Welke auto icm dit budget

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 18:15

Ik ben een break-fan dus ik zou gaan voor een Volvo XC70 als ik dat budget had. Andere merken waar ik voor open sta naast Volvo zijn Skoda en Volkswagen. Of misschien Mazda, heel misschien Toyota. Audi daar zou ik persoonlijk van weg blijven.


Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 20:41

Myfairytale schreef:
Ilsey schreef:
Ik ben een break-fan dus ik zou gaan voor een Volvo XC70 als ik dat budget had. Andere merken waar ik voor open sta naast Volvo zijn Skoda en Volkswagen. Of misschien Mazda, heel misschien Toyota. Audi daar zou ik persoonlijk van weg blijven.


Waarom dat als ik vragen mag? :)


Oh ik was Honda en Mitsubishi nog vergeten, zijn ook érg degelijke merken die hier kans zouden maken, nog veel meer dan Toyota bvb.

Merken als Audi en BMW niet omdat je ten eerste al veel te veel moet betalen voor wat je er maar voor krijgt tov andere 'luxemerken', same goes nadien voor het onderhoud ervan. Ze halen ook niet echt topresultaten wat betrouwbaarheid betreft en ik vertrouw wat automerken betreft ook wel het oordeel van mijn pa die mechanieker is. + ik vind beide merken lelijk (en agressief) ogen, en ik hou ook niet echt van het imago dat aan die merken vast hangt. Op zowat elk vlak géén fan van die merken dus :')

In de iets lagere prijsklasse is Ford ook wel degelijk, en van de Franse en Italiaanse merken blijf ik ver weg :D


Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 21:00

Myfairytale schreef:
Duidelijk. :)
Ik verschil van mening betreft het uiterlijk van zowel Audi als BMW, maar inderdaad zijn ze vrij duur.


Ja, uiterlijk verschilt zo per persoon ook hé. Iedereen ziet wat anders graag (en gelukkig maar!). :j

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 14:12

Subaru vind ik ook een goeie suggestie :j

NatasjavE schreef:
Ik rij nu een BMW(lease dus makkelijker praten) maar als rijkwaliteiten belangrijk zijn dan kan ik zeggen dat ze het geld zeker waard zijn. Nog nooit zo’n fijne wagen gereden. Alles klopt in die auto.

Denk dat het qua onderhoud ook wel mee zal vallen. In de lease zijn ze namelijk goedkoper dan heel veel andere merken. Dat heeft uiteraard met de restwaarde te maken, maar ook het onderhoud en verbruik speelt mee.

Dus zijn ze duur? Ja. Maar als je het geld hebt zou ik zeker voor BMW, Audi of Mercedes gaan. Waar het rijcomfort van BMW en Mercedes het voor mij echt wint.


Volvo staat anders ook enorm bekend omwille van z'n rijcomfort :j maar da's wel een merk waar je meer auto hebt voor hetzelfde geld. Bvb qua volume van de laadmogelijkheid enzo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers