Regels inentingen paspoort vol

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rocky_1995

Berichten: 654
Geregistreerd: 22-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 17:34

Anderhalf jaar terug had ik hetzelfde probleem met het paspoort van onze new forest. Ik moest toen het paspoort opsturen naar het New forest pony stamboek en daar hebben ze extra vellen in het paspoort bijgemaakt.

Misschien handig om even contact met de KNHS hierover op te nemen maandag.
Laatst bijgewerkt door rocky_1995 op 01-04-17 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

[o]


rocky_1995

Berichten: 654
Geregistreerd: 22-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 17:38

MonteKarlo schreef:
Hier hetzelfde, paard is 23 en paspoort is vol.
als het inderdaad zoveel geld kost zou ik haast overwegen hem niet meer te laten enten :=
ik dacht inderdaad ook dat ze er een vel bij zouden stoppen..


Hier was het nog erger... de pony was toen 15. := tja.. volgens mij is de gemiddelde levensduur toch iets langer en vooral bij de sterke New forest pony's...

[o]


rocky_1995

Berichten: 654
Geregistreerd: 22-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 20:09

MonteKarlo schreef:
Misschien kun je dat met je dierenarts overleggen? Het zou opzich handig zijn als dat kon.

@rocky1995 naja t punt is dat ik geen wedstrijden meer met hem rijd en je weet ook niet wanneer hij komt te overlijden, hoewel ik natuurlijk hoop dat hij nog jaren mee gaat, hij is ook een taaie. Als hij een keer een wond oploopt kan ik hem dan altijd tegen tetanus laten enten opzich.
Ik ga van de week even bellen om informatie te vragen in ieder geval!


Idd hier lopen ze ook geen wedstrijden meer, maar hier worden ze nog wel geënt puur, omdat een wondje zo opgelopen is. Ze staan 24/7 buiten met een zeecontainer als inloopstal en tja af en toe hebben ze wel een keer een wondje door het spelen of onhandig zijn.
Volgens mij viel een extra katern in het paspoort bij het New forest pony stamboek toen nog wel mee qua prijs.

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, OmgiliBot en 43 bezoekers