Trailer weer schoon te krijgen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Trailer weer schoon te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 08:35

Ik weet het er staan genoeg trailers te koop maar ik heb er een op het oog van een bekende. Deze voldoet aan mijn eisen en is al aangepast voor het vervoeren van minipaarden.
Het enige is dat je de oude logo's nog ziet zitten die eraf zijn gehaald en de wanden ook wat verweerd zijn. Is dit op een of andere manier te reinigen of is dit onbegonnen werk?
Het gaat om volgens mij houten wanden. Vind zelf alleen reacties over polyester trailer schoonmaken.
We willen zelf ook ons logo erop gaan zetten maar beide zijkanten hebben volgestaan met logo's dus is ook niet zomaar te verbloemen met wat nieuws.
Ben benieuwd naar ervaringen!

En anders zoek ik verder naar een andere trailer :o

Afbeelding

laura1987

Berichten: 7129
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Trailer weer schoon te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 08:36

Als het hout is kun je toch gewoon schuren en opnieuw verven? Of denk ik nu te makkelijk :D

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Trailer weer schoon te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 08:43

Hihi dat is mijn gedachte ook

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 08:45

waarschijnlijk zijn het stickerresten...daar heb je speciale stickerverwijderaar voor. Dat zou ik eerst proberen....

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: Trailer weer schoon te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 09:04

Ik lees overal dat er een speciale laag op die wanden zit waardoor gewoon schuren schilderen maar van tijdelijke aard is. Als het resten zijn dan nog heb je kleurverschil met de rest van de trailer.
Is dat verweerde te verwijderen?

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 10:51

Over laten spuiten?
Wij hebben onze trailer naar vrienden van ons gebracht die autospuiter is. Nu had ik wel nieuwe wanden gekocht. Die waren bruin, maar wij wouden graag wit. Dus die hebben hem wit gespoten :).
Dus je zou een autospuiter/garage bij jou in de buurt kunnen bellen of hun er wat mee kunnen?

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: Trailer weer schoon te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 19:43

Maar houd dat dan wel op dit materiaal? Want ik lees over dat het met paar jaar eraf bladderd.
Ik heb bij paar bedrijven offertes aangevraagd voor volledig bestickeren. Kijken wat dat kost.

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 21:16

Zamora schreef:
Maar houd dat dan wel op dit materiaal? Want ik lees over dat het met paar jaar eraf bladderd.
Ik heb bij paar bedrijven offertes aangevraagd voor volledig bestickeren. Kijken wat dat kost.


Dat durf ik eigenlijk zo niet te zeggen.. We hebben 'm vorig jaar Juli(?) gespoten en als hij niet gebruikt word staat die onder een overkapping. Maar hij ziet er nu nog goed uit, haha.

Karreman
Berichten: 580
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 22:01

dems75 schreef:
waarschijnlijk zijn het stickerresten...daar heb je speciale stickerverwijderaar voor. Dat zou ik eerst proberen....

Dit zijn absoluut geen stickerresten! Het hout is verweert door weersinvloeden maar onder de stickers niet, en daardoor blijf je ze gewoon zien na het verwijderen Poetsen is zinloos alleen schilderen/ spuiten zou een optie zijn.