ikke schreef:Voor het zelfde geld heb je zoiets: https://link.marktplaats.nl/m1214928819
eilleen333 schreef:Ik heb weer wat gevonden: Suzuki Grand Vitara 2.5 V6 4WD (bj 2000)
http://link.marktplaats.nl/m1225032442? ... nt=app_ios
Ad
Gemaild voor bezichtiging en proefrit en de vraag of ik hem bij mijn eigen garage kan laten keuren voor aankoop.
Hier ervaringen met deze auto’s voor een trailer?
eilleen333 schreef:Ik heb weer wat gevonden: Suzuki Grand Vitara 2.5 V6 4WD (bj 2000)
http://link.marktplaats.nl/m1225032442? ... nt=app_ios
Ad
Gemaild voor bezichtiging en proefrit en de vraag of ik hem bij mijn eigen garage kan laten keuren voor aankoop.
Hier ervaringen met deze auto’s voor een trailer?
Rex_Rolfo schreef:scooby09 schreef:In de Eifel naar boven gaan we niet zo heel vlot meer naar boven maar hij blijft goed trekken.
Laat je de motor genoeg toeren draaien? Misschien wat minder vriendelijk voor je oren maar wel beter voor het motorblok.
Rex_Rolfo schreef:eilleen333 schreef:Ik heb weer wat gevonden: Suzuki Grand Vitara 2.5 V6 4WD (bj 2000)
http://link.marktplaats.nl/m1225032442? ... nt=app_ios
Ad
Gemaild voor bezichtiging en proefrit en de vraag of ik hem bij mijn eigen garage kan laten keuren voor aankoop.
Hier ervaringen met deze auto’s voor een trailer?
Hé, apart. Heeft zowel de benzineklep als de scharnieren van de achterklep aan de rechterkant zitten. Klep snap ik, omdat er in Japan links gereden wordt hebben veel Japanse auto's dat de klep op deze manier opent (aan de veilige stoepkant). Benzineklep hebben de meeste Japanners echter links zitten zodat de rechts zittende bestuurder makkelijk uit kan stappen bij de pomp. Zie b.v. deze Rav4 (plaatje)
Met name Duitsere auto's hebben de tankdop (zo goed als) altijd rechts. Fransen zijn daar dan weer een stuk minder consequent in.
Keuren is goed plan, prijs is scherp voor een auto met maar 160 dkm (al is die stand volgens rdw.nl logisch) en de auto is natuurlijk al weer 17 jaar jong. Maar kan, soms zijn er goede aanbiedingen te vinden en dan is het een kwestie van er snel bij zijn.
Anekdote: er komt 's avonds een auto met hele scherpe prijs op het internet. Kennis zorgt ervoor dat hij voor de deur staat als de baas de volgende ochtend op de zaak komt. Terwijl ze de verkoop afhandelen wordt het bedrijf nog 3-4x gebeld door mensen die de auto wel willen kopen.
Rex_Rolfo schreef:eilleen333 schreef:Ik heb weer wat gevonden: Suzuki Grand Vitara 2.5 V6 4WD (bj 2000)
http://link.marktplaats.nl/m1225032442? ... nt=app_ios
Ad
Gemaild voor bezichtiging en proefrit en de vraag of ik hem bij mijn eigen garage kan laten keuren voor aankoop.
Hier ervaringen met deze auto’s voor een trailer?
Hé, apart. Heeft zowel de benzineklep als de scharnieren van de achterklep aan de rechterkant zitten. Klep snap ik, omdat er in Japan links gereden wordt hebben veel Japanse auto's dat de klep op deze manier opent (aan de veilige stoepkant). Benzineklep hebben de meeste Japanners echter links zitten zodat de rechts zittende bestuurder makkelijk uit kan stappen bij de pomp. Zie b.v. deze Rav4 (plaatje)
Met name Duitsere auto's hebben de tankdop (zo goed als) altijd rechts. Fransen zijn daar dan weer een stuk minder consequent in.
Keuren is goed plan, prijs is scherp voor een auto met maar 160 dkm (al is die stand volgens rdw.nl logisch) en de auto is natuurlijk al weer 17 jaar jong. Maar kan, soms zijn er goede aanbiedingen te vinden en dan is het een kwestie van er snel bij zijn.
Anekdote: er komt 's avonds een auto met hele scherpe prijs op het internet. Kennis zorgt ervoor dat hij voor de deur staat als de baas de volgende ochtend op de zaak komt. Terwijl ze de verkoop afhandelen wordt het bedrijf nog 3-4x gebeld door mensen die de auto wel willen kopen.
Sizzle schreef:Suzuki's houden hun prijs niet echt met de jaren, zijn ook goedkoop in de aanschaf dus daar zou ik niet snel bezorgt zijn dat het erg laag is.
sflj schreef:Mwah, brandstofdop links bij auto’s die in ‘rechtsrijdende landen’ geboren zijn, is lang niet altijd standaard hoor! Onze beide Land Rovers hebben hem aan de rechterkant.
maria500 schreef:MaritB schreef:Kijk naar tmm trailer en tmm auto tel bij elkaar op en dat moet onder de 3500 blijven.
Gewogen gewicht is enkel bij e rijbewijs.
Dus je auto met laadvermogen en je trailer met laadvermogen.
Ohh beter! dan mag ik er wel mee rijden
assie schreef:[/quote]Klopt voor je B-rijbewijs, maar niet voor of je er de weg mee op mag.
Dan moet je wel met het gewogen gewicht rekenen.
Je auto mag 1300 trekken en je paard en trailer wegen samen 900 zeg je (vraag ik me af, trailers zijn vaak zwaarder dan je denkt, maar vooruit). Als je kogeldruk klopt, dan mag je ermee op pad.
O en als je met zo'n combinatie op pad gaat waarbij de politie zou kunnen twijfelen, zorg dan dat je een uitdraai van de rdw bij je hebt met daarbij deen wetsartikelen. Voorkomt gezeik
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 bezoekers