Welke auto icm dit budget

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 04:23

Ik zeg ook nergens dat dat niet kan. Voor dat geld kan je bijna alles tweedehands vinden. Maar het is dan de keus of je het betaald voor een auto met een ton (of meer) op de teller of voor een nieuwe.
Mijn vriend wilde eerst ook voor een ander merk gaan. Maar zoveel geld neerleggen voor een auto die al een ton of meer heeft gelopen terwijl je daar een nieuwe voor kan rijden vond ik zonde.
Kan je meteen weer beginnen aan nieuwe distributie riemen enz, terwijl je net een vermogen uit hebt gegeven.

Maar ieder zal die afweging voor zich moeten maken natuurlijk. :)

s0173957

Berichten: 5389
Geregistreerd: 19-06-08

Re: Welke auto icm dit budget

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 07:05

Tja... ik zou eerder €5000 geven voor mijn 11 jaar oude Mercedes C met 300 000km op de teller dan voor een Suzuki Alto met 20 000km...

Het is maar wat je wilt...

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Welke auto icm dit budget

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 07:10

Jammer dat je een nieuwe wilt hebben. Op die auto’s zit zo’n gigantische afschrijving. Ik zou dan ook altijd voor tweedehands gaan.

Ik heb veel SUV’s gereden en de toppers om te trekken waren voor mij:

- landrover Discovery en range rover
- Toyota Landcruiser

Al die duurdere SUV’s trokken niet onaardig hoor,
Maar bovenstaande waren nog net wat fijner.

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 07:40

Ilsey schreef:
Myfairytale schreef:


Waarom dat als ik vragen mag? :)


Oh ik was Honda en Mitsubishi nog vergeten, zijn ook érg degelijke merken die hier kans zouden maken, nog veel meer dan Toyota bvb.

Merken als Audi en BMW niet omdat je ten eerste al veel te veel moet betalen voor wat je er maar voor krijgt tov andere 'luxemerken', same goes nadien voor het onderhoud ervan. Ze halen ook niet echt topresultaten wat betrouwbaarheid betreft en ik vertrouw wat automerken betreft ook wel het oordeel van mijn pa die mechanieker is. + ik vind beide merken lelijk (en agressief) ogen, en ik hou ook niet echt van het imago dat aan die merken vast hangt. Op zowat elk vlak géén fan van die merken dus :')

In de iets lagere prijsklasse is Ford ook wel degelijk, en van de Franse en Italiaanse merken blijf ik ver weg :D


Ligt ook wel aan de auto zelf hoor. Mijn pa was vroeger audifan en reed niks anders. Onze a6 trok de trailer zonder enkel probleem en ze stonden zelden in de garage. Ik vond de auto's echt heerlijk rijden, erg mooi en sportief en luxe. Het is dat ik zelf het geld er niet voor heb.

Wij trekken de trailer inmiddels met onze bakwagen omdat dat de enige met trekhaak is die zwaar genoeg is.

Persoonlijk zou ik zelf liever een vrachtwagentje kopen als we de trailer niet hadden. Lijkt me toch comfortabeler voor de paarden

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 09:11

Goldie schreef:
CX5 Laura?


Ja volgens mij wel

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 19:56

s0173957 schreef:
Tja... ik zou eerder €5000 geven voor mijn 11 jaar oude Mercedes C met 300 000km op de teller dan voor een Suzuki Alto met 20 000km...

Het is maar wat je wilt...


Dan praat je ook wel over een andere budget dan de ts ;)
Mijn vorige auto kocht ik ook met bijna twee ton op de teller, maar daardoor wel jaren een hele fijne auto gereden.

Met het budget van de ts zou ik geen auto met meer dan een ton op de teller kopen, maar zoals ik al zei is dat ieder voor zich :)

Estherr__1

Berichten: 1046
Geregistreerd: 03-12-12
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:33

Mercedes ML die mogen 3500 kg trekken, echt een top auto!
Alleen niet nieuw te verkrijgen voor je budget maar wel een goede 2de hands

anne_1999

Berichten: 54
Geregistreerd: 20-11-18

Re: Welke auto icm dit budget

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 16:59

Een vriendin van mij rijdt veel wedstrijden is dus regelmatig onderweg met de trailer, zij hebben een seat Ateca, weet niet hoe duur die is, maar na wat navragen is mij verteld dat het trekgewicht rond de 2000 kg ligt, dus dat moet wel goed komen denk ik! Ook qua kosten in onderhoud kan ik je helaas niks vertellen maar zelf vind ik het een hele fijne auto, als meerijder dan :D :D