Ervaringen gezocht met trailerboer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Deemiii

Berichten: 266
Geregistreerd: 03-12-19

Ervaringen gezocht met trailerboer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-20 23:33

Hoi!

Als alles meezit ga ik volgende week bij een trailer kijken. Nu was ik benieuwd of mensen ervaringen hebben met dit bedrijf, het is voor mij 2,5 uur heen en 2,5 uur terug, dus ik probeer het zo goed mogelijk uit te zoeken. :D Ik ga bij Hakotrailer.s langs.

Zijn er nog handige dingen waar ik op moet letten? Mijn vriend gaat mee en die heeft wel redelijk wat verstand van alles op wielen, maar wellicht zijn er toch nog handige tips die we kunnen gebruiken. :)

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Ervaringen gezocht met trailerboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 00:30

Ja ik. Ben toevallig een week of 2 geleden nog bij hem geweest. Hij is eerlijk. De trailer waarvoor ik ging kijken, Bockmann met alu bodem zag er echt nog netjes uit, maar hij vertelde eerlijk dat het in het hout wat plekken aan het ontstaan waren. Hoefde niet direct wat aan gedaan worden, maar wel in de toekomst. Je kan dat soort dingen ook gelijk door hem laten doen. Hij kan bodems en wanden vervangen. Nou was dat niet wat ik wilde en ik heb hem dus laten staan. Mocht hij wat binnenkrijgen wat voor mij interessant is zou hij me bericht geven. Maar hij is dus aardig, netjes en eerlijk.

Grinnik denk er wel om hij zit echt midden in the middle of nowwhere :')

Tips voor het kopen en bekijken van, als hout klop het met de knokkels af. Een slechte plek kan je horen (klinkt dof). Houten bodem altijd controleren. Kitnaden nakijken of ze niet losgaan. check op vocht in de trailer, als in natte plekken die niet van het schoonmaken zijn. Ik heb net vanavond nog foto's doorgekregen, trailer stond in Rotterdam wat dan weer voor mij een eind rijden is (Hako is in de buurt) :D Schoonzus woont daar en is voor mij gaan kijken. Vol poly trailer, en voorin was het nat, en op de balk aan de onderkant ook. Lek dus. Valt voor mij ook af. En ik let altijd extra op de randen onderlangs van de wanden. Daar zie je toch het meest de eerste schade in hout. Oja en bij trapbescherming navragen of die vanaf het begin erin gezeten heeft. En als zonder check op schade wanden binnenkant. Elke schade daar is gelegenheid voor vocht om in de wanden te dringen.

Lindor92
Berichten: 7000
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: Ervaringen gezocht met trailerboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 01:34

Hij heeft een aantal jaar geleden onze trailer gerenoveerd. Was prima :)
As je toch die kant op gaat zou je ook nog bij de Boer Pesse of bij Vema in Ommen kunnen kijken.

Deemiii

Berichten: 266
Geregistreerd: 03-12-19

Re: Ervaringen gezocht met trailerboer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-20 09:35

Bedankt voor jullie ervaringen! Dat klinkt in ieder geval al positief.

Bedoeling is wel om hem deze winter op te knappen, in ieder geval de bodem en klep. Mochten de wanden ook aan vervanging toe zijn dan gebeurd dat ook. Dus als iemand daar nog specifieke tips over heeft, of een kostenplaatje hoor ik dat ook graag! :D

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Ervaringen gezocht met trailerboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 19:47

Misschien ben je al geweest, maar ik heb hier ooit een trailer laten opknappen, maar ik was daar niet zo tevreden over. Matige afwerking, matig materiaal en rubber mat die erin lag, was al verkocht toen ik de trailer weer ging halen.

jill

Berichten: 226
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Noordoostpolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 16:17

Vorig jaar daar een nieuwe bodem in onze trailer laten plaatsen.
Heel netjes gedaan en ook de prijs was prima !