Opzegtermijn na eenzijdig aanpassen van de overeenkomst?

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 10:27

Heb je ook een reden gehoord waarom ze het zo aan wil passen?
Ik ben van mening dat als je een pensionklant aanhaalt (vrienden of geen vrienden) dat je dan ook weet dat die mensen dagelijks naar hun paard(en) willen komen, dat je tijden er aan stelt van bijvoorbeeld van 07.00 tot 23.00 uur kan ik me nog voorstellen maar hele dagen overdag niet en dan de andere dagen de avonden niet maakt het er niet makkelijker op.
Als je weet dat er op bepaalde avonden lessen zijn en het is mooi weer zou ik niet weten waarom je niet naar je eigen paard mag komen en bijvoorbeeld een buitenrit gaat maken, dan ben je er alleen om je paard te poetsen te zadelen en weg. Wat voor last kan je dan veroorzaken voor de lesklanten...

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

meggiemeg

Re: Opzegtermijn na eenzijdig aanpassen van de overeenkomst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 11:03

Zolang je voor jezelf wel alles weet dan maakt dat het een stuk makkelijker. Ik zou me bij dit soort beperkingen om wat voor reden dan ook (tenzij er bijvoorbeeld een begrafenis is of iets in die trant) ook slecht bij neer kunnen leggen.
Ik hoop dat je een leuke en fijne plek gaat vinden voor zowel je paarden als voor jouzelf.

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 22:06

Denk je niet dat als je er zo in blijft staan dat je eigenlijk nergens een plekje gaat vinden omdat je op zoek bent naar de klik?
Mijn laatste plek waar de paarden in pension stonden was eigenlijk heel prima, 1 groot nadeel, te weinig ruwvoer naar mijn zin, dit heb ik opgelost door mijn eigen hooi te voeren. Ik had de stal kunnen laten schieten als ik me daar op had gefocussed maar op deze manier was het voor mij prima.
Een plek waar het voor de paarden prima is is heel belangrijk, zij zijn er tenslotte 7 dagen in de week 24 uur per dag, jij bent er veel korter en wellicht is het gewoon een kwestie van wennen.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 11:11

Zo bedoel ik mijn opmerking ook helemaal niet, soms ben je op zoek naar iets maar omdat je zelf in een bepaalde denkwijze zit zie je dat dan soms niet.
TS is heel eerlijk, dat is heel duidelijk. Ik zou het ook zeker jammer vinden als op deze manier de plek waar je je paarden hebt staan stopt. Dat heeft even tijd nodig om te landen, zeker.
Paarden verhuizen is niet leuk en je hoopt het in 1x goed te doen voor allemaal.
De laatste stal waar ik heb gestaan voldeed aan alles, zowel voor mijn paarden als voor mij, alleen inderdaad het ruwvoer. Om dan die plek te laten schieten daarvoor vond ik zonde dus heb dat zo opgelost.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie