Opzegtermijn na eenzijdig aanpassen van de overeenkomst?

Moderators: Apple, Coby, C_arola, Pistasche, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Joman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 14:15

Maartje1990 schreef:
Jeetje erg vriendelijk ben je niet of wel? :+

Jij ook niet. Jezus wat ben je aan het drammen.

Ts, super vervelende situatie. Ik zou er ook van balen! Als er niets te bespreken valt en je blijft zo beperkt, zou ik verhuizen. Hoe het zit met je opzegtermijn is volgens mij al duidelijk geworden in dit topic.

Overigens zou ik ook onbeperkt toegang willen tot mijn paarden. Ik betaal ervoor. Dat wil niet zeggen dat ik er iedere dag midden in de nacht naartoe wil/ga, maar als nodig is, wil ik te allen tijde bij m’n paarden kunnen. Kan dat niet, dan zwaai ik af.

Joman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 15:22

Ineke2 schreef:
Onbeperkt is haast nergens ( standaard) maar in overleg als je een wedstrijd hebt of je paard is ziek dan is er in overleg gewoon mogelijk om bij je paard te kunnen en zo hoort het ook.

Doordeweeks is standaard van 8 tot 22 uur
Zaterdag van 8 tot 18
Zondag van 9 tot 18

Prima normale tijden. Soms zou ik in het weekend tot 20 uur wel fijner vinden, maar snap ook dat de staleigenaar gewoon rust wil s’avonds in het weekend.

Huh, hoe weet jij welke tijden standaard zijn? Wat een onzin.
Ik heb nog nooit een stal gezien waar je in het weekend maar tot 18u terecht kan. Ik zou daar overigens ook nooit naartoe gaan. Als ik toevallig in de avonden wil gaan, kan dat dus niet?

Joman

Re: Opzegtermijn na eenzijdig aanpassen van de overeenkomst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 23:39

Gewoon de tijd nemen. Ik zou zeker kiezen voor een stal waar je een klik mee hebt. Je laat er wel je waardevolle dier achter. Toen ik van stal ging veranderen heb ik denk ik wel 20 stallen bekeken. Je wil het toch graag in een keer goed doen? Nee hoor, helemaal niet raar. Lekker je eigen plan trekken en je onderzoek doen :)

Joman

Re: Opzegtermijn na eenzijdig aanpassen van de overeenkomst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 08:52

Dat lijkt me een slimme aanpak, even alles rustig bekijken.
Toen ik een nieuw stal zocht, heb ik een lijstje bijgehouden per stal van de voor mij belangrijkste kenmerken. Je kunt dan denken aan weidegang, ruwvoer, de kwaliteit van de bakken, het gevoel etc. Voor iedere stal die ik bezocht, schreef ik die kenmerken op papier. Later kon ik goed vergelijken met elkaar. Daar heb ik echt veel aan gehad!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie