dak trailer reinigen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tinka

Berichten: 3743
Geregistreerd: 20-12-01
Woonplaats: Lacaune

Re: dak trailer reinigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 22:50

Spuit je met een hoge druk reiniger de verf er niet af dan? Mijn trailer moet ook hoognodig schoongemaakt worden, ik heb een polyester dak, die is geverfd met speciale bootlak.


suffie
Berichten: 5711
Geregistreerd: 06-04-06

Re: dak trailer reinigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:10

Een middeltje tegen algen op stoeptegels gebruiken. Werkt erg goed! Te koop bij oa de Welkoop.

__Marije__
Berichten: 5443
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Wolvega

Re: dak trailer reinigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:14

Tinka schreef:
Spuit je met een hoge druk reiniger de verf er niet af dan? Mijn trailer moet ook hoognodig schoongemaakt worden, ik heb een polyester dak, die is geverfd met speciale bootlak.

Ik zou het risico niet lopen Nagelbijten / Gniffelen Zou het eerst gewoon proberen met een beetje allesreiniger in een sopje, het lijkt hardnekkig maar met een beetje boenen (geen schuursponsje, af en toe gebruikte ik mijn nagel maar het meeste ging er af met een doekje) lukt het dus ook!

Trotse mama van Jelte <3

MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: dak trailer reinigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:17

Ik zou toch voor de groene zeep gaan ...

Webshop - digital art: MoTekent

inge81

Berichten: 3170
Geregistreerd: 11-07-05
Woonplaats: in d'n bergh

Re: dak trailer reinigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 00:07

euhm. ik zou voor een sope met groene zeep gaan. Eerst de groene zeep erop (beetje laten inwerken) en daarna gewoon goed schoonboenen Knipoog

Enne hoe mijn vader t vroeger altijd deed. Trailer aanpikken, naar autowasplaats rijden (je weet wel van die boxen voor autowassen die ze bij veel pompstations hebben).
Goed borstelen, even afspuiten en nog een waxlaagje erover (is makkelijker schoon te krijgen bij een volgende keer)

zo gek als een deur
kunnen die gek zijn dan?

inazuma
Berichten: 1
Geregistreerd: 15-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 14:40

Wij gebruiken een 100% biologisch middel genaamd Exterior Solution. Werkt eenvoudig en als eenmaal schoon is blijft het schoon. En het grootste voordeel is dat het diervriendelijk en biologisch is.

Jan

ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 15:29

inazuma schreef:
Wij gebruiken een 100% biologisch middel genaamd Exterior Solution. Werkt eenvoudig en als eenmaal schoon is blijft het schoon. En het grootste voordeel is dat het diervriendelijk en biologisch is.

Jan


Ik vermoed dat na bijna 9 jaar het dak wel schoon is.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: dak trailer reinigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 17:34

Ja inmiddels wel. De trailer uit 1976 heb ik met groene driehoek zeep schoon gekregen.
Daarna ingeruild op een gloednieuwe trailer. En inmiddels uit de paarden en dus ook trailerloos

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34587
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:47

Mijn man zweert bij autoshampoo en een zachte borstel van garden aan het einde van de slang.

GamblersCup
Berichten: 13426
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 18:11

ingvdh schreef:
inazuma schreef:
Wij gebruiken een 100% biologisch middel genaamd Exterior Solution. Werkt eenvoudig en als eenmaal schoon is blijft het schoon. En het grootste voordeel is dat het diervriendelijk en biologisch is.

Jan


Ik vermoed dat na bijna 9 jaar het dak wel schoon is.


Maakt toch niet uit, vandaag de dag rijden er nog steeds trailers rond, dus zal deze info nog altijd welkom zijn.

Pensioenplek ponymerrie aangeboden: https://www.bokt.nl/markt/ad/517607/dui ... ponymerrie

Karreman
Berichten: 580
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 10:55

Keet schreef:
het is wel een heeeeeeeele oude trailer :+ met een ouderwets dak
weet niet wat voor materiaal
ga het eerst met een sponsje met groene zeep proberen dan


Doe het tijdens een regenachtige periode! Alles is dan voorgewerkt en gaat drie keer zo snel dan wanneer je het met mooi weer doet. Regenjasje aan, trapje mee, boenen maar.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-18 13:29

Karreman schreef:
Keet schreef:
het is wel een heeeeeeeele oude trailer :+ met een ouderwets dak
weet niet wat voor materiaal
ga het eerst met een sponsje met groene zeep proberen dan


Doe het tijdens een regenachtige periode! Alles is dan voorgewerkt en gaat drie keer zo snel dan wanneer je het met mooi weer doet. Regenjasje aan, trapje mee, boenen maar.


Dit topic isuit 2008 ;) heb hier boven een update geplaatst

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn


GamblersCup
Berichten: 13426
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 18:47

En zoals ik al schreef, zijn er vandaag de dag nog steeds trailers in gebruik en is de info voor andere mensen ook handig.

Pensioenplek ponymerrie aangeboden: https://www.bokt.nl/markt/ad/517607/dui ... ponymerrie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Danoontje_, horssie, manou_diablo, Marie111 en 52 bezoekers