De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Luna2006

Berichten: 3160
Geregistreerd: 03-04-13

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 20:07

Volgens mij vallen de roan's idd uit de boot..

heb toch maar mees ook ingeschreven :+

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-22 07:28

Roan of schimmel valt onder eenkleurig. Net als een grullo, valk etc. Je kijkt natuurlijk niet alleen naar de kleur maar ook de verzorging etc :-)

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-22 07:29

Jorex schreef:
Kan ik me hiervoor nog aanmelden? Zou graag willen mennen. Ik heb 2 mini shetjes. Moet ook even kijken of mijn groom kan en anders komen we gezellig kijken. :D


Aanmelden kan nog maar voor de menklasse ben je helaas te laat.

Beide menklasse en, de vrijheidsdressuur challenge zitten helemaal vol! Andere klasse gaan ontzettend hard dus eerdaags zit de show vol :j

har166

Berichten: 2035
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 08:50

mvdbijl schreef:
Roan of schimmel valt onder eenkleurig. Net als een grullo, valk etc. Je kijkt natuurlijk niet alleen naar de kleur maar ook de verzorging etc :-)



Oh echt? ik had nog een berichtje gestuurd via facebook en er zou even overlegd worden. Ik kan me voorstellen dat mensen die een voskleurige hebben dan denken ' die pony heeft meerdere kleuren'. Wat is dan handiger/ makkelijker voor de pony? de inschrijving voor de bewegingsklasse laten staan of veranderen naar de kleurenklasse?

Jorex

Berichten: 9934
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 09:07

mvdbijl schreef:
Jorex schreef:
Kan ik me hiervoor nog aanmelden? Zou graag willen mennen. Ik heb 2 mini shetjes. Moet ook even kijken of mijn groom kan en anders komen we gezellig kijken. :D


Aanmelden kan nog maar voor de menklasse ben je helaas te laat.

Beide menklasse en, de vrijheidsdressuur challenge zitten helemaal vol! Andere klasse gaan ontzettend hard dus eerdaags zit de show vol :j

Mijn groom kan helaas niet. Dus ik kom waarschijnlijk als publiek dan. Het enige andere wat ik nog aan mee wilde doen was het springen en bestgaand voor mijn powerhouse. Dus om ze daar nou 2 uren voor in een trailer te stoppen enkele reis voor alleen wat springen. Dan wil ik graag wel meerdere onderdelen doen. Maar mijn groom/vaste chauffeur kan niet dus kom wel zonder pony's. :D

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-22 21:11

Citaat:
Oh echt? ik had nog een berichtje gestuurd via facebook en er zou even overlegd worden. Ik kan me voorstellen dat mensen die een voskleurige hebben dan denken ' die pony heeft meerdere kleuren'. Wat is dan handiger/ makkelijker voor de pony? de inschrijving voor de bewegingsklasse laten staan of veranderen naar de kleurenklasse?


Wij hebben inmiddels contact gehad :D
Eenkleurig is de klasse voor paarden die geen bont patroon hebben of Appaloosa zijn.
We kunnen helaas geen klasse voor alle andere varianten maken, dan moeten we denk ik naar een weekend hihi.

Nessie

Berichten: 8577
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 13:22

Ik ga dit jaar voor het eerst mee doen met mijn ruintje; Izzy Grey. We doen mee aan de kleurenklasse (eenkleurig) en kwaliteits- en bewegingsklasse ruinen luxe. Ben hem nog wel aan het trainen want hij heeft de laatste tijd vooral als grasmaaier (of eigenlijk maatje van mijn hengst, maar hij is graag grasmaaier) gediend.

De voorlopige startlijsten staan online, wij hebben er zin in!

Afbeelding

har166

Berichten: 2035
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 14:40

Jaaaaaaa super veel zin in!!

Heb ik het goed begrepen dat er bij de obstakel aan de hand een vrije inloop is en ik dus tussen 8:30 en 12:00 mij daar kan melden om het parcours te doen ( en als ik het wil verkennen dan eerder er zijn? ). Dat zou wel super fijn zijn want dan zorg ik dat ik er 10:30 ben en dan hoef ik niet in het holst van de nacht te vertrekken *\o/*

Picopico
Berichten: 883
Geregistreerd: 10-05-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 15:05

Lijkt me super leuk om te komen kijken, het is alleen 3 uur enkele reis met het ov :o

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-22 19:31

har166 schreef:
Jaaaaaaa super veel zin in!!

Heb ik het goed begrepen dat er bij de obstakel aan de hand een vrije inloop is en ik dus tussen 8:30 en 12:00 mij daar kan melden om het parcours te doen ( en als ik het wil verkennen dan eerder er zijn? ). Dat zou wel super fijn zijn want dan zorg ik dat ik er 10:30 ben en dan hoef ik niet in het holst van de nacht te vertrekken *\o/*



Dat klopt, je kan daar deelnemen tussen 08:30 en 12:00 uur. Verkennen kan vooraf maar je kan rondom de ring lopen, het is als je even kijkt ook goed zichtbaar wat er staat.

amanda09

Berichten: 622
Geregistreerd: 01-11-10
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 22:01

Wij zijn er ook bij, maar dan als standhouder.
Ben heel benieuwd naar alle prachtige mini paardjes:)

jolandje

Berichten: 14286
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 09:06

is iedereen er klaar voor ? alvast heel veel plezier en succes morgen :)

Luna2006

Berichten: 3160
Geregistreerd: 03-04-13

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 09:08

Wij gaan deze middag wassen, mees heel ver uit rebel zijn gezichtsveld zetten dat ze zich niet weer helemaal onder plast :+
We kijken er naar uit! druk weekend voor ons. Zaterdag zomershow en zondag agricultura

Nessie

Berichten: 8577
Geregistreerd: 29-03-05

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 10:36

Ik ga vanavond Izzy alvast wassen. Ga morgen samen met een vriendin en hebben er veel zin in!

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 11:52

Hier ook druk met wassen! Super zin in morgen!!

Jorex

Berichten: 9934
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 12:19

Wij komen morgen kijken als bezoekers. Mijn groom gaat alsnog mee, want ze vindt om kwart over 6 klaarstaan 's ochtends te vroeg. Mijn vader heeft een festival in Borkum met de muziek waar naartoe ze eerst mee zou gaan, maar toen zag ze de tijd en dacht laat maar. :')

Het jammere voor mij is dat ik nu niet compleet los kan gaan met dingen kopen in het strodorp, want dan houdt mams me in de gaten haha. Maar verder wel gezelliger even heen met zijn tweetjes. Ik ben op zich ook wel blij dat de pony's thuis blijven. De oudste is nu pas weer bijgekomen van Epe qua gewicht en mijn jongste is echt een idioot op het moment voor de sulky. |o

evelienn28

Berichten: 601
Geregistreerd: 19-07-11
Woonplaats: emmen

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 18:49

Ik kom misschien ook nog kijken.
Weet niet of hier nog mensen die van uit drenthe komen en heen willen?

Luna2006

Berichten: 3160
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 06:02

Wij zijn onderweg
Afbeelding

har166

Berichten: 2035
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 09:38

Wij ook!! Ruzie met de vrachtwagen dus later dan gepland :')

har166

Berichten: 2035
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 14:08

Ik heb een leren mhs halster maat 2 gewonnen. Is er toevallig iemand die er eentje in maat 3 heeft gewonnen en wil ruilen? :=

Jorex

Berichten: 9934
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 14:44

Ik heb antiklit gewonnen en weet niet welke maat mijn pony's hebben. Ergens tussen 2 en 3 als ik het zo op de site zie. Ze hebben normaal maat veulen _O-
Ik heb wel weer een halster gekocht van Happy halsters. Oeps. En ik ga onderleggers aanschaffen voor tweespan. En ik heb voor Jorie een fleece deken gekocht.

Luna2006

Berichten: 3160
Geregistreerd: 03-04-13

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 17:48

Allereerst heel erg bedankt weer voor de top organisatie! Wat een prachtige show weeral.

Wij gaan heel erg tevreden naar huis.
Rebel is kampioen jeugd hengsten luxe en kampioen liberty geworden.
Mees 5de in een gigantische groep 3 jaar en oudere luxe merries met een prachtig commentaar. Mijn knap spekje deed het hem toch maar weer <3
En 8ste in de liberty.

jolandje

Berichten: 14286
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 20:58

goed gedaan Sara, zag er allemaal goed uit, ook ik vond de show echt heel leuk en goed georganiseerd, onze kleine Dionne liep een derde plaats in de kwaliteit en bewegingsklasse jeugd en in de kleurenklasse geen prijs, maar goed , heel erg veel bont heeft ze ook niet haha

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 21:54

Gefeliciteerd allemaal!

Was zeker een hele leuke dag, maar ik ben blij dat ik zit haha. Net foto's uitgezocht. Nu nog 600+ bewerken aankomende dag(en).

jolandje

Berichten: 14286
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 23:27

ik hoop dat er een mooie van dionne bij zit :D