wil alleen evaringen weten. Naar deze zeer negatieve evaringen. En wil gewoon best voor me paardje.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0


xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-18 20:22

nine1987 schreef:
Zuidzije is bij mij ook de enige die ik met mn ogen dicht vertrouw hoor.. :j

Heb daar nu ook mijn nieuwe (tweedehandse) trailer gekocht, die komt binnenkort.. :D

Ze hebben ons in t verleden ook heel goed geholpen met het renoveren van miin koets.. Erg fijn bedrijf.. :j


Dat is altijd fijn en altijd fijn om
Goede verhalen te horen. Hopelijk vind ik ook goede nieuw trailer.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-18 19:53

Karreman schreef:
xMalibu schreef:
Zuidzijde is echt een aanrader! Super vriendelijke, meedenkende en betrouwbare mensen!


Maar wel ontiegelijk duur met hun occasions !



Dat wel maar ik koop gloed nieuw als tegen die tijd alleen zulke dure nette 2 hands staan. Maar beter een duren nette 2 hands en goede geholpen worden. Dan hoe gaat bij van de horst.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-18 10:28

blackstar schreef:
Ik ben bij Zuidzijde en bij Van Hooff geweest voor een nieuwe trailer. Ik heb ze allebei een prijsopgaaf laten maken voor 1 nieuwe trailer met inruil van mijn oude trailer. Bij Zuidzijde koste deze 1500 meer dan bij Van Hooff.
De man van Zuidzijde is best aardig, maar heb daar minder een klik dan bij Van Hooff. Bij mij weegt dat ook zwaarder dan de eventuele prijs. Als bijvoorbeeld Van Hooff duurder zou zijn (bv 300 euro) zou ik toch voor van Hooff kiezen en niet Zuidzijde.
Van Hooff is voor mij half uur rijden en Zuidzijde sta ik met 5 minuutjes.



waar zit hooff??? bij mij zit helaas niets 5 minunten vandaan. Geloof dat bij mijn alles minimaal 30 minuten rijden is. Maar dat maakt me niets uit mij gaat vooral om klant vriendelijkheid en mee denken. En dat ik uit eindelijk een geschikte trailer vind. Die ook hoog genoeg is een zadelkamer heeft. En die we ook mogen trekken. En natuurlijk dat die volledig goed is en geen hout meer is. En dan maakt me de prijs ook niet meer veel uit al hebben we wel bedag in ons hoofd maar toch.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-18 10:32

xsensibel schreef:
Ik heb mijn trailer gekocht bij Marcel van Hooff in drunen. Wat een top vent echt waar!

Super vriendelijk, totaal niet moeilijk en de service is top. Overigens heeft de helft van mijn stal de trailer bij hem gekocht dus dat zegt ook wel iets.

Mijn merrie trapte 2 weken na dat we mijn trailer kochten, het achterlicht eraf met laden. Ik marcel een appje gestuurd, 2 dagen later had ik een nieuw achterlicht en ik hoefde er niks voor te betalen!



dat klint ook goed. Ik ben bij van der horst mijn trailer bijna 2 weken kwijt geweest. Tewel ze zijn dat we hem dat weekend toen nodig hadden. Die week erna hij was net op tijd terug. Maar moesten er zelf elke keer achter aan bellen wanneer die nou na gekeken werd. En dan met dit receltaat ook wel meden door me paard. Maar kan anders nooit zo makkelijk gegaan zijn als dat het nu ging.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-18 10:33

Nicje87 schreef:
Imanse in Aalsmeer vind ik een aanrader!



ja die hoorden ik ook voorbij komen van stal genoot maar die vond wat zo even snel zag best duur.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-18 10:07

blackstar schreef:
xxpaaardje schreef:
waar zit hooff??? bij mij zit helaas niets 5 minunten vandaan. Geloof dat bij mijn alles minimaal 30 minuten rijden is. Maar dat maakt me niets uit mij gaat vooral om klant vriendelijkheid en mee denken. En dat ik uit eindelijk een geschikte trailer vind. Die ook hoog genoeg is een zadelkamer heeft. En die we ook mogen trekken. En natuurlijk dat die volledig goed is en geen hout meer is. En dan maakt me de prijs ook niet meer veel uit al hebben we wel bedag in ons hoofd maar toch.



Vaan Hooff zit in Drunen. Wel verder weg dan je zou willen, maar ze denken heel goed mee en ze zijn heel eerlijk.

Als je een hoge trailer zoekt dan is een Sirius geschikt. Ik heb deze niet gekozen toen omdat ik de hoogte niet nodig heb en ik vond de afwerking minder netjes als bij de humbaur.



op zich maakten de afstand niet uit al willen we liever in utrecht of zuidholland we vinden het belangrijker dat me paardje fijn staat dan hoe ver is.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-18 10:08

xsensibel schreef:
Van hooff zit inderdaad in Drunen. Ik heb bij hem een Sirius S45 gekocht.

[ [url=m/uGSOxu.jpg]Afbeelding[/url] ]



die zijn echt gaaf

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers