Wat hebben jullie over voor training?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

troi
Berichten: 17000
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 21:56

Het ligt volledig aan je opleiding en bewezen resultaten.

Ik betaal meer voor een trainer met de juiste papieren, denk bij revalidatie aan een opleiding op dat vlak, en bij een dressuur trainer wil ik graag dat er goede wedstrijd resultaten zijn. Dus geen M niveau bij wijze van spreken voor een trainer die aangeeft op hoog niveau te rijden.


troi
Berichten: 17000
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 22:58

Nottinghill schreef:
@troi, ik heb 5 jaar geleerd bij een bewezen revalidatietrainer. Hier geen opleidingspapiertje vandaan gehaald, want het was geen opleidingscentrum. Wel ontzettend veel ervaring, wat ik persoonlijk meer waard vindt dan iemand die net van z'n 1-2 jarige opleiding af komt. Wedstrijden heb ik niet gereden, wil ik uiteindelijk wel, maar daar kan ik niets mee 'bewijzen'. Daarnaast is voor mij de klassieke dressuur en de moderne dressuur ook wel een wereld van verschil, dus ik vind het lastig om daar waarde uit te halen. Maar ik denk wel dat er heel veel mensen naar kijken zoals jij.


Het punt is dat mensen die je niet kennen op zoek gaan naar referenties, wat maakt jou de moeite waard om mijn geld en dierbaarste bezit in handen te geven?

Zonder papieren, wedstrijd resultaten of aanbevelingen van mensen die ik vertrouw heb ik niks om die gok op te baseren en zou ik je dus overslaan.

Straks je da diploma zal wel wat bijdragen verwacht ik. Verder zou ik aanraden om toch je rehab ervaring om te zetten in een papiertje. Dat zou met die ervaring rap moeten kunnen. Hetzelfde met de wedstrijdresultaten, een goede ruiter icm goed paard klimt snel genoeg op in de wedstrijden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: StonedRomy, winnetou4502 en 86 bezoekers