Door de trailers de trailers niet meer zien.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
butengeweun

Berichten: 3650
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Door de trailers de trailers niet meer zien.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-19 09:20

Ik heb wat hulp nodig. Mijn huidige trailer is aan het eind van zijn levensduur gekomen en nu ben ik aan het kijken voor een andere.

Maar pff wat en verschil in prijzen, materialen, vormen. Ik wordt er niet meer echt uit wijs,

Eisenlijstje;
1,5 paard trailer
Eigen gewicht tot ca 700 kilo
Max laad maakt niet. (Heb mijn BE)
Geen houten bodem.
Budget max ca 6000 euro
Oude trailer graag kunnen inruilen

Maar welke voldoen aan mijn eisen en is 2e hands handiger of nieuw.


Alvast bedankt

"Letting go doesn't have to mean giving up, it means accepting that some things weren't meant to be.."
"Cowboys are just like weather, nothing can be done to change either one of them..."


butengeweun

Berichten: 3650
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-19 10:24

Mijn eigen auto mag maar 1300 trekken en wil wat speling houden (lees gewoon 600 mogen laden) De ritjes met mijn auto is op het eiland korte stukjes. Wil ik verder het land is pak ik mijn ouders auto die is een stuk sterker. Maar wel handig als ik niet steeds auto’s hoef te wisselen.

Trailer dealers zitten nogal ver weg die meerdere merken hebben staan. En met 5 dagen werken en vaak op zaterdag ook is het even puzzelen wanneer we ergens heen kunnen om te kijken. Dus dit is oriëntatie wat bevalt en wat niet bij andere.

Mocht leeggewicht geen probleem zijn had ik een ifor willen nemen maar doe zijn gewoon te zwaar.

Weijco zie ik eigenlijk niet als ik op hun site kijk heet hij nu Sirius? Zou dat kunnen

"Letting go doesn't have to mean giving up, it means accepting that some things weren't meant to be.."
"Cowboys are just like weather, nothing can be done to change either one of them..."


butengeweun

Berichten: 3650
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Re: Door de trailers de trailers niet meer zien.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-19 18:12

Hier rondje gedaan langs de dealers, even een middag vrij opofferen en heel veel rijden.

De opties nu zijn

PROLINE CHAMONIX
Humbauer
Atec ( is die even in twijfel betreft de overname door assem)

Nu heel hard denken wat te doen. En online overal prijzen opvragen.

Cheval liberte viel bij ons af door de afwerking en degelijkheid. Iets met liever wat duurder maar goede kwaliteit hang en sluitwerk.

"Letting go doesn't have to mean giving up, it means accepting that some things weren't meant to be.."
"Cowboys are just like weather, nothing can be done to change either one of them..."

butengeweun

Berichten: 3650
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Re: Door de trailers de trailers niet meer zien.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-19 22:19

Trapbescherming op aluminium zou ik wel doen ivm de deuken die ze in je aluminium kunnen trappen. Dan is een versteviging van trespa/hout wel zo fijn

"Letting go doesn't have to mean giving up, it means accepting that some things weren't meant to be.."
"Cowboys are just like weather, nothing can be done to change either one of them..."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers