Dat waardering pas achteraf komt is ook iets wat je als pensionstalhouder herkent. Wij zeggen zelf altijd dat we liever niet de 'eerste' pensionstal zijn, pas als iemand op meerdere plekken heeft gestaan weten ze dat er geen enkele stal is waar alles precies gaat zoals de klant wil en waarderen ze de moeite die wij wel doen
Dat heeft overigens niks met de TS te maken, wij proberen iedereen gelijk te behandelen. Dat lukt natuurlijk ook niet altijd, je bent net een mens .
Overigens heeft lege boxen niks te maken met je dienstverlening, wij hebben wachtlijsten gehad en 10 lege boxen gehad. Je moet gewoon geloven in je product en in je manier van met klanten omgaan.
Dat betekend dat we voller zouden kunnen staan als we iedereen alles zouden beloven maar dat zelf niet zouden volhouden, en leger als je niet probeert je klanten toch te waarderen. En daar moet je tussen gaan zitten denk ik .
Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat de stalhouder van de TS hier geen naar gevoel bij heeft.