Opzegtermijn na eenzijdig aanpassen van de overeenkomst?

Moderators: Apple, Coby, C_arola, Pistasche, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

imaudy

Re: Opzegtermijn na eenzijdig aanpassen van de overeenkomst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 23:42

ik vind sterk veranderde openingstijden wel duidelijk wijzigen van de overeenkomst. Je kunt niet meer goed voor je paarden zorgen dus moet je wel weg. Maar wil je vriendin je dan niet zonder opzegtermijn laten vertrekken of vraag je het om zeker te zijn dat je in je recht staat? Mocht het je alle ellende niet waard zijn dan is het vaak mogelijk om halverwege de maand bij een andere stal te komen (en halve kosten, moet je wel vragen) en dan heb je maar een halve maand dubbele kosten.

[o]

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 14:10

tiwi1969 schreef:
Als je nog geen nieuwe stal hebt zou ik aangeven dat je zo snel mogelijk vertrekt en dat je betaalt tot de laatste dag dat je paarden daar staan. En dat het afhangt van het vinden van de nieuwe plek, zodra je weet wanneer je kunt gaan dan ook die datum meteen doorgeven.

Nu per 1 juni opzeggen zonder dat je een nieuwe plek hebt lijkt mij niet slim, zeker ook door het formaat van jouw paarden. Die zet je niet zomaar in elke willekeurige box.

Ben het hiermee eens. Lijkt mij nog niet zo makkelijk om voor dat formaat paarden iets te vinden.

[o]

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 12:18

Ik vraag mij dan af. Als je veel buitenrijdt waarom kun je er dan op die uren niet zijn?

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie