[INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 10:41

Haha oeps! Examinator omgereden, wel geslaagd toen?

Volvo is geflushed, kost wat, maar echt een wereld van verschil!
Daan en ik zeiden gelijk tegen elkaar dat de Peugeot ook geflushed wordt als het weer nodig is.
(Die is vorige jaar gewoon afgetapt en opnieuw gevuld).
Maar het flushen is veel effectiever.
Monteur moest lachen toen ik vroeg wat eruit kwam. “Och joh! Het leek wel een moeras, wat een zwarte, vieze bende!”
Ook hij zei dat het onzin was dat de olie voor het leven er in zit.
Dat bestaad niet. Ja dan zit het erin tot je bak kapot loopt ;)


Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 14:31

Ah ja, daar raak je helemaal door van slag.
Dat je eerst bijzondere verrichtingen moest doen, lijkt een beetje op mijn motorrijexamen van toen. Ook eerst slagen voor de bijzondere verrichtingen en daarna de openbare weg op.
En met de auto was het gewoon de bijzondere verrichtingen tijdens het rijden. Kan me vaag nog iets herinneren dat ik vlak voor het examen een toets mocht doen voor bijzondere verrichtingen. En als dat goed was, dan had ik vrijstelling tijdens het echte examen voor dat onderdeel. Dat was toen gelukt, dus het echte examen was alleen de openbare weg op. Auto eind 2004 gehaald, motor begin in 2005. Beide in 1 keer. Gelukkig ook nog nooit schade gereden.
Eigenlijk wil ik wel graag BE erbij, maar het idee dat ik dan weer examen moet doen. Dat houd me tegen. -O-
Als iemand me op de vingers kijkt, dan komt mijn faalangst enorm opspelen. Dan lukt het niet.

Bij ons staat de trailer onder een overkapping in de weide. Daarvoor moet je achterwaarts een helling af, door een smalle poort en dan gelijk die overkapping in draaien. Dat lukt me wel als ik alleen ben. Maar staat iemand mee te kijken hoe ik het doe, dan lukt het niet!
Zó stom... en dat houdt me tegen om examen te doen. Terwijl ik het wel kan. Maar het feit dat iemand naar me kijkt, dat vind ik vreselijk. Dan spring ik op slot.

We zijn net nog even met de Volvo op pad gegaan en zijn echt heel tevreden en enthousiast over het flushen! Zou het nu net als Ikke en Rex, iedereen aanraden. :j Gewoon doen!

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 13:08

Leuk! Waar ga je naar kijken?

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 13:13

Dat is wel een dikke bak, moet ook wel met Dexter en Duke :')

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 21:08

Wij hebben 3 auto’s. Een diesel (Volvo v70), bezine (406 coupé) en een BX op gas. Rijdt prima! Merkt je niks van dat ie op gas loopt. En dat ding is al 35 jaar oud :’)
Ja als je er achter rijdt ruik je het, maar verder niet. (Oale bak)
Houdt niet in, bokt of stoot niet. Heeft de caravan wel eens getrokken wat prima ging. Niks mis met een auto op gas als ie goed afgesteld is. (Rijdt niet meer op bezine! Is afgesteld op gas).
Nadeel is de tank. Tank zit in de kofferbak, maar je hebt ook wel onderbouw op de plek van het reservewiel.
En je kan niet overal tanken. De gastank heeft een kleine inhoud. 40 liter.
We trekken er geen paardentrailer mee, want daar gebruiken we de andere auto’s voor.
Schrijf dit alleen om even aan te geven dat op gas rijden prima kan! Niks mis mee.

Wij hebben onlangs een Volvo v70 Diesel gekocht. De 5 pitter. Op aanraden van rex en ikke uit dit topic de automaat laten flushen. Wereld van verschil! Schakeld weer als nieuw. Raad het nu ook iedereen met een automaat aan. Wat kwam er een drap uit!
Heeft daarnaast nog een grote beurt gehad. Olie, airco, filters weet ik veel wat nog meer. Dus na aankoop nog ongeveer 1000 euro extra uitgegeven om hem helemaal in orde te krijgen. Zit dan nog steeds binnen jouw budget. Zee van ruimte in die auto. Mag 1800 kilo trekken.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 09:08

Ik zou naar het totaal plaatje kijken.
Neem bijvoorbeeld onze BX. Wel een extreem voorbeeld, maar dat ding heeft een trekhaak en daar mag volgens de gegeven een paardentrailer achter met onze Haflinger erin.
Ik doe het niet, want het gewicht van de auto zelf zit tussen de 1000/1100 kilo. Heeft fietsbandjes en geen ABS. En hele schattige remschijfjes. En als ik me niet vergis trommels achter.

Ja natuurlijk trekt ie het spul wel, maar wat doet ie bij een noodstop? Die raakt in de slip en je blijft nergens.

Vorig jaar hebben wij een noodstop moeten maken met de paardentrailer + paard op de snelweg. Pfff wat was dat schrikken zeg! Ik zat met een samen geknepen kont in de auto.
We moesten van 90 naar 0. Voor ons gebeurde een aanrijding!

Wij hadden op dat moment mijn auto voor de trailer. En wat bleef ie keurig en strak op de weg tijdens de noodstop! Had er niet aan willen denken wat er was gebeurd met die BX ervoor. Nee, dat gaan we echt niet doen, ook al 'mag' ie het.
Noodstop hebben we gemaakt met Peugeot 406 coupé. 3.0 V6. Die is uitgerust met hele dikke remmen (brembo's) en ligt van zichzelf al super strak op de weg. Het is een automaat en die remt ook altijd mee. (Wat niet altijd handig is trouwens). Is ook een stukje zwaarder dan de trailer + paard. En dat heeft ons echt gered!
Ik wil nooit meer een 'schattig' auto'tje voor de trailer die het op papier mag, maar in de praktijk eigenlijk niet goed kan.
Wat ik dus belangrijk vind is een auto met vermogen, zowel als motor en als remmerij. En hij moet gewoon netjes in lijn blijven als er een noodstop gemaakt moet worden.
En vergeet de remmen van de paardentrailer niet.

Het was een heel angstig moment, maar de combi bleef stabiel en we stonden op tijd stil. Paardlief heeft er wel een klein trauma aan overgehouden, want hij moest wel weer vertrouwen krijgen in de trailer. Maar dat is intussen ook al weer goed gekomen.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 14:17

Manlief is wel lid van de ANWB omdat ie veel op de weg is ivm werk.
2 weken terug strandde ikzelf met mijn auto (gescheurde koelslang). Ik werd niet geholpen, omdat ik niet onder hebt lidmaatschap viel. Wisten we niet.

Verder altijd wel goed geholpen als we iets hadden en manlief reed.
Ook met caravan een keer gestrand jaren terug. Kregen een dikke Volvo als leen auto. Die de caravan met 3 vingers in de neus trok.
Dat was echt wel heel fijn! Gewoon geen zorgen.
En onze auto werd naar garage naar keuze gebracht. Die was namelijk niet ter plaatse te repareren.
Wij vinden het dus wel echt heel handig. Zeker omdat we altijd wel in de wat oudere auto’s rijden.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:34

Ja ik was toen ook wel erg kwaad en verbaasd. Sta je met je kindjes aan de kant van de weg. Was net de snelweg af... Als mijn man erin had gereden en de koelslang was geknapt, was de auto naar onze garage gebracht...
Maar ik zat achter het stuur toen die koelslang het begaf... Terwijl dat die auto op mans naam staat.
We hebben zelf maar een autoambulance geregeld... manlief was ook Not amused...
Maar goed.
Ook wel goede ervaring gehad hoor. Zelfs aan huis geholpen. En op de camping.
En die leen auto was echt super netjes. Net nieuw. Pas na de vakantie terug gebracht.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 11:11

Ik denk een aanvullend pakket of zo, wij betalen ook meer dan 100,- per jaar. Wat het precies kost weet ik niet.
Ik weet wel dat we ook pechhulp in het buitenland hebben en in eigen woonplaats. (Ook aan huis).

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 12:31

Ik zit nav dit topic even op de anwb site te kijken. En voor 5,- extra per jaar kan de partner ook in het pakket. Gelijk maar eens doen dan! Dan word ik de volgende keer ook gewoon geholpen. ;)
Kan nog niet iets vinden over hoe je geholpen wordt als je ergens strand met de paardentrailer.

Er zijn inderdaad verschillende pakketten. Zoals ik het vlug zie op de site hebben wij de meest uitgebreide versie. Met hotel service in het buitenland en 5 dagen gratis vervangend vervoer ed. Maar dat hebben we afgesloten omdat we 1 of 2 keer per jaar met de caravan naar het buitenland gaan.
Dan wil je geen kopzorgen als er wat gebeurd met je vervoer. Want als je zelf je caravan + auto terug moet halen uit het buitenland, ben je denk ik wel meer kwijt dan die 130,- per jaar. ;)
Afgelopen zomer in de Franse alpen geweest, daar wil je niet strandden met je combi. :')

Maar over paardentrailers vind ik nog niets, je kan wel chatten met een medewerker op de site, misschien is dat wat?
Maar ik neem aan dat daar ook toch voor gezorgd wordt? Net als de caravan. Heb eigenlijk geen flauw idee, gelukkig nog niet meegemaakt.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 12:37

Ik ben met een medewerker in gesprek (chat). Eerst wordt geprobeerd de auto ter plaatste te repareren. Lukt dat niet, dan worden auto en trailer + paard afgesleept naar dichtbijzijnde garage.

edit. Heb gevraagd hoe dat precies in zijn werk gaat het afslepen en waar het paard dan heen gaat. Maar dat wist hij niet. Daarvoor moest ik de hulpverlenersafdeling bellen.
Dus als iemand dat wil weten, ik heb een telefoonnummer doorgekregen.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 16:51

Wat zouden jullie doen?
Onze volvo V70 automaat is vandaag gestrand! We hebben hem nog niet zo heel lang, de versnellingsbak is kapot! De automaat die we een tijd terug hadden laten flushen. :(
Laten reviseren? De auto is verder nog prima. Auto is opgehaald door de AWBN en naar depot gebracht, maar wat is wijsheid? Maandag wordt ie naar een garage naar keuze gebracht. Daar moeten we dan beslissen wat te doen.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 08:13

Een tijdje terug had ik gepost dat onze Volvo gestrand was.
We hebben hem laten repareren. Maar man, man, man. Er kwam uiteraard nog meer aan het licht! Voel me dan ook best wel genaaid door de verkoper...
Maar het is niet anders. Kosten liepen tijdens de reparatie alleen maar op. Er bleken meerdere onderdelen kapot die de oorzaak waren van het stuk lopen van de automaat. Er kwam koelvloeistof in de bak... dus geen smering meer!
Denk je goed te doen om te laten flushen...
Ja daarna deed ie het ook een tijdje weer prima. Totdat de smering weer langzaam verdween.
Lang verhaal kort, vandaag halen we hem weer op... hopelijk gaat hij nu dan een tijd mee.
Automaat compleet gereviseerd, en nog twee belangrijke onderdelen zijn vervangen. Waarvan ik de naam nu even niet weet.
Woensdag neem ik de Volvo met trailer naar de manege. Ik ben benieuwd hoe die nu schakelt!

Aanhanger rijbewijs moet nu even wachten. Die had ik dit jaar nog willen halen. Maar de Volvo gooide roet in het eten. Ben 3 ribben uit mijn lijf kwijt :’)

Gelukkig konden we ons in de tussentijd redden met mijn auto. Maar daar past het zadel alleen maar in op de bijrijdersstoel!

Dus als tip voor mensen die nog een trekauto zoeken, kijk naast het vermogen/trekkracht etc ook naar de ruimte om je paarden spullen kwijt te kunnen haha. ;)

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 10:12

Hahaha. Als ik met de coupe ga, is de hele auto een bende! Overal ligt wat. 2 kinderen tussen de spullen past nog net.
Met de Volvo past alles wel netjes in de kofferbak en kan iedereen mee :’)

Alleen net te horen gekregen dat de intercooler nog niet binnen is. Dus einde van de week pas klaar... flink balen.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 14:15

Dat ziet er wel uit als een handig ding in de link!

Klopt, soms meurt de auto naar paardenzweet om van over je nek te gaan. :') Maar ik heb helaas maar een simpele trailer, zonder zadelkamer. Dat komt nog... ooit ;)

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 23:45

Zoiets kende ik ook nog niet. Maar dat kan ik niet gebruiken. Krijg het zadel niet op de achterbank. Past niet langs de voorstoelen (3 deurs).

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 20:38

Wie heeft er aan zijn trailer een reserve band?
Onze trailer heeft dit niet. En ik heb ook geen reserve band bij me.
Vandaag hadden we een lekke band. 'Gelukkig' die van de auto en konden we na het wisselen van de band naar huis.
Toen bedacht ik me dat we geen reserveband hebben voor de trailer.
Hebben jullie die altijd mee? Heb je die dan aan de trailer zelf of in de auto?
Er bestaat vast iets om aan de trailer te maken en een reserve band aan vast te maken. Maar kan dat zomaar? En wat is dan handig?

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 00:34

Die van mijn auto zit in de kofferbak. Maar de trailer heeft er dus geen.
Lekke band komt altijd onverwachts... heenweg niets aan de hand. Geparkeerd, in het bos gereden en wilde weg rijden, flop... flop... flop... Zat geen lucht meer in. Is me nog steeds een raadsel. Vast ergens doorheen gereden... Kan niet anders.
Maar toen kwam ik wel aan het denken 'wat als het een band van de trailer was geweest?' Dan hadden we een band moeten regelen. Want die van de auto past er niet onder.

Eens uitvogelen waar ik die band dan het beste aan vast kan maken en op welke kant van de trailer. Een zadelkamer heeft ie niet. Dus de band moet aan de buitenkant bevestigd worden. Ruimte in de auto voor nog een band heb ik ook niet.
Aan welke zijde op de trailer hangt jullie band? En hoe zit dat vast?

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 21:11

Soms moet je ook geluk hebben met een auto.
Onze Volvo hebben we behoorlijk wat tegenslagen mee.
Automaat is vervangen en kwam nog het een en ander aan het licht... reparatie van 3800,- euro, terwijl de indicatie 2500,- was.
Afijn... automaat is weer als nieuw en nu is het stuurhuis naar de kloten... reparatie schatting 1300,-
We lopen compleet leeg op de Volvo, terwijl we dachten een goede auto te hebben. Kan wel janken.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 23:40

Het is onze eerste Volvo ooit, omdat we eens een 'goede degelijke' auto wilden. (Mede doordat manlief vorig jaar een heftig auto ongeluk heeft gehad, waar hij nooit meer 100% van zal herstellen.)
Maar wat een drama. Hebben we gewoon dikke pech of zijn we 'genaaid' door de verkoper? Ik weet het niet meer.
Mijn Peugeot is nu 21 en tot nu toe veel betrouwbaarder.
Ook die heeft in de loop der tijd wel 'dure' reparaties gehad, zoals een nieuwe distributie set, maar dat was nog niks vergeleken het gedoe met die Volvo nu. We vallen van het één in het ander met dat ding. Hoe lang moet je er nog geld in blijven stoppen? Ik weet het echt niet meer...
Ondanks het lekke stuurhuis gebruiken we hem nog wel, maar het wordt er natuurlijk niet beter op.
Motor mankeert tot nu toe nog niks mee... Maar we weten even niet wat te doen. Weg of toch wéér laten repareren?

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 10:38

Dat denk ik ook. De mensen die ik ken met een Volvo zijn heel tevreden. En een daarvan raadde zelfs een Volvo aan na Daan zijn ongeluk.
Wat degelijkheid om je heen tijdens een aanrijding is wel een beter gevoel. Al blijft het altijd bij gevoel, want je weet nooit hoe je uiteindelijk uit een aanrijding komt.
De 35 jarige Citroën waarin Daan zat tijdens de aanrijding zat goed in elkaar, en toch kon Daan het navertellen. Zijn been wordt nooit meer zoals het was, maar hij is er nog!
Mede daarom voor een degelijke Volvo gekozen.
Ik voel me eigenlijk wel in de maling genomen door de verkoper.
We vertelden dat we een degelijke auto zochten, waar je niet gelijk iets aan hoefde te doen.
Verkoop praatjes... was een prima auto! En een proefrit was geen enkel probleem. Ook gedaan en er leek inderdaad niets mis mee. Totdat we hem een week of 2 hadden. Begon de automaat te stotteren. Dat gaven we aan bij de verkoper en die werd enorm kwaad!! Ging op zijn achterpoten staan... en werd ineens vijandig. Toen wisten we eigenlijk al genoeg, maar de auto was intussen al gekocht.
Dat gestotter werd van kwaad tot erger.
Toen hebben we hem maar laten flushen.
En hij was weer even goed!
Probleem opgelost, dachten we.
Begon na een tijd wéér te stotteren. Totdat Daan er mee kwam te staan. Automaat in de soep gelopen.
Wat bleek, er was een onderdeel lek. De intercooler en nog iets was mis.
Daardoor kwam er koelwater in de bak, dus die werd gewoon niet meer gesmeerd. Kapot gelopen.
Bak revisie gedaan, maar tijdens die revisie kwam dus pas aan het light waarom hij stuk was gelopen. Intercooler, een of andere pomp en nog wat onderdelen moesten er nog bij vervangen worden, anders had een revisie ook geen nut.
Daarnaast flikkerden ook ineens de ruiten naar beneden het portier in. Beide voorruiten. Dat was ook al vrij vlot na aankoop... hele zomer kon sowieso één raam aan de bijrijders kant al niet open, want dan viel die naar beneden.
Dat hebben we vorige week pas laten repareren. 250 euro. Ramen kunnen weer open en dicht, maar tijdens diezelfde reparatie ontdekte de monteur dus dat het stuurhuis kapot is.
Want we hadden al een vermoeden dat daar iets mis mee was en daar moest hij ook even naar kijken. We hoopten gewoon op een slechte leiding of iets dergelijks. Maar nee, uiteraard moet het stuurhuis vervangen worden. Geschatte kosten... 1300,-
We hebben nog nooit zo vaak een auto moeten laten repareren dan die Volvo.
Zelfs die Fransozen die we altijd reden hadden minder problemen.
Stuurhuis is dus nog niet gerepareerd, want het potje is intussen wel leeg!!!!
Denk je een goede auto te hebben gekocht...

Gelukkig houdt mijn Peugeot het tot nu toe nog goed vol met zijn 21 jaar.
Vorige week alleen een lekke band gehad.
Na een buitenrit paard in de trailer gezet, wilde weg rijden maar stuur trok als een malle. Wist gelijk hoe laat het was.
Tijd om een band te wisselen. ;)
Afgelopen week dan ook maar gelijk rondom winterbanden er op gezet.

Afbeelding


Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 13:47

Wij hebben een Volvo v70 diesel in de bijtelling op de zaak.
Mag 1800 kilo trekken en gezin past er prima in! En alle zooi die je doorgaans meeneemt als gezin kan ook allemaal makkelijk mee :’) + de hond.

Daarnaast nog een auto privé.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 16:04

Sensibel, Wij hebben in het verleden een BX op gas gehad en daar hingen we de caravan achter. (1100kilo) Dat ging prima.
En wel vaker lpg gereden, maar weet ff niet meer wat voor een auto dat was. Maar dat gaan gewoon prima hoor.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 12:07

Schakel: In de 1 zonder handrem.
Automaat: P, zonder handrem.
Ik gebruik zelden de handrem. Mits ik de motor laat lopen, dan in de vrij (schakel) en handrem. Verder gebruik ik dat ding eigenlijk niet.

De Volvo v70 staat momenteel geschorst. Het stuurhuis is lek. Flink lek.
De garage waar hij gekocht is had nog wel een C5 diesel staan. We konden de Volvo bij hem laten en de C5 meenemen. (Volvo is nog steeds van ons).
Die C5 bevalt eigenlijk we prima! Ja, hij heeft niet zo veel pit als die Volvo, maar trekt de trailer keurig. Is zelfs stabieler voor de trailer dan de Volvo. De Volvo is een beetje een dweil, beter kan ik het niet omschrijven. De C5 staat er strak voor.
edit. En net dat ik dat schrijf bedenkt ik me, dat zou wel eens aan het lekke stuurhuis kunnen liggen. :o

Heb afgelopen zondag 220km gereden met C5 + trailer, was echt een fijne combinatie!
En alles past ook ruim in de kofferbak, alles verdwijnt er in. Het is een station. Maar qua uiterlijk wel gewoon heel saai. := Maar dat zie je toch niet als je er in zit :Y)

Moest wel weer wennen aan het schakelen, want heb de laatste 2 jaar alleen maar automaat gereden. Dat schakelen gaat prima hoor, maar in een automaat word ik gewoon wel lui... en dan heb je gewoon geen zin meer om te schakelen. _O- Gewoon verwend dus.
Laatst bijgewerkt door Chasey op 31-12-19 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 13:50

Nu je het zegt, hij klappert op een klinkerweg wel rechts voor!
Maar we hebben er nog geen afstand van gedaan, eerst ff potje aanvullen en daarna laten repareren. Nieuwe automaat zit er al in ;)
Tot die tijd lekker met de C5 rond tuffen, prima auto! Wel oersaai natuurlijk, maar super praktisch. En ik kan er goed in zitten!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers