Trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kellyenluna
Berichten: 12
Geregistreerd: 20-09-14

Trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-15 20:32

Hallo,
Ik rijd wedstrijden ga vaak met me paard op vakantie naar de Veluwe en dan moeten we 1,5 tot 2 uur rijden.. Mijn paard wordt vaak erg onrustig en gaat stampen/schrapen enzo en dan gaat de hele trailer heen en weer dus of iemand tips heeft?
Zelf hebben we al een rubberen mat voor de benen gehangen, een ochtend geen eten en in de trailer dan een hooinet gehangen, muesli in de bak met tennisballen. En dit al werkt best slecht.... _/-\o_
Alvast bedankt



kellyenluna
Berichten: 12
Geregistreerd: 20-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-15 11:06

Vaak binnen een uur met hooi en zonder hooi meteen. En met hooi ook in bochten :\


kellyenluna
Berichten: 12
Geregistreerd: 20-09-14

Re: Trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-15 11:30

Kalmeringspasta zou wel kunnen. Maar wij hebben alleen een anderhalf paard trailer met een rubber mat i.v.m met schrapen en mesten. Het is een fries, alleen stond er een half jaar geleden een pony bij maar die is verkocht.. sinds toen gebeurt t steeds..... We krijgen wel in de winter een geit we weten alleen nog niet of dat gaat werken omdat ze alleen staat.



kellyenluna
Berichten: 12
Geregistreerd: 20-09-14

Re: Trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-15 11:50

Het hooinet zit al erg vol en ze begint soms als t nog niet op is, en ik rijd daarom al heel rustig door de bochten.. Op de snelweg rijd ik nooit harder dan 90 vaak 80.....


kellyenluna
Berichten: 12
Geregistreerd: 20-09-14

Re: Trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-15 13:03

FF zachtjes op de rem trappen heb ik geprobeerd maar ze ging gwn door met stampen



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 bezoekers