Opzegtermijn na eenzijdig aanpassen van de overeenkomst?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anjali
Berichten: 14939
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 10:45

Ts vertelde wel dat ze sinds kort een bijrijder heeft. Zou het daarmee te maken hebben,dat de stalhoudster last van die persoon ervaart?



anjali
Berichten: 14939
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 10:57

Verstandig ts. Ik heb ook wel eens op een stalling gestaan waar je haast nooit mocht komen.Alleen wel om te betalen....Heel veel klanten vertrokken ook om die reden.Maar de paarden werden wel goed verzorgd en ik had het in die tijd ook erg druk met andere dingen,vandaar dat ik nog lang gebleven ben daar. Nu sta ik ergens waar je wel steeds mag komen en dat is veel fijner.

anjali
Berichten: 14939
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 11:47

rina schreef:
anjali schreef:
Ts vertelde wel dat ze sinds kort een bijrijder heeft. Zou het daarmee te maken hebben,dat de stalhoudster last van die persoon ervaart?


Nope. TS heeft mij de reden verteld. En nee die ga ik niet doorvertellen, maar dat is een reden die en los staat van de Corona en ook niets met de bijrijder te maken heeft.

Maar goed los van dat alles, zouden jullie blij worden als je stalhouder ineens zegt je mag die en die dagen gewoon niet bij je paard komen??? Nee toch. Wat de reden ook is doet er niet toe. Als jou ineens op verschillende dagen de toegang tot je paard ontzegd wordt ga je zelf ook naar een andere stal zoeken. Ik snap dus niet helemaal waarom de TS openheid zou moeten geven over het waarom.

Wat ik al in mijn post geschreven heb, en dat geldt imo nog steeds, de stalhouder wijzigt de overeenkomst (los van mondeling of schriftelijk) eenzijdig, en jij bent daarmee niet akkoord, dan is het einde contract en heb je geen opzegtermijn. Alleen wat ik erbij schreef je zult dan wel direct ook moeten vertrekken en niet eerst weken later. Dan ga je weer akkoord met die wijziging.

Maar als men informatie die licht zou kunnen laten schijnen op het probleem niet wil delen,dan wordt het geven van goede raad bemoeilijkt.

anjali
Berichten: 14939
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Opzegtermijn na eenzijdig aanpassen van de overeenkomst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 17:34

Er zijn zelfs stallen die de hele zondag gesloten zijn.En niet omdat ze dan naar de kerk gaan maar omdat ze een vrije dag willen.Ik vind dat niet zo erg maar wel moeten ze de paarden dan toch buiten zetten en dat werd dan ook niet gedaan.

anjali
Berichten: 14939
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Opzegtermijn na eenzijdig aanpassen van de overeenkomst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:34

1oo% volmaakte stallen bestaan niet. Je moet altijd wel iets slikken wat je eigenlijk niet wilt.Kijk gewoon wat het belangrijkste voor jou en je paard is. Maar als je er haast nooit meer naartoe mag dan vind ik dat wel raar. Toch net alsof ze je kwijt willen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexios, DexterM, Googlebot, Jintexx, jitskenienke, littleroosie, Sylke104 en 13 bezoekers