vanavond met trailer weg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

vanavond met trailer weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-20 13:35

voordat je verder lees als de wind niet afneemt ga ik niet met de trailer op pad!!

Ik woon in midden van het land en ik wil met mijn paard vanavond zo rond 19.00-20.00 naar kootwijkerbroek. (dus niet richting de kust) voor mijn opleidingsdagen.

Nu zou het vanavond als ik buienrader mag geloven ongv windkracht 4 zijn. Kan ik dan alsnog met de trailer op pad?

Ik heb een grote auto en een ifor williams trailer.

Mijn vriend heeft E rijbewijs en rijdt altijd de trailer en is dus ervaren.
Laatst bijgewerkt door plutolover op 26-08-20 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt


plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-20 13:38

Gypsy schreef:
Hangt denk ik ook af hoe lang je moet rijden, en of je bv over bruggen waar veel wind staat moet.


sorry ik hoef niet over bruggen en is ongeveer 45minuten rijden. voornamelijk snelweg.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-20 15:06

Chibi2 schreef:
Op veel plekken waait het vanavond wel harder dan windkracht 4. Ik kitesurf en houd de wind altijd goed in de gaten. Op windfinder kan je aardig goede voorspellingen vinden. Ik weet niet waar je woont, dus je kunt het beste zelf even op de windkaart kijken. Als je in een blauw (tot windkracht 4) gebied zit, kun je wel gewoon gaan rijden, als het groen (windkracht 5/6) is zou ik al even een extra nadenken. Bij geel, oranje of rood, moet je echt niet met een trailer gaan rijden. Hieronder een linkje naar winfinder:
https://www.windfinder.com/#7/52.0288/5 ... -26T15:00Z


Wat een fijne link! Hij zegt nu blauw/groen ik hou de link in gaten. Zit in regio Utrecht

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-20 18:20

Ibbel schreef:
Hmmm, Windfinder zegt nog steeds 5 Bft, maar de wind is hier momenteel echt een stuk afgenomen en ik zit hemelsbreed 2 km van Aeres Kootwijkerbroek (neem aan dat je daar heen wilt) af.


Ik moet naar Human&horse

Ik ben nu onderweg naar stal mee legen trailer en is prima te doen..

We zijn nu nog niet weg met paardlief


plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: vanavond met trailer weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-20 19:23

We zijn nu onderweg en wind is rustig ook geen windstoten.

Paard staat ook rustig op de trailer (camera in de trailer)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: pluisje88 en 56 bezoekers