Hoge dierenartskosten voor niks

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xLiez

Berichten: 1892
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Hoge dierenartskosten voor niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 13:17

Ik zou de tweede rekening ook niet betalen als je bewijs hebt dat je de afspraak op tijd hebt afgezegd! Die eerste rekening is dan niet anders. Zou er ook niet weer terug komen.

Anoniem

Re: Hoge dierenartskosten voor niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 14:41

Ik ben dat niet gewend van deze praktijk. Mijn paard is er geopereerd en heeft daar een maand gestaan. Altijd heel coulant naar ons geweest ook met betalingen..
Wat ontzettend vervelend zeg, dat dit zo voor jou gelopen is.

PaardjeH1994
Berichten: 35
Geregistreerd: 14-10-13
Woonplaats: Sprundel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 15:39

Ik zat ook al zolang ik paarden heb bij deze praktijk. Dat is nog maar drie jaar lang en tot op heden was dat alleen maar voor ineten en een keer een kleine behandeling toen ze iets aan haar huid had. Toen ook verder geen problemen gehad. Maar dit vind ik erg onterecht. Zonder dat ik de naam van deze praktijk erbij had gezet in mijn eerste berichten hebben meerdere mij al een pb gestuurd of dat het niet paardenpraktijk West-Brabant was. Dit omdat ook zij gelijke ervaringen als die van mij nu bij deze praktijk hebben gehad. Blijkbaar ben ik dus niet de enige. Iedereen is vrij om te gaan bij welke praktijk hij of zij wil. Maar op deze manier horen anderen tenminste wel mijn evaring met hun.

MallyBelly

Berichten: 3531
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 16:09

Ze zouden aan mij toch echt een verkeerde hebben.. Wat nou niet te woord willen staan.

Zolang de dierenarts in kwestie niet de moeite neemt om mij te bellen zou ik niet betalen. Zijn ze wel helemaal lekker...

Ik weet als ik dit lees dat ik echt wel in mijn handen mag klappen bij onze kliniek! Ik kan ze van 8 tot 20 bellen (praktijk uren) maar daarnaast voor direct advies mag je altijd bellen (zonder kosten!). Terugbel verzoeken worden altijd gehoord en uitgevoerd. Er word moeite voor je gedaan en ze zijn altijd bereid mee te denken.

Bijvoorbeeld: Toen ik mijn merrie in moest laten slapen heb ik omdat ze al 3x waren geweest die week. Geen visite meer hoeven betalen. Hij vond het voor mij al erg genoeg.


Maar nee de kliniek in kwestie bij jou TS zou echt een verkeerde hebben aan mij....

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Re: Hoge dierenartskosten voor niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 16:16

Ik ben hier vroeger ook heengegaan werden toen enorm aan het lijntje gehouden. Ons paard liep kreupel we hadden al een onderbuikgevoel qua wat het was (nml dat paard een korter been had). Maar dat was het toch niet volgens hun. Duizend euro lichter en nog steeds geen oplossing aan de smid gezegd doe een rubber stukje tussen ijzer en hoef en probleem was zo weg.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 16:16

De laatste rekening, 40 euro voorrijkosten, is volkomen onterecht en zou ik dus ook echt niet betalen.
Dat zij hun administratie niet op orde hebben moeten zij weten, maar daar hoef jij niet de dupe van te zijn.