Bloesem Bomen gezocht omgeving Groningen/Friesland/Drenthe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MLS99

Berichten: 21
Geregistreerd: 31-01-17

Bloesem Bomen gezocht omgeving Groningen/Friesland/Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-17 14:43

hallooo,

wie o wie kan mij helpen? Zelf ben ik fotografe, nu ben ik op zoek naar bloesem bomen, niet 1 maar meerdere, op een terrein waar je met de trailer kan komen en je rustig foto's kan maken met de paarden...

ik hoop dat ik het onderwerp in de goede groep heb geplaats ik kon het niet zo goed vinden *\o/*

dankjewell alvast *D

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Bloesem Bomen gezocht omgeving Groningen/Friesland/Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 14:57

Grinnik mijn voortuin, alleen de appel/peren enz bomen bloeien nog niet. Ik kan je een berichtje sturen als ze in de bloei staan. Zit een paar km bij Sellingen over de grens.

MLS99

Berichten: 21
Geregistreerd: 31-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-17 15:58

rina schreef:
Grinnik mijn voortuin, alleen de appel/peren enz bomen bloeien nog niet. Ik kan je een berichtje sturen als ze in de bloei staan. Zit een paar km bij Sellingen over de grens.


hmm ja is best ver vanaf mij.. en dan voor 1 paard... ik denk er even over na! bedankt in ieder geval!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Bloesem Bomen gezocht omgeving Groningen/Friesland/Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:23

O je mag er van mij rustig een minimeeting met een paar paarden meer van maken. Parkeerruimte genoeg en ik heb ook nog een buitenbak waar je evt rijfoto's zou kunnen maken. En ik heb de mogelijkheid hier voor blackfoto's :D

MLS99

Berichten: 21
Geregistreerd: 31-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-17 18:25

rina schreef:
O je mag er van mij rustig een minimeeting met een paar paarden meer van maken. Parkeerruimte genoeg en ik heb ook nog een buitenbak waar je evt rijfoto's zou kunnen maken. En ik heb de mogelijkheid hier voor blackfoto's :D


gaaf! ik hou je op de hoogte! :D