Opzegtermijn na eenzijdig aanpassen van de overeenkomst?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pmarena

Berichten: 48040
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Opzegtermijn na eenzijdig aanpassen van de overeenkomst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 13:25

Zonder de redenen te weten waarom ze precies hiermee komt, vind ik het lastig om er iets van te zeggen.

Sta je daar verder prima, zou je graag willen blijven? Gezien ze je graag als klant wil houden en het een (soort van?) vriendin is, zou ik toch eerst even in overleg willen om te kijken of je toch voldoende vrijheid kan krijgen om de dingen te doen die je wilt doen. Maar nogmaals, het is lastig meedenken wat dat betreft, als we de reden niet weten :) Wil ze je helemaal niet op het terrein hebben? Zou je een eigen hoekje kunnen krijgen? Dat soort dingen.

Is er niet echt iets mogelijk en is het heel simpel zoals je stelt in de openingspost, dat je per direct nauwelijks nog naar je paarden kan...dan zou ik zeggen dat je ook per direct op mag stappen. Doe het dan om enigszins netjes te blijven ná nog even overleg (eerst even voor jezelf op een rijtje zetten wat voor jou nodig zou zijn om te blijven) en doe het dan voor het mooie nog tot 1 juni ofzo doorbetalen, dat je deze maand gewoon betaald.

Als je zelf weg zou willen zou ik zeggen je moet juli ook nog betalen (1 volle maand opzegtermijn aanhouden is wel zo netjes) maar als je per direct nauwelijks nog naar je paard kan dan wordt je ook per direct "gedwongen" om een andere plek te zoeken en is het haar eigen schuld dat je niet nog een maand doorbetaalt.

Ze had jou ook wel wat ruimer op tijd mogen laten weten dat er dingen gingen veranderen.
Maar wellicht dat dit toch wat buiten haar macht lag / Corona-gerelateerd is en dat ze snel moest schakelen?



pmarena

Berichten: 48040
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Opzegtermijn na eenzijdig aanpassen van de overeenkomst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 10:09

Nou zaken als geen weidegang of fijne buitenrij-mogelijkheden die los je natuurlijk niet zo simpel op als met zelf wat hooi bij kopen :)

Dan is van de 3 voorbeelden die rommelige al maar de enige optie, mits die rommel niet voor gevaar zorgt :)

pmarena

Berichten: 48040
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Opzegtermijn na eenzijdig aanpassen van de overeenkomst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:32

Ja maar ja, als je andere potentiële onoplosbare problemen hebben, zoals een slechte locatie....dan kan je weer beter zelf voor dat hooi zorgen :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers