Mijn ervaring met SF Stables

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:48

Ik heb ook contact gehad met frank van sf stables toen mijn pre hengst te koop stond, hij belde mij op en vertelde de prachtigste dingen van dat hij er dan mee zou gaan fokken en keuringen mee zou gaan doen, ik ben toen ook wezen kijken toen probeerde ze me onder druk te zetten om te ruilen tegen een merrie, dit heb ik niet gedaan, vervolgens begon hij mijn paard af te kraken dat hij niet voor niets zo lang al te koop stond en dat mijn paard slechte bewegingen had en dat hun er goed voor zouden zijn want doordat het zon mooi paard was zou hij zijn kost makkelijk verdienen met dekken en zou hij bij hun een mooi leven krijgen, hij heeft me een keer of vier gebeld en me onder druk proberen te zetten door me paard af te kraken en door mooie beloftes, maar ik ben blij dat ik er niet ingetrapt ben. Laatste keer dat ik hem gesproken had was hij ronduit onbeschoft en agressief aan de telefoon

kerstmuts

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 07:14

Tivoli schreef:
Dan nog... Het is nou eenmaal gebeurd, en ze heeft niet zoveel aan :
'ik was er niet ingetrapt... ' :=

Als je je paard goed denkt weg te kunnen zetten, hoop je gewoon dat het goed gaat.

Dat misschien niet maar dan weten meer mensen over hun werkwijze, dat kan andere mensen wel weer helpen vooral omdat nu ook blijkt dat haar ook een ander paard aangeboden is ervoor.

kerstmuts

SandravdB

Re: Mijn ervaring met SF Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:40

Je kunt oplichters aan proberen te pakken maar mijn ervaring is dat ze uiteindelijk toch weer door gaan helaas. Waarschuwen helpt iets maar door gaan zullen ze toch.

kerstmuts

SandravdB

Re: Mijn ervaring met SF Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:16

Ik koop ook liever voortaan bij een goede fokker, liever meer betalen voor een paard dat uit liefhebberij gefokt is en met verstand dan weer iets hebben waar je niets aan hebt. En de fokkers moeten er vaak ook van leven of op zijn minst de paarden goed kunnen onderhouden, dan geef ik daar liever wat meer aan uit dan aan iemand die er een dure auto van rijd.

kerstmuts

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten